Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Ekte Donald-tegner i barne-tv

edited September 2005 in Donaldisme

Andeby Onlines varslingssystem er oppe og går igjen, og vi kan nå melde at det i morgen tidlig klokka åtte på barne-tv på NRK vil være "en ekte Donald-tegner"...

Comments

• edited November -1

Da ligger jeg og er bakfull....

• edited November -1

Hvem?Hvem? må vite..... åhnd... ehh... nøhødhd...

• edited November -1

Sannsynlegvis Arild Midthun. Han er jo den einaste i Noreg.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Andeby Onlines varslingssystem er oppe og går igjen, og vi kan nå melde at det i morgen tidlig klokka åtte på barne-tv på NRK vil være "en ekte Donald-tegner"...

Det hadde vært bedre om dette hadde vært vist kl. 18:00 om kvelden ettersom normale folk sover lørdag morgen kl 08:00. Takker likevel for tipset og setter på videoen.

• edited November -1

Så programmet stad, og det var vert å stå opp 8 får å få med seg:)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Det hadde vært bedre om dette hadde vært vist kl. 18:00 om kvelden ettersom normale folk sover lørdag morgen kl 08:00. Takker likevel for tipset og setter på videoen.

Aner jeg en viss irritasjon over at NRK sender programmer for BARN om morgenen? Mange normale barn er faktisk oppe så tidlig som 08:00.

• edited November -1

NetlAnd skreiv:

Sigvald skreiv:

Aner jeg en viss irritasjon over at NRK sender programmer for BARN om morgenen? Mange normale barn er faktisk oppe så tidlig som 08:00.

De er bare oppe fordi det er noe på TV der. Eller, det var ihvertfall derfor jeg var oppe da, men jeg var kanskje ikke noe normalt barn.

• edited November -1

Adamant skreiv:

De er bare oppe fordi det er noe på TV der. Eller, det var ihvertfall derfor jeg var oppe da, men jeg var kanskje ikke noe normalt barn.

Merk deg hva jeg faktisk skrev: *MANGE* normale barn....

• TedTed
    edited November -1

Tidlig eller ei. Det kan nok sees på webtv om det var NRK som sendte det. www.nrk.no :-)

• edited November -1

Har ikkje sjekka, men NRK Nett-TV pleier vel å vise berre eigenproduksjonar ... Altså program som er laga av NRK ... og Pysjpopbaluba er produsert av Fabelaktiv på Hamar.

• edited November -1

Hvis du går på www.pysj.no står det der om programmet.

Men det står ikke noe om konkuransen....

• edited November -1

Arild Midthun skal nok en gang på TV, denne gang i "Dunder" på NRK i morgen (torsdag). Ser i sendeprogrammet at dette programmet begynner kl. 16.30.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Arild Midthun skal nok en gang på TV, denne gang i "Dunder" på NRK i morgen (torsdag). Ser i sendeprogrammet at dette programmet begynner kl. 16.30.

Fikk du med deg det, Sigvald? ;-)

• edited November -1

Elise skreiv:

Tommy skreiv:

Vi tar det en gang til for sikkerhets skyld.

Håper noen lager en selvstendig tråd med en **krystallklar** overskrift slik at noen ikke misforstår helt og føler seg både forlatt, isolert og tilsidesatt.

• edited November -1

Elise skreiv:

Tommy skreiv:

Jeg har herved fått det med meg :-)
    Takk for omtanken!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?