Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Asterix-forum??

edited October 2005 in Donaldisme

Noen her som vet om forum lignende dette for Asterix og/eller belgiske/franske tegneserier??

«1

Comments

• edited November -1

Hm ... kan ikkje seie at eg kjem på nokre, diverre, bortsett frå at teikneserieforumet http://forum.pondus.net har ein kategori som kallast "Andre tegneserier" der det vel har vore litt Asterix. Men det er ikkje mykje.

• edited November -1

Her er et internasjonalt forum:

http://www.comedix.de/cgi-bin/forum/YaBB.pl?

• edited November -1

Skulle nok have annonceret om dette sidste uge, men tænkte ikke lige over at der var nogen der var interesseret i det her, men fredag d. 21 oktober blev der holdt netmøde med Uderzo på denne adresse: http://fifa.obelix.fr/ hvor der var sat otte oversættere til for at oversætte spørgsmål fra andre sprog. Nogle af svarene ligger derinde, men desværre ikke så mange.

• edited November -1

Mathias bøgh skreiv:

Skulle nok have annonceret om dette sidste uge, men tænkte ikke lige over at der var nogen der var interesseret i det her, men fredag d. 21 oktober blev der holdt netmøde med Uderzo på denne adresse: http://fifa.obelix.fr/ hvor der var sat otte oversættere til for at oversætte spørgsmål fra andre sprog. Nogle af svarene ligger derinde, men desværre ikke så mange.

Man skulle da tro at Uderzo hadde vett nok til å skjønne engelsk.

• edited November -1

Han er franskmann. Og han er gammal. Gamle franskmenn er ikkje akkurat dei beste i engelsk.

• edited November -1

Jørgen skreiv:

Han er franskmann. Og han er gammal. Gamle franskmenn er ikkje akkurat dei beste i engelsk.

So what??? Har Sigvald sagt at Uderzo bare har med å beherske engelsk, ja da har bare Uderzo med å beherske engelsk.
    Sitter i skrivende stund og forfatter et 20-siders brev til overnevnte Uderzo der jeg på det mest surmagete og uhøfligste rakker ned på han pga det faktum at nettopp en så gammel mann ikke har sett seg tjent med å lære engelsk. Tro meg, han skal **ikke** få dø i synden...

• edited November -1

Uderzo har sjølvsagt vett nok til å skjønne engelsk. På same måte som eg har vett nok til å skjønne urdu. Men ettersom eg ikkje har bruk for urdu i dagleglivet i det heile tatt, har eg heller ikkje gidda å lære meg det. Antar at det same er tilfellet med Uderzo og engelsk.

Med unntak av at eg vil tippe at Uderzo kan langt meir engelsk enn eg kan urdu. Heck, Uderzo kan sannsynlegvis langt meir engelsk enn eg kan _fransk_, som ikkje berre er eit verdsspråk, men som eg òg har lært på skolen i tre år og likevel ikkje våger å påstå at eg behersker. Dette blir berre ei gjetning, men det verkar jo logisk at Uderzo kan litt engelsk sjølv om det i enkelte samanhengar er greitt å ha tolk. For å bruke eit eksempel frå ein kanonbra film; du kan ikkje forhandle fram ein platekontrakt for bandet ditt dersom den beste engelsken du klarer å prestere er "I'm a boy".

Hadde Uderzo hatt eit ønske om til dømes å vera aktiv på Disney Comics Mailing List eller andre stadar der all kommunikasjon pågår på engelsk, vil eg tru at han hadde gått inn for å lære det. Men dersom han ikkje har bruk for det, klandrer eg han ikkje for å la vera heller. Det har ikkje noko å gjera med at han manglar vett, det har å gjera med at han har prioritert bort noko som er fullstendig unyttig for han (som i mine auge absolutt ikkje er ein uvettig ting å gjera). På same måte som eg har prioritert bort å lære urdu, ettersom eg ikkje har bruk for det.

For å trekke ein parallell: eg kan ikkje beskylde Don Rosa for å mangle vett basert på at han berre meistrer eitt einaste språk heller, kan eg vel?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

For å trekke ein parallell: eg kan ikkje beskylde Don Rosa for å mangle vett basert på at han berre meistrer eitt einaste språk heller, kan eg vel?

Selvsagt ikke, han behersker jo verdensspråk #1 som er og blir engelsk. Det er ikke uten grunn at vi lærer engelsk på skolen som første fremmedspråk.

• edited November -1

Men så lenge eit menneske har absolutt ingen bruk for å lære seg eit språk, kvifor er ein då vettlaus fordi ein veljar å ikkje gjera det? Ja, engelsk er eit verdensspråk, eg nekter ikkje for det, men Uderzo klarer seg nok fint utan, og då er det vel ikkje noko problem om han ikkje brukar det?

Han kan sannsynlegvis engelsk like bra som, om ikkje betre enn, mine besteforeldre. Og dei klarer seg fint utan.

• edited November -1

Fransk er jo og eit veldig stort språk. Det er blant topp fem om eg ikkje hugsar feil. Franskmenn er og generelt veldig dårlige i engelsk. Dei meiner jo som kjent at fransk er like mykje verdsspråk som engelsk.

