Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Don Rosa originaler

24

Comments

• edited November -1

solveig skreiv:

Jøss, enda en trønder her inne? ;)

Hvor, ikke her :)

Er det bekreftelse å få på at denne mannen er assistent av DR? Jeg er alltid så paranoid og skeptisk til slike ting! ;)

Jeg kjenner flere som har handlet med han, jeg har nesten gjort det selv, men jeg droppet det da alternativet var en side fra en Don historie jeg ikke liker. Men han er 100% seriøs selv om han selger på ebay :)

• edited November -1

Jeg er fra Trondheim jeg også. :) Fryktelig klima.

• edited November -1

Bor her og har det gjort det endel år, egentlig fra andre siden av moralsirkelen, men kom meg aldri nordover igjen etter endte studier. Vått i dag ja.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

solveig skreiv:

Jøss, enda en trønder her inne? ;)

Hvor, ikke her :)

Her!!! :-)

(og det er vel minst eit par trøndarar til her inne.)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Men han er 100% seriøs selv om han selger på ebay :)

Ja, man kan lita pa honom. Jag har dock inte forstatt varfor sa manga har en sa negativ syn pa eBay. Jag har gjort sakert 500 transaktioner pa eBay och det ar bara *en* enda gang det inte fungerat. Och det kan lika garna ha varit postverkets fel.

• edited November -1

germund skreiv:

Jag har dock inte forstatt varfor sa manga har en sa negativ syn pa eBay. Jag har gjort sakert 500 transaktioner pa eBay och det ar bara *en* enda gang det inte fungerat. Och det kan lika garna ha varit postverkets fel.

Det er ikke mange her som har noe imot ebay. Det er **EN** person, og som ikke det var nok har denne **ENE** personen aldri handlet der selv.

Men Solveig kjøp i vei fra han jeg ikke finnner mailadressen til, men andre kan sikkert hjelpe.

• edited November -1

Olaf, hvorfor skriver du på nynorsk hvis du er trønder? :)

Jeg handler selv masse på ebay, men ikke ting hvor man kan være skeptisk med hensyn til originalitet. Har sett en del originale Versace skjorter til 10 dollar.. og lignende. ;)

Men en Don Rosa ekte tegning må jeg ha, så hvis noen har adressen til vennen hans som selger på ebay, vil jeg være svært takknemlig!

Hilsen,
    Solveig :)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Det er ikke mange her som har noe imot ebay. Det er **EN** person, og som ikke det var nok har denne **ENE** personen aldri handlet der selv.

Du har helt ratt. Jag skrev nog lite for snabbt.

Men Solveig kjøp i vei fra han jeg ikke finner mailadressen til, men andre kan sikkert hjelpe.

Man ska inte lamna ut email-adresser till andra pa internet men fraga den har mannen. Han borde veta:

http://www.gemstonepub.com/bios/michael.html

• edited November -1

Takk Germund! Det skal jeg prøve! :)

• edited November -1

Hei. Jeg prøved også å sende mail til denne mannen, men jeg fikk bare oppgitt at det var noe feil med mailadressen. Så det jeg lurte på var om solveig: har du fått noe svar? Eller om det er noen andre som har noen opplysninger de kunne tenke seg å dele.

Hvis ja hadde jeg vært utrolig glad hvis det enten ble svart på denne tråden, eller om du kunne ta deg tid til å sende meg en mail på: spluto80@hotmail.com

takk

• edited November -1

Hei, Jeg har ikke fått svar. Heller ikke mottat noen melding om at addressen var feil. Så jeg aner ikke om personen fikk min mail eller ikke. :)

• edited November -1

Det går enkelt og greit å få et signert bilde av Don, det er bare å sende ham en mail. Da jeg sendte, fikk jeg svar så raskt som et par timer etterpå (skulle tro han var en utrolig travel mann, men jeg fikk tre-fire mailer fra ham i løpet av den kvelden, så det må jeg si jeg stusset litt på ... :-), og fikk et signert bilde. Prøve meg også med å spør om en liten tegning, men det svarte han høflig på at han ikke kunne gjøre det.

Men jeg fikk meg også en liten overraskelse ... Han stilte nemlig krav til å sende bildet. Jeg måtte bevise at jeg var en fan og en Donald Duck & Co.-samler ved å nevne en fortelling han hadde hatt på trykk mellom 1995-2003, og deretter svare på hva som var på diverse sider i bladet. Det virket for meg litt sært, men jeg forstår ham jo også ... Han må jo få utrolig mange henvendelser om autografer, og det er jo greit å forsikre seg om at de rette folka får det, og ikke bare folk som har tenkt å selge den videre.

E-postadressen vet jeg ikke om jeg bør gi bort, den er kanskje litt privat eller noe(?), men det er VELDIG enkelt å få tak i den ...

• edited November -1

Ikke enkelt nok. Jeg finner den ikke. Kunne du ikke sende den til meg på mail eller noe. Vær så snill!

Desuten, hvaslags signert bilde var det du fikk?

• edited November -1

Hehe, det er vel normal høfligheit at ein ikkje gir bort e-postadresser til folk i offentlege fora, særleg ikkje adressene til "kjendisar", altså folk som Don, men i akkurat hans tilfelle er det jo ei adresse det er vanvittig enkelt å få tak i ja. :-)

• edited November -1

Noen som kunne tenke seg å gi et hint på vegen hvor jeg skal lete?
    Jeg føler at alle andre enn meg har denne adressen, men ingen vil dele. Huff, jeg får vel fortsette å lete.

• edited November -1

Jeg skulle gjerne delt, jeg tror heller ikke Don ville hatt noe imot å fått enda mer fanmail, men av helt standard skikk og høflighet lar jeg være. Den er jo for så vidt allerede mer enn offentliggjort, men det er elementær høflighet å ikke gi bort andres adresse/e-postadresse/telefonnummer, etc. offentlig på et forum. Men som sagt, du trenger ikke være rakettforsker og sekserelev i avansert matte 1MXZ for å finne den ...

• edited November -1

Der fant jeg den! Må dere be om en tegning eller sender han en uansett? Er det en ekte signatur eller bare en "kopi"?:)

• edited November -1

Jeg er trønder:D

• edited November -1

Severn skreiv:

Jeg er trønder

Du har min fulle sympati og medfølelse. :)

• edited November -1

Haha...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?