Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Ny Don Rosa?

13

Comments

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

I Hall of Fame? Gjerne. Men i eit vanleg donaldblad/hefte ser eg absolutt ikkje poenget i å trykke ei historie, deretter å trykke ei kort oppsummering av dei elleve første sidene og til slutt ei kort oppsummering av dei tjueto første sidene.

Jeg tror imidlertid at AC utmerket godt kan se poenget i akkurat dette...

• edited November -1

AC skreiv (i diskusjonen om denne historia for seks månader sidan):

Vil den herre (du, min ven, Sigvald) ikke være venlig at holde mig uden for snakken indtil jeg selv kigger ind?

Mht. de forskellige versioner af Rosas serier ved jeg egentlig ikke hvad jeg ville foretrække at Egmont gør i HOF. Det synes jeg skal være op til Rosa, for han kan vel sende dem begge versioner af serierne til evt. brug i bøgerne. Allerede i Kapitel 8 af SL er dette en sag der må "overvejes" - men det er absolut ikke noget jeg ligger søvnløs over om natten...

http://www.andebyonline.com/forum/i18108/#18108

• edited November -1

Ser forresten at DR's ''fabelaktig dyreliv'' er med i DD9/2006:D

• TedTed
    edited November -1

woopi!:-D

• edited November -1

Gleder meg til den. Saknar tida då Don laga tisidarar ... det var han nemlig utruleg god til. Surrealistiske bisarritetar komprimert ned på ti sider. Synd at han ikkje lager slikt lenger ... sist Don laga ei kort gag-historie blei den vel 17 sider lang. For all del, eg liker lange historier, men når eg leser gag-historier som «Søppel og skatter» tenker eg ærlig talt at historia sannsynlegvis hadde vore betre om den hadde vore minst tre-fire sider kortare.

• edited November -1

Søppel og skatter var vel 13 sider lang.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Kanskje Olaf følte den som 17 sider lang? ;-)

• edited November -1

Oi. Var den det? Hm. Flaut. Var sikker på at den var så lang, aner ikkje korleis eg klarte å gjera den feilen. Den einaste forklaringa eg kan tenkja meg er at eg blander med «B-gjengen inntar bingen».

Isåfall trekker eg tilbake klagen om at Søppel og skatter var for lang.

• edited November -1

Det er greit at du trekker det tilbake at den var for lang, men det er ikke det interressante her. Så tilbake til det jeg lurer på: Den er altså 13 sider lang, men føøøøølte du Olaf at den virket som om den var 17 sider lang? *glise glise*

• edited November -1

Hehe, eg må jo ha gjort det. Men det er mest fordi det er leeeenge sidan eg har lest den. :-)

• edited November -1

Hvor mange sider donald leser du i gjennomsnitt pr dag? Hvis du da har noe tall på det?

• edited November -1

donald4eva skreiv:

Hvor mange sider donald leser du i gjennomsnitt pr dag? Hvis du da har noe tall på det?

Dette spørsmålet passer vel ikke inn i denne diskusjonstråden...
    Eller har jeg misforstått noe nå?

• edited November -1

Einherje skreiv:

Tommy skreiv:

Kanskje Olaf følte den som 17 sider lang? ;-)

Ikke rart at den føltes veldig lang, det var jo så mange ruter på hver side.. Ikke var den morsom heller.

Savner også Rosas historier slik de var i "gamle dager". Nå har han nok tegnet seg inn i et hjørne, og kommer nok ikke ut igjen :( Triste greier.

• edited November -1

Don Rosa er ein dyktig mann, og kan klare å kome seg ut av det hjørnet om han set alle krefter til.

Eg trur eit av Dons største problemer er at han ikkje møter motstand lenger. I kommentarane han har gitt til Skrues liv, kjem det fram at to-tre kapittel blei omtrent skrive om heilt frå bunnen av fordi Dons redaktør ikkje likte dei. OK, det er aldri gøy å starte på nytt, men det kan føre til at resultatet blir veldig mykje betre, og det har nok skjedd med Don veldig mange gonger -- eg er ihvertfall veldig glad for at han blei «tvunge» til å skrive kapittel åtte av Skrues liv frå botnen av.

