Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM i Donald

13435363739

Comments

• SvKSvK
    edited November -1

Når NM nå er over, er det på sin plass å gratulere Superboy som vinner.

Også en STOR takk til Olaf og Tommy for et glimrende opplegg som har vært veldig underholdende gjennom hele desember måned.

• edited November -1

Takk for alle gratulasjoner! Hadde innstilt meg på andre plass etter at Arnstein gikk forbi igår. Arnstein gjorde det utrolig bra på de vanskelige oppgavene i 23. omgang. Regnet med at han ville klare det meste i 24. omgang også. Takk for innsatsen alle sammen. NÅ: "Kanskje er jeg glad? Eller trist? Eller litt rar?"

• edited November -1

Gratulerer superboy, og til Olaf og Tommy som arrangerte det hele! Håper vi skal ha NM i Donald neste år òg. I så fall, håper jeg greier det bedre da. :)

• edited November -1

Arnstein skreiv:

Du slo meg på målstreken der. Gratulerer til deg med velfortjent seier.

Helt enig!
    De hjerteligste gratulasjoner også fra meg!

• edited November -1

Gratulerer med den velfortjente seieren Superboy. Når jeg vet hvor mye arbeid jeg selv la ned i dette så må jeg si det står respekt av både seier og poeng. Det gjelder nå forresten alle som tok seg møye med å delta.
    Takk også til AOL for å ha holdt NM i Donald. Det var gøy hele veien selv om plasseringen ikke ble som jeg hadde håpet.

• edited November -1

Dette var gøy! :-) Gratulerer til vinnere og arrangører!
    Arrangementet viser at det "viktig" å komplettere samlingen. Så i 2006 skal antikvariater oppsøkes, og Donald kjøpes og leses. Håper min faglige ballast forhåpentligvis
    er litt bedre til neste NM! :-)

• edited November -1

Ja, Gratulerer Superboy!!! Den fortjente du! Tusen takk til Olaf og Tommy. Selv nådde jeg mitt mål: Å komme blandt de 50 beste! Fortsatt gledelig jul og godt nytt år til **alle sammen** ! :-D

• edited November -1

Gratulerer Superboy! Fikk selv en 60. plass... Noooooe av grunen til det var at jeg ikke hadde like stor samling som mange andre her, og derfor ikke mulighet til å svare på 50% av spørsmålene... Vel Vel... Jeg er fornøyd!:D

• edited November -1

Gratulerer Superboy - det var flott gjort !
    - og at mesteren er fra Østfold.

hilsen en gammel Fredrikstadgutt.

(jeg er fornøyd med en 25. plass - i konkurranse med "kremen" av norske donaldister)

• edited November -1

Gratulerer kjempemasse med seieren, Superboy! Det var vel fortjent!

Og gratulerer til Arnstein, Einar, SvK og Sølve som også sikret seg premieplasseringer :-)

(og gratulerer til lillebror som ledet en hel dag!)

Jeg er dødsfornøyd med min egen innsats også, målet mitt i utgangspunktet var å komme på topp 30... og dersom jeg ikke har mistolkets noens brukernavn, er jeg visst øverste jente (likt med Lillegull naturligvis). Det er jo litt morro.

• edited November -1

Hurra.
    Delt 112 plass og vinneren moralsk i Donald NM er jeg selvsagt storfornøyd med.
    Noe å skrive på jobbsøknader.

Profesjonelt opplegg av Olaf. Sist jeg møtte han fikk jeg inntrykk av at Desember i stor grad gikk til dette arrangementet. Godt arbeid. Jepp.

• edited November -1

Gratulerer Superboy bra jobba og gratulerer til dei 4 andre som fekk premie.

Og tusen, tusen takk til Olaf og Tommy for eit kjempe flott NM. Håpar det blir eit til neste år også. :-)

• edited November -1

Som nevnt skulle ein av deltakarane med 1 poeng eller meir få ei Andeby Online t-skjorte tilsendt. Eg har no gjennomført ei loddtrekning der 119 personar var med i trekninga, og vinnaren er ...

**Arpin** **Luséne!**

(Eg tar kontakt med deg på e-post om størrelse og adresse og sånt.)

• edited November -1

Gratulerer til deg også, Arpin Luséne! T-skjorten er absolutt verdt å ha.

• edited November -1

Gratulerer Superboy som Norgesmester i Donald !!
    Gratulerer også til de fire andre som var blant de fem beste !!

• edited November -1

Gratulerer til alle deltakere! Er imponert over hvor flinke mange inne her er, og hvor mye arbeid så mange har lagt i det! (179 poeng er sykt...) Resultatlista viser jo og at enkeltes redsel for spørsmålene kun skulle passe for en aldersgruppe var bortkastet... God aldersspredning både i tet og lenger ned!

Og til slutt:
    Hurra! 22.plass! =D

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Som nevnt skulle ein av deltakarane med 1 poeng eller meir få ei Andeby Online t-skjorte tilsendt. Eg har no gjennomført ei loddtrekning der 119 personar var med i trekninga, og vinnaren er ...

**Arpin** **Luséne!**

(Eg tar kontakt med deg på e-post om størrelse og adresse og sånt.)

Ok. Jeg visste ikke dett før nå for tjue minutter siden... : )

• edited November -1

DonaldDuck skreiv:

T-skjorten er absolutt verdt å ha.

Tviler ikke, : )

• TedTed
    edited November -1

Jeg tror ikke jeg har fått tid til å delta mer enn to ganger:-P Men, men... Gratulerer til Arpin Luséne, og Superboy, og alle dere andre som fikk premie:-D

• edited November -1

Gratulerer folkens... :-) Håper det blir NM til neste år igjen.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?