Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Bestemor, død?

edited November 2005 in Donaldisme

http://victorian.fortunecity.com/palace/439/characters/grandma.html
I linken er det info om Bestemor Duck.. Der står det at hun døde i 1970 åra! Stemmer det?? Jeg har da lest historier med henne etter 1970 !

Comments

• edited November -1

Legg merke til spørsmålsteiknet. Dessuten er dette nok rosaistisk informasjon.

• edited November -1

DonaldDuck skreiv:

I linken er det info om Bestemor Duck.. Der står det at hun døde i 1970 åra! Stemmer det?? Jeg har da lest historier med henne etter 1970 !

Feil, det står at bestemor "died before 1970..." altså på 1960-tallet. Med tanke på at hun ble født ca 1855 så oppnådde hun altså en meget høy alder (over 110 år).

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Feil, det står at bestemor "died before 1970..." altså på 1660-tallet. Med tanke på at hun ble født ca 1855 så oppnådde hun altså en meget høy alder (over 110 år).

Eller -190 år, i følge deg! :-)

• edited November -1

Er ikke dette temaet utdebatert?

• edited November -1

Sleipe-Simon skreiv:

Er ikke dette temaet utdebatert?

Neida. La oss ta en runde til med dette. Don Rosa har altså ødelagt Andeby med sine "dødsfall" Fy skam!

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Feil, det står at bestemor "died before 1970..." altså på 1660-tallet. Med tanke på at hun ble født ca 1855 så oppnådde hun altså en meget høy alder (over 110 år).

1660-tallet? For 340 år siden?

• edited November -1

Sleipe-Simon skreiv:

Sigvald skreiv:

1660-tallet? For 340 år siden?

Skrivefeil som nå er rettet ;-)

• edited November -1

DonaldDuck skreiv:

Det du er heilt nøydt til å vite om den nettsida der før du bruker ho, er at ho tar alle bitte små detaljar som Don Rosa nokon gong har spekulert i eller undra på i notatene sine, blander inn eit par av forfattarens tankeeksperiment, og presenterer det heile som om det var absolutte fakta. Forsåvidt eit glimrande eksempel på at ein ikkje bør svelge alt ein leser på nettet utan å tenke gjennom det først.

Situasjonen her er at Don Rosa i sine private notater har laga ei lita liste over når ein del figurar blei født og døydde, og at desse årstala av mange Rosa-fans reknast som så openbare at ein kan oppgi dei som allmenne fakta utan å nemne kjelde. Dette tyder forsåvidt ikkje at Don Rosa ikkje **bruker** Bestemor - men han legger handlinga i historiene sine til 1950-talet, og han kan difor bruke Bestemor og Skrue sjølv om dei etter hans meining må ha døydd på 1960-talet fordi dei rett og slett var så gamle då, dersom dei skulle ha levd så lenge som det kom fram av historiene Barks skreiv på 50- og 60-talet.

• edited November -1

DonaldDuck skreiv:

Kaller du DET et sammendrag?

Elvira "Grandma Duck" Coot

Name: Elvira "Grandma Duck" Coot (some times called "Elviry")
    Address: She lives atThe Duck-farm at the country-side outside Duckburg, together with her grand-nephew Gus Goose.
    Born: Ca. 1855 in Duckburg?
    Died: Before 1970 in Duckburg?
    First appearance: 1940, on a picture on Donald's wall.
    1943, in person.
    Created by: Al Taliaferro, with his mother-in-law, Donnie M. Wheaton, as the inspiration.
    Father: Clinton Coot
    Mother: Gertrude Gadwall
    Siblings: Casey Coot (brother)
    In some European stories Uncle Scrooge has wrongly been presented as her brother.
    Spouse: Humperdink Duck
    Children: Quackmore Duck (son)
    Daphne Duck (daughter)
    Either Duck (son)
    Other close relatives: Gus Goose (grand nephew)
    Occupation: Housemother and farmer.
    Member of: ?
    Drives: An old Detroit Electric, sometimes she also drives a tractor.

