Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Denne serien har jeg abonnert på fra starten og det siste året har jeg virkelig telt på knappene ifht å beholde abonnementet. Jeg startet pga interessen for Don Rosa, og var relativt fornøyd med Barks-bøkene - men ellers har det (spesielt i det siste) vært ymse kvalitet. Grunnen til at jeg allikevel har fortsatt er håpet om at det snart er i mål.
Og, derfor kommer også dette foruminnlegget. Slik jeg ser av coa.inducks.org er det nå kun en bok igjen for Don Rosa (nr 10), ettersom det kun er disse historiene igjen: The Dream Of A Lifetime Trash Or Treasure The Black Knight Glorps Again A Letter From Home The Magnificent Seven (Minus Four) Caballeros! The Prisoner Of White Agony Creek
Totalt er disse på 168 sider, slik at Egmont burde klare å få det inn i en bok. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte at vi nærmer oss målet? :)
Neste bok ut blir med brødrene Bas og Mau Heymans!
Glimrende nytt! Ser virkelig fram til den. Sto dette i det brevet som pleier å følge med Hall of Fame-bøkene? Da jeg fikk Don Rosa 9 i dag fulgte det nemlig ikke med noe brev denne gangen ...
Det er riktig, danskene har ikke fått følgende bøker: *Jack Bradbury *Carl Barks 5 (musikk) *Dick Kinney/Al Hubbard *Dick Moores *Vicar 2 *Marco Rota 2
(I tillegg kommer Jan Gulbrandsen som bare Tyskland har utgitt)
Ulest HoF 12 - Romano Scarpa 2 ønskes byttet til en av følgende: Paul Murry 2, Marco Rota 2, Don Rosa 5, Don Rosa 6, Don Rosa 7, Don Rosa 8 eller Don Rosa 9
Tips: Abbonner! Da sparer du rundt 300 kroner (60*5=300) i året og får bøkene noen måneder før enn i bokhandleren. Hvis du vil ha alle bøkene da, vel og merke.
Comments
Denne serien har jeg abonnert på fra starten og det siste året har jeg virkelig telt på knappene ifht å beholde abonnementet. Jeg startet pga interessen for Don Rosa, og var relativt fornøyd med Barks-bøkene - men ellers har det (spesielt i det siste) vært ymse kvalitet. Grunnen til at jeg allikevel har fortsatt er håpet om at det snart er i mål.
Og, derfor kommer også dette foruminnlegget. Slik jeg ser av coa.inducks.org er det nå kun en bok igjen for Don Rosa (nr 10), ettersom det kun er disse historiene igjen:
The Dream Of A Lifetime
Trash Or Treasure
The Black Knight Glorps Again
A Letter From Home
The Magnificent Seven (Minus Four) Caballeros!
The Prisoner Of White Agony Creek
Totalt er disse på 168 sider, slik at Egmont burde klare å få det inn i en bok.
Er det noen som kan bekrefte/avkrefte at vi nærmer oss målet? :)
Nr. 10 er jo allerede udkommet i Danmark, og jo det er den sidste Rosa-bog - og vores sidste HOF-bog i det hele tatt.
Neste bok ut blir med brødrene Bas og Mau Heymans!
Hallgeir skreiv:
Glimrende nytt! Ser virkelig fram til den. Sto dette i det brevet som pleier å følge med Hall of Fame-bøkene? Da jeg fikk Don Rosa 9 i dag fulgte det nemlig ikke med noe brev denne gangen ...
Ja, det gjorde det (og jeg fikk med TO brev)... :)
Tommy skreiv:
Har du vurdert å gå til anmeldelse?
Guffen Delbekk skreiv:
Nei, men søksmål. Må vel kunne få noen hundre millioner i erstatning for det der ...
Tommy: Du får håpe forsvaret til Egmont ikke er Blaise Bwamulunda!
Hallgeir skreiv:
Noen som vet om Mau Heymans blir representert med klassikeren "On a Silver Platter" som han jo har hatt litt med å gjøre?
"On a Silver Platter" er jo å finne i en annen HOF bok og etter min mening er det kun der den hører hjemme.
Ja,det får da være måte på....
Det fins jo nok andre historier fra de gutta der, om man ikke skal putte Rosa-historier inn der også!
Betyr det at HOF-serien i Norge inneholder flere bøker enn HOF-serien i Danmark?
Det er riktig, danskene har ikke fått følgende bøker:
*Jack Bradbury
*Carl Barks 5 (musikk)
*Dick Kinney/Al Hubbard
*Dick Moores
*Vicar 2
*Marco Rota 2
(I tillegg kommer Jan Gulbrandsen som bare Tyskland har utgitt)
Noen som vet om juleheftet i HOF blir sendt ut til abonnentene? Eller må man kjøpe dette i butikken?
Kjøpte hvertfall mitt i butikken, og går ut fra at det er bare der det selges. Noe automatisk utsendelse til HOF-abonnentene har jeg ingen tro på....
Men det hadde jo vært litt av en julegave dersom vi fikk det tilsendt.:-)
Guffen Delbekk skreiv:
Tips: Abbonner! Da sparer du rundt 300 kroner (60*5=300) i året og får bøkene noen måneder før enn i bokhandleren. Hvis du vil ha alle bøkene da, vel og merke.
Og ikke minst: Jeg ville ikke ha gjort kardinalfeilen ved å kjøpe samme bok to ganger :p
Hei,
noen som vet når Don Rosa 9 og 10 kommer i salg i bokhandler her til lands ?
daniel-vh skreiv:
Don Rosa 9 og Bas og Mau Heyman er listet for uke 12.
Ifølge en kilde får Arild Midthun sin HOF-bok til høsten.