Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald Pocket nummer 1 på qxl i kveld

edited October 2005 in Donaldisme

I kveld ble jeg den heldige vinner av Donald Pocket nummer 1 førsteutgave på qxl. Var det noen herifra jeg måtte "kjempe" mot for å få den? Jeg og en annen bød over hverandre en god stund :-) Gleder meg til å få pocketen i øyensyn og hus. ;--)

Comments

• edited November -1

Hvor mye?:D

• edited November -1

1350.- En foreløpig grei pris, iom at jeg ikke har sett den med egne øyne enda. Kun beskrivelse fra selger og et bilde.

• edited November -1

OM prisen er grei eller ikke avhenger vel litt av kvaliteten ?? Og denne boka til 1350,- var i hvilken kvalitet ??

• edited November -1

Her er linken til auksjonsiden, så kan dere lese selv :-) :

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20590033

Etter min bedømming er dette så bra man kan få den, med untak av splitten i ryggen på 1,5cm (den kunne jeg vært foruten). Skal man ha denne i MINT må man lete hardt og sansynligvis i flere år, og når man først har funnet den bør man ha mye cash klart.

• edited November -1

Disse bøkene er vel limt i ryggen går jeg ut i fra. Hvordan er dette limet når bøkene nærmer seg førti år?

• edited November -1

MatsGull skreiv:

Disse bøkene er vel limt i ryggen går jeg ut i fra. Hvordan er dette limet når bøkene nærmer seg førti år?

De første pocketene begyner jo å nærme seg førtiårskrisa nå... :p
    Noen er bra, andre er dårlige og vanskelige å få ta i bra. Nummer 32 i førsteutgave er for eksempel beryktet for å ha dårlig liming, vanskelig å få tak i bra i ryggen. Er ofte ikke verre enn at det går an å fikse selv med riktig lim og litt magic. Restaurering må til en gang i blandt.. Det som er kjipt er når det er sånne splitter i kantene på ryggen, da er det litt verre å få det til å ikke synes.

• edited November -1

Da har jeg vært og sett på pocketen, og nok en gang ble jeg kjempeskuffet. Dette er andre gangen selger utrykkelig skriver i annonsen for nummer 1 at pocketen er fri for skriblerier. Begge gangene tok det meg under 12 sekunder å finne den første krussedullen med kulepnn eller fargeleggingen med tusj. Sorry mac, ingen handel da as... uansett pris. Blir litt oppgitt over at folk så lettvint skriver at de er frie for tusj- og pennestrøk, ihvertfall når det tar meg så kort tid (bokstavelig talt) å få øye på det. Vi snakker om at det er på baksiden av pocketen, innercover og innholdsfortegnelse. Våkn opp a selgere... Så nå har jeg fortsatt ingen nummer 1 :--/

• edited November -1

Tja, denne selgeren virket litt useriøs med tanke på hvor dårlig bilde han hadde lagt ut.

• edited November -1

Ja, det må vel kalles ganske useriøst ja.

• edited November -1

Hei

Jeg har en Donald Pocket, nr 1 som jeg vil selge. Er det noen her som vil kjøpe den?
    Det er ikke sikkert jeg selger den.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?