Jeg abonnerer på HOF og lurer på hvor mange bøker det er, f. eks. hvor mange det er med Don Rosa, Carl Barks osv.
jeg ville bli takknemlig vis jeg fikk vite det..... :D
Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!
Comments
Nr. 1 Don rosa
Nr. 2 Romana Scarpa
Nr. 3 Carl Barks- bilene i Andeby
Nr. 4 Vitor Arriagada Rios(aka. Vicar)
Nr. 5 Don Rosa bok 2
Nr. 6 Paul Murry
Nr. 7 Marco Rota
Nr. 8 Carl Barks- Til bords i Andeby
Nr. 9 Giorgio Cazzavano/ Byron Erickson
Jeg antar at den tiende boken inneholder Don Rosa:D Du finner nok mer info om HoF vis du søker på det her på forumet elr. på f.eks. Google!
Tusen takk for et velinformerende svar! :D
Du kan se mere her:
http://coa.inducks.org/magazine.php/x/no/HOF
Takk for den òg :D
Audun McDUCK skreiv:
Det bør vel kanskje legges til at dette er et verk som ikke er komplett enda. En vet derfor ikke hvor mange og hva som kommer videre :)
Ja, det burde jeg ha skjønt!
Jeg begynte å abonnere på hall of fame på torsdag, vet noen hvor langt tid det sannsyneligvis vil ta fra jeg bestilte til jeg får DR-boken i posten, Eller rett og slett når jeg får den?
Fra jeg ringte å bestilte abonnement til jeg fikk den første boka tok det ca. 10 dager :-)
Hvis du ønsker å komme fortere ajour kan du eventuelt be om å få en bok i måneden. Det er opp til deg.
Jeg var litt sent ute med å bestille så jeg ba om å få to bøker i måneden for å komme fortere ajour.
Venter nr. 4 og 5 om noen dager.
Fra jeg bestilte samtlige bøker i serien tok det under 24 timer før jeg hadde de hjemme hos meg, og det var med vanlig postgang. Tipper det er rekord.. hehe.
Pocket skreiv:
Forsiktig nå. Enkelte kan oppfatte dette som skryt. :-)
Klara Karamell skreiv:
Jeg har da også alle HOF og synes bare at det er flott at Pocket får god service. Spørsmålet er selvsagt bare om han også hadde fått det dersom han hadde bodd utenfor Oslo?
Sigvald skreiv:
Sannsynligvis ikke. Egmont særbehander alle i Oslo (og omegn; Nittedal er nabokommune med Oslo) Andre deler av landet, og da kanskje særlig i området rundt Stavanger, blir bevist behandlet ufint. Dette er skrevne, interne regler hos Egmont. Jeg burde vite det; Egmont har lager 300 meter fra der jeg bor.
:D
Ole Damgaard skreiv:
Når oppdateres den?
Sannsynnligvis når det blir kjent hvilke bok som er neste i serien.
Noen som har fått HOF 9? Står på Inducks at den er om to serieskapere....skal det ikke være en per bok? Noen som vet? Ser nå atd et står først i tråden....
Dersom eg ikkje rotar med nummereringa er vel den boka den "Dragonlords"-boka, som konkludert med på eit par andre av dette forumet sine HoF-trådar. :-)
Loke Aesir skreiv:
hvilket par andre da?
Helen skreiv:
Å, hurra!!! Går dette an?!:-D! Hvor er telefonen??? Skal vi se..... HOF bestilling..... der ja:-)
Helen skreiv:
Bra service fra Egmont det der!