Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Life and times på raptus?

edited October 2005 in Donaldisme

Hei. No er det snart raptus. Gleder meg veldig. Noen som vet om de kommer til å slege LO$ der (den nye gemstone utgivelsen som kom i sommer)?
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0911903968/qid=1128268586/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/102-8558056-0657723?v=glance&s=books&n=507846
Noen andre som har tenkt seg dit?

«1

Comments

• edited November -1

don rosist skreiv:

Hei. No er det snart raptus. Gleder meg veldig. Noen som vet om de kommer til å slege LO$ der (den nye gemstone utgivelsen som kom i sommer)?
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0911903968/qid=1128268586/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/102-8558056-0657723?v=glance&s=books&n=507846

Neppe i år. Du får krysse fingrene for at Avalon har disse bøkene for salg. Er du heldig får du dem til dumpingpris (i forhold til prisene i København).

• edited November -1

Det er avalon som driver butikken på raptus, og de selger vel denne på avalon i Bergen og i provinsen(Oslo). Men bor du i Bergen så prøv på avalon allerede nå, de har den nok sikkert.

• TedTed
    edited November -1

Jeg kommer! Gleder meg veldig:) Flere?

• edited November -1

De selger(eller solgte) den på Outland å:p

• edited November -1

Raptus blir nok litt for langt borte for meg i år.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Neppe i år. Du får krysse fingrene for at Avalon har disse bøkene for salg. Er du heldig får du dem til dumpingpris (i forhold til prisene i København).

Avalon i bergen pleier ikke akkurat å ha så mye disney. Forgie gang eg var der var alt de hadde to Uncle $crooge blader.

• edited November -1

Don Rosist skreiv:

Har veldig lyst, men det blir for langt vekk å dra for bare en helg. Men jeg har tenkt meg dit i fremtiden.

• edited November -1

www.tronsmo.no selger boka for 169,- Om det er overpris eller ikke får være opptil andre synsere å synse om. Tronsmo tar ikke så mye i gebyr eller porto heller (ihvertfall når jeg handler der). Jeg regner også med at du kan få kjøpt den hos Harald på calisota.no hvis du spør. Det er ikke sikkert nettsidene er så oppdaterte, men han har nesten alt av Disney.

• edited November -1

noen som vet om han kommer til raptus i år?

• edited November -1

Nei, det gjer han ikkje. Med mindre han bestemmer seg for å kome på eit overraskingsbesøk.

• edited November -1

Hvem da kommer som overraskelse ??

Jeg skal ikke på raptus da Frode Øverli er der, og den //gangen// festivalen arrangeres i er ikke stor nok for oss begge :)

For å være litt seriøs så tror jeg det blir mere trengsel enn moro hele den dagen og resten av programmet er ikke så spennende heller. Lite nyskapende og i mine øyne har festivalen tapt seg siden Will Eisner var der. Det skal vel godt gjøres å finne en levende stjerne som er større en han, men de kunne flyttet festivalen to uker og fått Uderzo oppover og lansert det nye Asterix albumet. Da hadde jeg gått fjæra ned til Bergen for å vært der.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Hvem da kommer som overraskelse ??

Eg gjekk ut frå at det var snakk om han der mannen som teikna Skrue McDucks liv og levnet. Men eg ser no at eg godt kan ha tatt feil og at det var Harald vi snakka om, og isåfall har eg ikkje peiling.

• edited November -1

Jeg mente harald. Tviler på at Don Rosa kommer.

• TedTed
    edited November -1

don rosist skreiv:

Avalon i bergen pleier ikke akkurat å ha så mye disney. Forgie gang eg var der var alt de hadde to Uncle $crooge blader.

Tror det har tatt seg litt opp... De siste gangene jeg har vært der har de hatt en del(rundt 7) Carl Barks libary in color, og rundt fem Uncle Scrooge blader.

• edited November -1

Kjøpte mitt eks. av LO$ i Seriebutikken for kr 169,- Slapp å dra helt til Oslo for den. Har tenkt meg til Bergen allikevel, John M. Burns kommer, og det er ikke ofte en treffer ham.

• edited November -1

Jeg kommer! Kanskje vi møtes? Hvis duskal se etter meg, se etter en gutt som går rundt i mikke kostyme fra filmen Fantasia 2000:)

Kjøpte min bok på seriebutikken for 199 kr:)

• edited November -1

Raptus? Sjølvsagt skal eg dit.

• TedTed
    edited November -1

Da er det bare timer til festivalen begynner. Så jeg lurte på hva, de forskjellige folkene inpå her som skal til Raptus, skal se på programmet i dag?

Om dere lurer på hvem jeg er, så har jeg på meg emblemet til Donaldistene. Om jeg går uten genser har jeg på meg "Andebyonline t-skjorten":-)

• SvKSvK
    edited November -1

Vel, jeg var innom Raptus en tur i sted. LO$ var i hvert fall til salgs der, både hos en privat selger og i en butikk jeg tror var dansk. Prisen sjekket jeg ikke.

Programmet på Raptus interesserer meg ikke i år, jeg stakk bare innom for å se hva som var å få kjøpt. Og en del bra var det. En butikk solgte HOF-bøker (Barks - bilene, Rosa 1 og 2, Scarpa, Vicar og Murry), og jeg fikk kjøpt Scarpa-boken for 298,-.
    I tillegg var det en fyr der som hadde mange JEG-bøker til overkommelige priser, rundt 200 pr. stk. Jeg kjøpte to selv, men han hadde fortsatt igjen både JEG Mikke Mus, JEG Donald Duck, JEG Onkel Skrue og Onkel Skrue og Lykkeskillingen).
    Litt dyrt med 60 kroner i inngangspenger når man ikke gidder å delta på noen arrangementer, men for min del var det nå i hvert fall verdt det.

• edited November -1

Fikk kjøpt LO$ til 145 på raptus og e storfornøyd.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?