Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

OT: Til alle i Oslo

1235

Comments

• edited November -1

Jørn McDuck skreiv:

Fotballforbundet forstod vell at Tufte - VIF er mer populær enn en cupfinale mellom ehh.. ohh... to andre lag

Asker og Team Strømmen.

Hey, i ein kamp mellom Tufte og VIF er oddsa sørenmeg så skeive frå før at det hadde vore tåpelig å gi Enga heimebanefordelen ... :-)

• edited November -1

Einherje skreiv:

I Stavanger er vel hele stadion fullpakket når Tufte kommer. :-D

Du har så rett... Alle 15300 billettene ble revet bort!

• edited November -1

NRK1 NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Utrolig svakt av Olaf/Sigvald å ikke varsle oss om dette :)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Hey, i ein kamp mellom Tufte og VIF er oddsa sørenmeg så skeive frå før at det hadde vore tåpelig å gi Enga heimebanefordelen ... :-)

Nordicbet gir Tufte IL 13 i handicap foran lørdagens kamp mot Vålerenga i Valhall. Skulle for eksempel Vålerenga vinne 14-1, så får du 10 ganger innsatsen! Taper Tufte med mindre enn 13 mål så er oddsen 1.95, heter det i en melding. :)

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=198411&cat=139

Det er også en del andre morsomme/interssante veddemål ang. Tufte.
    Det også opprettet et eget veddemål på om Lars Olav klarer å få fatt i en autograf fra en Vålerenga-spiller, mens han selv er på banen :D

• edited November -1

Her er ein direktelink for dei spillegale:
    http://www.betsson.com/no/betting/index.asp?url=/no/betting/market_list.asp&eventID=120608

... men Lars Olav, dersom du i det heile tatt _prøver_ på det er det ein svært dårleg taktikk for å score mål altså.

• edited November -1

Må si jeg er imponert over innslaget i NRK i går! Dere gjør en flott jobb.

Mvh Erik H.

• edited November -1

Jeg syns det er på sin plass at vi gratulerer vår venn Lars Olav med at laget hans har scoret mot Vålerenga. en hederlig innsats av vår venn!

Nå venter vi bare på nettmøte og DD&Co reklame. :)

• edited November -1

Vet du hva resultatet ble ?

• edited November -1

Gratulerer med kampen! 1-15 må det jo gå an å vera stolte av. Skuffer meg veldig at TVNorge akkurat no viser dårlege amerikanske hahaha-seriar i staden for å direkteoverføre kampen, men håper og antar at vi får sjå kampen i si fulle lengde i løpet av tv-serien?

• edited November -1

Ja ja, da var det iallefall en som slapp å gå naken ut året :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Skuffer meg veldig at TVNorge akkurat no viser dårlege amerikanske hahaha-seriar i staden for å direkteoverføre kampen, men håper og antar at vi får sjå kampen i si fulle lengde i løpet av tv-serien?

Det er i hvert fall ikke planen. Det skal bare bli vist høydepunkter (eller "høydepunkter"? :)) som i fra de andre kampene. Mediene er ensporete vet du. :)

• edited November -1

Gratulerer med vel gjennomført kamp, Lars Olav og alle andre i Tufte! Dere slår i hvertfall Vålerenga når det gjelder antall supportere!

• edited November -1

**Tufte-Vålerenga** **1-15.** **Tufte:** Keeper: Udi. Forsvar: Bjørn Tore, Tommy, Vebjørn, Sjur Marius. Midtbane: Lars Olav, Petter William, Stian B.L., Øyvind, Kai Simon. Angrep: Stian J. Benken: Pål David, Thor Joachim, Trym, Kenneth, Martin. **Vålerenga:** Keeper: Arason. Forsvar: Muri, Rekdal. Midtbane: Bohinen, Fredheim Holm, Grindheim. Angrep: Berre. Benken: Hovi. **Mål:** Rekdal 0-1 (3.), Fredheim Holm 0-2 (7.), Grindheim 0-3 (9.), Bohinen 0-4 (9.), Grindheim 0-5 (13.), Bohinen 0-6 (14.), Grindheim 0-7 (15.), Bohinen 0-8 (15.), Grindheim 0-9 (19.), Fredheim Holm 0-10 (21.), Bohinen 0-11 (22.), Sjur Marius 1-11 (straffe, 25.), Fredheim Holm 1-12 (26.), Bohinen 1-13 (28.), Fredheim Holm 1-14 (31.), Bohinen 1-15 (31.). **Rødt** **kort:** Grindheim (VIF, 30.).

Har fulgt deler av kampen direkte på nett, og fekk inntrykk av at det verka som ein veldig gøyal kamp. Kjempeinnsats, Lars Olav.

Hehe. Frå VG Nett:
    **22:** Lars Olav er korleder for publikum på tribunen. Tufte-spilleren synger "Heia Tufte" med all sin kraft.

• edited November -1

Gratulerer med strålende gjennomført kamp og et flott mål:):)

• TedTed
    edited November -1

Ja, Gratulerer:D

• edited November -1

Nokon som såg Sportsrevyen i dag? (nei, sikkert ikkje... det er jo berre nerdar her inne :-)) Tufte-gutane var på galla med resten av Noregs beste fotballspelarar på Grand i Oslo.
    Stian (nordlendingen) til John Carew: - Du, det neste partyet du skal halda, får eg koma på det?
    Carew: - Hehe...nei!
    Kjapt svar tilbake frå ein av Tufte-spelarane: - Då får ikkje du koma på vårt heller!

Det synest **eg** var vittig.

• edited November -1

Sølve skreiv:

Stian (nordlendingen) til John Carew: - Du, det neste partyet du skal halda, får eg koma på det?
    Kjapt svar tilbake frå ein av Tufte-spelarane: - Då får ikkje du koma på vårt heller!

??? John Carew spilte da ikke i Cup-finalen

• edited November -1

Det gjorde ikkje Tufte heller. Veit ikkje eg. Trur det var galla for Kniksen-prisen òg.

• edited November -1

Her er et par linker ang. Tufte IL-Østers Hus, som betalte 400.000 for å spille mot heltene våre
    http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=296498
    http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/11/449078.html

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Sølve skreiv:

??? John Carew spilte da ikke i Cup-finalen

Nei, men vi var utdelere på NISO sin årlige premieutdeling der blant andre Carew fikk pris for sitt antirasistiske arbeid. Det var ikke bare cupfinalen som var på Grand den dagen. (men det hadde ingenting med Kniksenprisen å gjøre).

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?