Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Kunstmappe? CBSV

edited September 2005 in Donaldisme

Hei.
som abonent av Carl Barks Samlede Verker (CBSV) er jeg nysgjerrig på den lovede kunstmappen som kommer om tre år. JA, det er lenge til, men det er vel lov til å glede seg?

Jeg har stilt egmont spørsmål om hva slags kvalitet trykkene vil være i, og om det vil være lignende kunstmapper for våre naboland. Hvis det er tilfelle vil jo alle trykk komme opp i et opplag på 10 000(?), og sammenlignet med andre litografier er dette et stort antall.

I tillegg er jeg selvfølgelig spent på hvilke motiver som blir valgt. Så vidt jeg har forstått vil de bruke forsidebilder som Barks har tegnet.

Men, egmont har ikke kommet med noe svar, selv om det nå er flere uker siden jeg sendte mine spørsmål.

Noen her som vet noe?

Comments

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?