The name for Grandma Duck in some other languages:

Language: Name:
    Danish: Bedstemor (Andrea) And
    Dutch (in the Netherlands): Oma Duck
    Finnish: Mummo (Kaino-Vieno) Ankka
    French: Grand-Mère Donald | Elvire Ecoutum
    German: Oma Duck | Dorette Duck
    Italian: Nonna Papera
    Norwegian: Bestemor (Anna) Duck
    Portuguese: Vovó Donalda
    Spanish (in Spain): La Abuela Pato
    Swedish: Farmor (Elvira Augusta)

Hadde det ikke vært for Olafs suspekte holdning til åndverksloven så hadde jeg også skrevet ut siden og lagt ut scans av den.

• edited November -1

Er vel ingen som har nevnt sammendrag før deg Guffen? Eller har jeg misforstått noe?

Og hva er vitsen med å kopiere hele teksten fra den siden når jeg regner med at enhver som har klikket seg inn på AOL kan klikke seg videre på linken DonaldDuck la ut.

Det er ihvertfall ikke noe sammendrag du har presentert, det er i beste fall ren avskrift uten kildereferanse.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Det du er heilt nøydt til å vite om den nettsida der før du bruker ho, er at ho tar alle bitte små detaljar som Don Rosa nokon gong har spekulert i eller undra på i notatene sine, blander inn eit par av forfattarens tankeeksperiment, og presenterer det heile som om det var absolutte fakta. Forsåvidt eit glimrande eksempel på at ein ikkje bør svelge alt ein leser på nettet utan å tenke gjennom det først.

Jeg driver i det minste ikke med ukritisk blanding av hummer og kanari (les: ender og mus)...

• edited November -1

Jaha, og hva er så ille med å gjøre det. Helst en forklaring **UTEN** Don referanser.

• edited November -1

Eg seier ikkje at det er galent å stå for det synet at Disney-seriar foregår i sanntid og at ingenting anna enn Carl Barks er riktige teikneseriar og at ein difor må gå ut frå at Skrue og Bestemor døydde på sekstitalet.

Eg seier berre at når ein lager nettsider om sånt er det fornuftig å nemne kjeldene sine, med mindre det ein skriver er noko det er ålmenn semje om. Og det kan du vel vera einig om at det ikkje er i dette tilfellet? Det blir feil å presentere noko som fakta når det ikkje er noko som alle er einige om.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg seier ikkje at det er galent å stå for det synet at Disney-seriar foregår i sanntid og at ingenting anna enn Carl Barks er riktige teikneseriar og at ein difor må gå ut frå at Skrue og Bestemor døydde på sekstitalet.

Eg seier berre at når ein lager nettsider om sånt er det fornuftig å nemne kjeldene sine, med mindre det ein skriver er noko det er ålmenn semje om. Og det kan du vel vera einig om at det ikkje er i dette tilfellet? Det blir feil å presentere noko som fakta når det ikkje er noko som alle er einige om.

De sidene du refererer til "Who's who in Duckburg" er vel i utgangspunktet ca. 5 år gamle. Jeg ville nok gjort ting litt annerledes i dag.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

De sidene du refererer til "Who's who in Duckburg" er vel i utgangspunktet ca. 5 år gamle. Jeg ville nok gjort ting litt annerledes i dag.

Ja, det ville vore urimeleg å forvente like mykje av ein trettitreåring som av ein trettiåtteåring. Godt du føler du har utvikla deg som person dei siste årene, gir meg håp for mi eiga framtid, var redd eg kom til å stagnere etter fylte tjueein. ;-)

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Ja, det ville vore urimeleg å forvente like mykje av ein trettitreåring som av ein trettiåtteåring. Godt du føler du har utvikla deg som person dei siste årene, gir meg håp for mi eiga framtid, var redd eg kom til å stagnere etter fylte tjueein. ;-)

**melk** **ut** **av** **nesa** :-D

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Vel, ettersom sidene framleis eksisterer, har du jo moglegheit til å endre dei. Men innlegget mitt var uansett på ingen måte personleg meint, det forstår du vel?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:

Vel, ettersom sidene framleis eksisterer, har du jo moglegheit til å endre dei. Men innlegget mitt var uansett på ingen måte personleg meint, det forstår du vel?

Ja, alt i orden, Olaf :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?