Don møter ikkje slik motstand lenger. Dersom Don leverer ei historie til forlaget sitt og får vite at den ikkje er god nok og at det difor er uaktuelt for Egmont å kjøpe den, set ikkje Don seg ned for å forbetre historia lenger. Han går berre til eit anna forlag, og dermed får han solgt historia slik den opprinneleg var. Resultatet av dette blir at Don ikkje lenger har behov for å streve for å bli betre. Diverre.

For all del. Eg synest at Don skriver gode historier, eg. Stort sett ihvertfall. Men eg har ei kjensle av at Don ikkje lenger tar til seg kritikk på same måte som han gjorde tidlegare. Og eg har problemer med å sjå korleis det å ikkje ta til seg kritikk *ikkje* kan føre til kvalitetsfall -- eg trur at same kor god ein er innanfor sitt felt, **er** det mogleg å bli betre.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg trur eit av Dons største problemer er at han ikkje møter motstand lenger...

Det er vel forskjell på konstruktiv kritikk slik Don Rosa fikk under arbeidet med Lo$ og senere tiders avvisning av enkelte historier.

Dersom Don leverer ei historie til forlaget sitt og får vite at den ikkje er god nok og at det difor er uaktuelt for Egmont å kjøpe den, set ikkje Don seg ned for å forbetre historia lenger. Han går berre til eit anna forlag, og dermed får han solgt historia slik den opprinneleg var.

Her ser du ut til å glemme at det stort sette er andre grunner enn det rent kvalitative til at Don Rosa gikk til Picsou. Både "The Coin" og "The Sharpie of the Culebra Cut" ble jo blankt avvist av Egmont.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Her ser du ut til å glemme at det stort sette er andre grunner enn det rent kvalitative til at Don Rosa gikk til Picsou. Både "The Coin" og "The Sharpie of the Culebra Cut" ble jo blankt avvist av Egmont.

... blankt avvist av kvalitative årsakar ... på same måte som ein kan seie at Skrues liv del 3 og 8 blei det.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:

... blankt avvist av kvalitative årsakar ... på same måte som ein kan seie at Skrues liv del 3 og 8 blei det.

Dette er tull Olaf, og det vet du. Lo$ kapittel 3 og 8 var uansett ønsket av Egmont - det var kun spørsmål om hvordan disse skulle se ut. "The Coin" og "The Sharpie of the Culebra Cut" ble avvist av andre årsaker (les: smak og behag omkring valg av tema for historiene, snarere enn objektiv kvalitet.)

• edited November -1

... Skrues liv var ein serie som allereie var under produksjon. Så Egmont kunne ikkje berre stoppe opp etter del to eller etter del sju. Men historiene Don leverte, var ikkje gode nok. Det var ikkje berre spørsmål om korleis desse skulle sjå ut -- han var nøydt til å starte heilt på nytt med dei. Noko som førte til at historiene blei betre.

Og det eksisterer ingenting slikt som objektiv kvalitet i dette tilfellet. Personleg må eg seie meg einig i beslutninga som ein gong blei gjort om at no har vi ærleg talt fått nok Skrues liv-historier. Hadde ikkje vore meg imot om dei hadde stoppa etter dei tolv heller. Men det er uansett ikkje ei beslutning som skiljar seg så veldig vurderingsmessig sett frå beslutninga om at Skrues liv kapittel 3 og 8 måtte skrivast på nytt.

• edited November -1

Men de to historiene som Sigvald nevner var de allerede ferdig tegna og tusja? Det er i såfall en stor forskjell. Etter hva jeg kan huske var det bare skisser som ble bett om å bli gjøres om på Skrues liv historiene og ikke en nesten 100% ferdig historie.

• edited November -1

Arpin Luséne skreiv:

donald4eva skreiv:

Dette spørsmålet passer vel ikke inn i denne diskusjonstråden...
    Eller har jeg misforstått noe nå?

Siden det var snakk om sidetall, tenkte jeg at jeg kunne smyge inn et spørsmål som jeg ellers synes er vanskelig å plassere i noen av diskusjonstrådene. men, men... jeg skal holde kjeft fremover :-(

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?