• edited November -1

Vi hadde forsåvidt ein VELDIG liknande diskusjon om dette i sommer:
    http://www.andebyonline.com/index.php?area=forum&traad=1040

• edited November -1

Norsk burde vært et verdensspråk, det er jo så lett å lære. Var i Miami i Florida og der snakker de fleste, tro det eller ei, spansk. En foretning hadde følgende skilt i vinduet: "we do also speak english".
    Det største verdensspråket skal etter sigende være kinesisk, ellers har vi f.eks. latin, esperanto, døvespråk, og hinu. Diskusjonen med Uderzo ble visstnok oversatt til en rekke språk, langt fler enn engelsk.
    Det fine med dette diskusjonsforumet er at man kan slå seg løs og diskutere tullball.

• edited November -1

Jørgen skreiv:

For franskmenn er det en ÆRESSAK ikke å kunne engelsk!!

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Selvsagt ikke, han behersker jo verdensspråk #1 som er og blir engelsk. Det er ikke uten grunn at vi lærer engelsk på skolen som første fremmedspråk.

Men som alle franskmenn vet da Uderzo at fransk er verdens viktigste og mest sentrale språk...

• edited November -1

Superboy skreiv:

Det største verdensspråket skal etter sigende være kinesisk, ellers har vi f.eks. latin, esperanto, døvespråk, og hinu.

Innlegget ditt har en viss uklarhet i tolkning. Går ut fra at du ikke mener at latin, esperanto og døvespråk er blant de største verdenspråkene. Latin har riktignok vært det, men det begynner å bli noen år siden. Nå snakkes det vel stort sett bare i Vatikanstaten....

• edited November -1

Eivind1972 skreiv:

Sigvald skreiv:

Men som alle franskmenn vet da Uderzo at fransk er verdens viktigste og mest sentrale språk...

Du må ikke glemme at det på DCML og innenfor I.N.D.U.C.K.S., o.l. finnes seriøs fransk ungdom som kommuniserer meget bra på engelsk.

• edited November -1

Eivind1972 skreiv:

Innlegget ditt har en viss uklarhet i tolkning. Går ut fra at du ikke mener at latin, esperanto og døvespråk er blant de største verdenspråkene. Latin har riktignok vært det, men det begynner å bli noen år siden. Nå snakkes det vel stort sett bare i Vatikanstaten....

Skal la tolkningen ligge, men mange leger snakker daglig latin når de omtaler sykdommer. Tolkning kan ligge i geografisk utbredelse, antall mennesker elller f.eks. hvor mange prosent døve som snakker døvespråk. Min mor, på 75, kan heller ikke engelsk. Hun trenger en oversetter når hun f.eks. skal starte en DVDplate. Glemmer aldri historien om da hun viste en engelskmann Sarpefossen etter at han spurte etter "water closet".

• edited November -1

For å pirke litt (og med fare for å dumme meg kraftig ut dersom eg tar feil, men eg er ganske sikker på at eg har rett): Teiknspråk er strengt talt ikkje eitt språk, men heller ein måte å "snakke på", altså ein eigen _type_ språk på linje med talespråk. Det er jo ikkje slik at teiknspråk er likt overalt i verda, det er delt inn i fleire lokale språk, og det er store forskjellar på desse, så det blir litt feil å omtale t.d. norsk teiknspråk og American Sign Language som det same språket.

Når det gjelder latin: finst det ikkje ei kort Asterix-historie (lurer på om den er på berre to sider) som omhandlar nettopp lånord frå latin?

Sigvald skreiv:

Du må ikke glemme at det på DCML og innenfor I.N.D.U.C.K.S., o.l. finnes seriøs fransk ungdom som kommuniserer meget bra på engelsk.

Sjølvsagt finst det seriøs fransk ungdom som kommuniserer meget bra på engelsk. Sannsynlegvis finst det òg seriøs fransk ungdom som er veldig gode i korssting. Men det betyr jo ikkje nødvendigvis at det er eit krav at du er nøydt til å vera god i korssting for å bli tatt seriøst.

Og Uderzo er vel strengt talt ingen ungdom lenger heller? Verda forandrer seg til stadigheit. Det kan jo hende at engelsk er _litt_ viktigare i dag enn det var då Uderzo lærte seg språk.

Fransk er eit verdsspråk. Uderzo har garantert ikkje bruk for å kunne andre språk. Så kvifor skal vi rakke ned på denne geniale teiknaren som vi alle elskar og respekterer basert på ei gjetning om at han ikkje kan eit språk som han ikkje har bruk for uansett?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Når det gjelder latin: finst det ikkje ei kort Asterix-historie (lurer på om den er på berre to sider) som omhandlar nettopp lånord frå latin?

Helt korrekt! Jeg har dog ikke tilgang til samlingen min nå, så jeg kan dessverre ikke være mere presis akkurat nå.

• edited November -1

Berre for å visa kva for ein gild kar eg er, skriv eg nokre liner på so kalla nynorsk. Men noko freistar å seie meg at Uderzo heve like mykje tarv fyr engelsk som Sigvalg hev fyr Gresk. Gamal gresk.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?