Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Hall of Fame

1606163656693

Comments

• edited November -1

Denne serien har jeg abonnert på fra starten og det siste året har jeg virkelig telt på knappene ifht å beholde abonnementet. Jeg startet pga interessen for Don Rosa, og var relativt fornøyd med Barks-bøkene - men ellers har det (spesielt i det siste) vært ymse kvalitet. Grunnen til at jeg allikevel har fortsatt er håpet om at det snart er i mål.

Og, derfor kommer også dette foruminnlegget. Slik jeg ser av coa.inducks.org er det nå kun en bok igjen for Don Rosa (nr 10), ettersom det kun er disse historiene igjen:
    The Dream Of A Lifetime
    Trash Or Treasure
    The Black Knight Glorps Again
    A Letter From Home
    The Magnificent Seven (Minus Four) Caballeros!
    The Prisoner Of White Agony Creek

Totalt er disse på 168 sider, slik at Egmont burde klare å få det inn i en bok.
    Er det noen som kan bekrefte/avkrefte at vi nærmer oss målet? :)

• ACAC
    edited November -1

Nr. 10 er jo allerede udkommet i Danmark, og jo det er den sidste Rosa-bog - og vores sidste HOF-bog i det hele tatt.

• edited November -1

Neste bok ut blir med brødrene Bas og Mau Heymans!

• edited November -1

Hallgeir skreiv:

Glimrende nytt! Ser virkelig fram til den. Sto dette i det brevet som pleier å følge med Hall of Fame-bøkene? Da jeg fikk Don Rosa 9 i dag fulgte det nemlig ikke med noe brev denne gangen ...

• edited November -1

Ja, det gjorde det (og jeg fikk med TO brev)... :)

• edited November -1

Tommy skreiv:

Da jeg fikk Don Rosa 9 i dag fulgte det nemlig ikke med noe brev denne gangen ...

Har du vurdert å gå til anmeldelse?

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Har du vurdert å gå til anmeldelse?

Nei, men søksmål. Må vel kunne få noen hundre millioner i erstatning for det der ...

• edited November -1

Tommy: Du får håpe forsvaret til Egmont ikke er Blaise Bwamulunda!

• edited November -1

Hallgeir skreiv:

Noen som vet om Mau Heymans blir representert med klassikeren "On a Silver Platter" som han jo har hatt litt med å gjøre?

• edited November -1

"On a Silver Platter" er jo å finne i en annen HOF bok og etter min mening er det kun der den hører hjemme.

• edited November -1

Ja,det får da være måte på....
    Det fins jo nok andre historier fra de gutta der, om man ikke skal putte Rosa-historier inn der også!

• edited November -1

Nr. 10 er jo allerede udkommet i Danmark, og jo det er den sidste Rosa-bog - og vores sidste HOF-bog i det hele tatt.

Betyr det at HOF-serien i Norge inneholder flere bøker enn HOF-serien i Danmark?

• edited November -1

Det er riktig, danskene har ikke fått følgende bøker:
    *Jack Bradbury
    *Carl Barks 5 (musikk)
    *Dick Kinney/Al Hubbard
    *Dick Moores
    *Vicar 2
    *Marco Rota 2

(I tillegg kommer Jan Gulbrandsen som bare Tyskland har utgitt)

• edited November -1

Noen som vet om juleheftet i HOF blir sendt ut til abonnentene? Eller må man kjøpe dette i butikken?

• edited November -1

Kjøpte hvertfall mitt i butikken, og går ut fra at det er bare der det selges. Noe automatisk utsendelse til HOF-abonnentene har jeg ingen tro på....

Men det hadde jo vært litt av en julegave dersom vi fikk det tilsendt.:-)

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Ulest HoF 12 - Romano Scarpa 2 ønskes byttet til en av følgende:
    Paul Murry 2, Marco Rota 2, Don Rosa 5, Don Rosa 6, Don Rosa 7, Don Rosa 8 eller Don Rosa 9

Tips: Abbonner! Da sparer du rundt 300 kroner (60*5=300) i året og får bøkene noen måneder før enn i bokhandleren. Hvis du vil ha alle bøkene da, vel og merke.

• edited November -1

Og ikke minst: Jeg ville ikke ha gjort kardinalfeilen ved å kjøpe samme bok to ganger :p

• edited November -1

Hei,

noen som vet når Don Rosa 9 og 10 kommer i salg i bokhandler her til lands ?

• edited November -1

daniel-vh skreiv:

Hei,

noen som vet når Don Rosa 9 og 10 kommer i salg i bokhandler her til lands ?

Don Rosa 9 og Bas og Mau Heyman er listet for uke 12.

• edited November -1

Ifølge en kilde får Arild Midthun sin HOF-bok til høsten.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?