Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hall of Fame

edited August 2005 in Donaldisme

Jeg abonnerer på HOF og lurer på hvor mange bøker det er, f. eks. hvor mange det er med Don Rosa, Carl Barks osv.
jeg ville bli takknemlig vis jeg fikk vite det..... :D

«13456793

Comments

• edited November -1

Nr. 1 Don rosa
    Nr. 2 Romana Scarpa
    Nr. 3 Carl Barks- bilene i Andeby
    Nr. 4 Vitor Arriagada Rios(aka. Vicar)
    Nr. 5 Don Rosa bok 2
    Nr. 6 Paul Murry
    Nr. 7 Marco Rota
    Nr. 8 Carl Barks- Til bords i Andeby
    Nr. 9 Giorgio Cazzavano/ Byron Erickson

Jeg antar at den tiende boken inneholder Don Rosa:D Du finner nok mer info om HoF vis du søker på det her på forumet elr. på f.eks. Google!

• edited November -1

Tusen takk for et velinformerende svar! :D

• edited November -1

Takk for den òg :D

• edited November -1

Audun McDUCK skreiv:

Unnskyld meg, men jeg abonnerer på HOF og lurer på hvor mange bøker det er, feks, hvor mange det er av Don Rosa, Carl Barksosv.
    jeg ville bli takknemlig vis jeg fikk vite det...... :D

Det bør vel kanskje legges til at dette er et verk som ikke er komplett enda. En vet derfor ikke hvor mange og hva som kommer videre :)

• edited November -1

Ja, det burde jeg ha skjønt!

• edited November -1

Jeg begynte å abonnere på hall of fame på torsdag, vet noen hvor langt tid det sannsyneligvis vil ta fra jeg bestilte til jeg får DR-boken i posten, Eller rett og slett når jeg får den?

• edited November -1

Fra jeg ringte å bestilte abonnement til jeg fikk den første boka tok det ca. 10 dager :-)

Hvis du ønsker å komme fortere ajour kan du eventuelt be om å få en bok i måneden. Det er opp til deg.
    Jeg var litt sent ute med å bestille så jeg ba om å få to bøker i måneden for å komme fortere ajour.
    Venter nr. 4 og 5 om noen dager.

• edited November -1

Fra jeg bestilte samtlige bøker i serien tok det under 24 timer før jeg hadde de hjemme hos meg, og det var med vanlig postgang. Tipper det er rekord.. hehe.

• edited November -1

Pocket skreiv:

Fra jeg bestilte samtlige bøker i serien tok det under 24 timer før jeg hadde de hjemme hos meg, og det var med vanlig postgang. Tipper det er rekord.. hehe.

Forsiktig nå. Enkelte kan oppfatte dette som skryt. :-)

• edited November -1

Klara Karamell skreiv:

Pocket skreiv:

Jeg har da også alle HOF og synes bare at det er flott at Pocket får god service. Spørsmålet er selvsagt bare om han også hadde fått det dersom han hadde bodd utenfor Oslo?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Klara Karamell skreiv:

Pocket skreiv:

Jeg har da også alle HOF og synes bare at det er flott at Pocket får god service. Spørsmålet er selvsagt bare om han også hadde fått det dersom han hadde bodd utenfor Oslo?

Sannsynligvis ikke. Egmont særbehander alle i Oslo (og omegn; Nittedal er nabokommune med Oslo) Andre deler av landet, og da kanskje særlig i området rundt Stavanger, blir bevist behandlet ufint. Dette er skrevne, interne regler hos Egmont. Jeg burde vite det; Egmont har lager 300 meter fra der jeg bor.

• edited November -1

:D

• edited November -1

Ole Damgaard skreiv:

Du kan se mere her:

http://coa.inducks.org/magazine.php/x/no/HOF

Når oppdateres den?

• edited November -1

Sannsynnligvis når det blir kjent hvilke bok som er neste i serien.

• edited November -1

Noen som har fått HOF 9? Står på Inducks at den er om to serieskapere....skal det ikke være en per bok? Noen som vet? Ser nå atd et står først i tråden....

• edited November -1

Dersom eg ikkje rotar med nummereringa er vel den boka den "Dragonlords"-boka, som konkludert med på eit par andre av dette forumet sine HoF-trådar. :-)

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Dersom eg ikkje rotar med nummereringa er vel den boka den "Dragonlords"-boka, som konkludert med på eit par andre av dette forumet sine HoF-trådar. :-)

hvilket par andre da?

• TedTed
    edited November -1

Helen skreiv:

Hvis du ønsker å komme fortere ajour kan du eventuelt be om å få en bok i måneden. Det er opp til deg.
    Jeg var litt sent ute med å bestille så jeg ba om å få to bøker i måneden for å komme fortere ajour.
    Venter nr. 4 og 5 om noen dager.

Å, hurra!!! Går dette an?!:-D! Hvor er telefonen??? Skal vi se..... HOF bestilling..... der ja:-)

• edited November -1

Helen skreiv:

Hvis du ønsker å komme fortere ajour kan du eventuelt be om å få en bok i måneden. Det er opp til deg. Jeg var litt sent ute med å bestille så jeg ba om å få to bøker i måneden for å komme fortere ajour. Venter nr. 4 og 5 om noen dager.

Bra service fra Egmont det der!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?