Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Hall of Fame

1737476787993

Comments

• edited November -1

Da var Cavazzano boka i hus. Den inneholder 5 historier. 2 av de for første gang på norsk.

Neste bok blir Carl Barks bok 6

• edited November -1

Chrisron skreiv:

Vet du hva skal temaet være?

• edited November -1

Christer skreiv:

Chrisron skreiv:

Sjalusi og rivalisering i Andeby

• edited November -1

Tintern skreiv:

Christer skreiv:

Chrisron skreiv:

Sjalusi og rivalisering i Andeby

Åh, kjære... kan Egmont vennligst slutte å overfokusere på Carl Barks, og heller bruke Hall of Fame til å vise frem tegnere og forfattere som ennå ikke har fått den oppmerksomheten de fortjener?

• edited November -1

Jeg er enig, men rett skal være rett, det har nå vært åtte bøker på rad uten Barks, og siste bok kom i juni 2009. Altså kommer disse bøkene sjeldnere enn annonsert (en i året). Nå er jo bøkene Rosa-frie, og det kan bli mange Barks-frie bøker også framover, om serien holder stand.

• edited November -1

Chrisron skreiv:

Da var Cavazzano boka i hus. Den inneholder 5 historier. 2 av de for første gang på norsk.

Vooo! Tøft! Med hvor lenge var Adam i paradis - Chrisron la så til:

Dobbeltfillern.

• edited November -1

Lars Martin skreiv:

Jeg er enig, men rett skal være rett, det har nå vært åtte bøker på rad uten Barks, og siste bok kom i juni 2009. Altså kommer disse bøkene sjeldnere enn annonsert (en i året). Nå er jo bøkene Rosa-frie, og det kan bli mange Barks-frie bøker også framover, om serien holder stand.

Taliaferro-boken ble også annonsert, men når kommer den? Som sagt: Rett skal være rett.

• edited November -1

Som jeg sa tidligere kommer nok Taliaferro-boken aldri, i følge kilder hos Egmont. Vi får nok trøste oss med dag-til-dag bøkene og de tre mini-bøkene, samt kjempeboken (DD 365 historier) med søndagsstriper.

• edited November -1

Don Rosa er altså fullført i HoF?
    Er det noen som har noen idé om hvor lenge denne serien kommer til å bli utgitt? Den eneste grunnen til at jeg fortsatte med serien var for å få komplett Don Rosa, men komplettisten i meg ønsker jo å se serien til slutten. Allikevel: dersom Egmont vil kjøre serien for lenge kan det være greit å melde seg av allerede nå ;)

• edited November -1

Det siste eg høyrde (i november, trur eg det var) var at ingen sluttdato er satt.

• edited November -1

Håper det kommer en bok med Marga Querol Manzano.

• edited November -1

I dag ankom Carl Barks-boka (var det nr. 6?).
    Neste bok ut blir Arild Midthun ll.

• edited November -1

Arild Midthun II?! Det er alt for tidlig spør du meg!

• edited November -1

Tja, her skal det "norske" melkes for det det er verdt, og vel så det kanskje.

Forsåvidt enig her, alt for tidlig for en slik bok med tanke på alle de gode italienske tegnerne som til nå ikke er funnet verdig i HOF. F.eks: Luciano Gatto og
    Massimo DeVita.

• edited November -1

Jeg fikk faktura på Barks boka i posten idag i en konvolutt. Selve boka fikk jeg derimot ikke. Ble litt forvirret da vi jo pleier å få faktura og bok i samme pakke. Fikk dere andre fakturaen i pakken, eller kom den i egen forsendelse?

Personlig samler jeg på alle historier Midthun har tegnet, så for meg er det bare stas at mest mulig blir samlet i bøker. Men jeg kunne også tenkt meg noen flere bøker med Italienske tegnere, pluss Korhonen og Ferioli. (Og sikkert noen jeg har glemt)

• edited November -1

Arild Midthun II? Jeg begynner å bli en smule oppgitt over Egmonts valg av HoF-tegnere...

• edited November -1

Chrisron skreiv:

Men jeg kunne også tenkt meg noen flere bøker med Italienske tegnere, pluss Korhonen og Ferioli. (Og sikkert noen jeg har glemt)

Ja, Taliaferro. Skjønner ingenting hvis ikke han får bok.

• edited November -1

Christer skreiv:

Chrisron skreiv:

Men jeg kunne også tenkt meg noen flere bøker med Italienske tegnere, pluss Korhonen og Ferioli. (Og sikkert noen jeg har glemt)

Ja, Taliaferro. Skjønner ingenting hvis ikke han får bok.

Tiltredes. Jeg vil ha en krystallklar og saklig begrunnelse fra Egmont før jeg godtar at det liksom ikke skal bli noen Taliaferro-bok.

• edited November -1

Synes kanskje det er Kari Korhonen sin tur snart nå.

• edited November -1

Wavy skreiv:

Synes kanskje det er Kari Korhonen sin tur snart nå.

Ham også, men Tello bør komme først - han er en gammel legende!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?