Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Antatt feil ved utsendelsen av CBSV er påklaget

edited August 2005 in Donaldisme

Jeg har nå sendt mail til de ansvarlige for CBSV med CC til Arnstein og BCC bl.a. til Olaf. I denne mailen heter det bl.a.:

...Med forbehold om at det er Posten som har sviktet, vil jeg herved beklage at jeg fremdeles ikke mottatt min forsendelse. Jeg er kjent med at disse forsendelsene ikke sendes ut samlet, men føler meg likevel dårlig behandlet og tilsidesatt i forbindelse med denne utsendelsen. Dette skyldes at folk som ut fra et hvert logisk og alminnelig system skulle kommet bak meg i køen likevel har kommet før meg i køen. Jeg viser her til abonnent Arnstein Overøye som i AOLs forum har rapportert å ha mottatt sin forsendelse, mens jeg stadig venter på min. Fakta er at Overøye:

a) Har høyere abonnementsnummer enn meg **0311**
mens mitt er **0306** .

b) Har høyere postnummer enn meg **4352**
mens mitt er **4041** .

c) Sitt etternavn kommer bak mitt i alfabetet **Overøye**
mens mitt er **Grøsfjeld** .

Da jeg, spesielt i forbindelse med et så kostbart verk som CBSV, forventer seriøs og ryddig opptreden fra Deres side forventer jeg også at det legges til grunn en seriøs og rettferdig utsendelsesprosedyre slik at utsendelsene foregår på ordnet og korrekt vis – fortrinnsvis sortert etter abonnementsnummer ettersom de som bestilte verket først vel også er dem som har fått lavest abonnementsnummer?...

Jeg håper med dette at det blir ryddet opp i utsendelsesprosedyrene.

Selv er jeg svært nøye med at de som først bestiller DR-indekser av også er dem som først får.

Comments

• edited November -1

Er det egentlig kommunisert noe utsendelsessystem for CBSV fra Egmont's side?

Tildelinga CBSV nummer føler jeg også ble gjordt etter "innfallsmetoden" fra Egmont's side. Tror ikke de første som bestilte abonnement fikk de første nummerne...

• edited November -1

Tror ikke Egmont gidder å ta hensyn til nerder som oss knyttet til dette...

• edited November -1

SveinG skreiv:

Tildelinga CBSV nummer føler jeg også ble gjordt etter "innfallsmetoden" fra Egmont's side. Tror ikke de første som bestilte abonnement fikk de første nummerne...

Jeg var i hvert fall tidlig ute med å bestille, så jeg kan ikke skjønne at det skal være årsaken til at jeg, etter mitt skjønn, er havnet for langt bak i køen.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

SveinG skreiv:

Jeg var i hvert fall tidlig ute med å bestille, så jeg kan ikke skjønne at det skal være årsaken til at jeg, etter mitt skjønn, er havnet for langt bak i køen.

Samme her. Jeg bestilte veldig tidlig - og har heller ikke fått noe.

• edited November -1

SveinG skreiv:

Sigvald skreiv:

SveinG skreiv:

Samme her. Jeg bestilte veldig tidlig - og har heller ikke fått noe.

Du har min fulle sympati. Mitt råd er at du, dersom også du føler deg urettmessig forbigått av Arnstein og/eller andre, sender en klage slik jeg har gjort. Dersom mange nok klager blir de nødt til å rydde opp i systemet sitt. Slik kalles forbrukermakt.

• edited November -1

Annonsert utgivelse: August 2005

Vel, såvidt jeg ser er vi ikke ferdige med august, så jeg ser heller ingen grunn til å klage!

• edited November -1

Forbrukermakt er det kun snakk om hvis man sier opp abo'et sitt. Skal man ha noen form for makt ovenfor en bedrift, så må det innebære å stoppe pengeflommen. Sånn er i hvertfall min erfaring etter over 5 år i det private næringsliv - så lenge noen klager men ikke har en konsekvens bak klagen/kravet, gidder ikke vi ta særlig hensyn til den. Kanskje ikke det mest kundevennlige, men sånn er det nå der jeg jobber.

Tror neppe du kommer til å si opp abo'et ditt Sigvald.

• edited November -1

MicMac McDuck skreiv:

Annonsert utgivelse: August 2005

Vel, såvidt jeg ser er vi ikke ferdige med august, så jeg ser heller ingen grunn til å klage!

Jeg klager da heller ikke på **tidspunktet** for utsendelsen, men på **rekkefølgen** utsendelsen er foretatt i.

• edited November -1

Er det bare jeg som intuitivt gjettet hvem som startet denne tråden allerede før jeg så brukernavnet?

• edited November -1

Haha.. vent nå og se da. Du er nå ganske utålmodig. Vi er på dag to etter at førtsemann fikk sin. Kansje vi ikke får før slutten av måneden? Vi får bare vente å se. Har man fått bekreftelsen er det vel ikke noe problem. Hvem bryr seg..

• edited November -1

Klara Karamell skreiv:

Er det bare jeg som intuitivt gjettet hvem som startet denne tråden allerede før jeg så brukernavnet?

Vi er flere. Men kanskje er det jeg som har provosert frem tråden med mitt innlegg under CBSV:

"Det blir spennende å høre om Stavanger mottar pakker idag, eller kanskje venter Egmont et par tre dager...:)"

Uansett kan vel ikke Egmont klage over uengasjerte kunder. De må jo ha masser med kunder som sikler etter å kaste pengene sine i dere kasse.

• edited November -1

Man bør vente litt til. Det kan være mange grunner til at pakkene ikke har kommet ennå.
    - posten er ikke like rask over alt, en pakke kan ta flere dager.
    - utsendelsen kan gå etter postnummer, alfabetisk, eller annet

Noen av oss har ventet i 40 år på dette, så noen måneder til burde vi klare. Ta en flaske tålmodighet og smør godt inn!

• edited November -1

Klara Karamell skreiv:

Dessverre er du ikke alene om det. Helt utrolig rett og slett.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Klara Karamell skreiv:

Dessverre er du ikke alene om det. Helt utrolig rett og slett.

Heldigvis er det ikke "Don Rosa's Samlede Verker" som er forsinket!! :)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Jeg bestilte **FØR** deg men Egmont klarte ikke å registere det grunnet datakrøll, hva mener du jeg bør gjøre. Engasjere advokat for å få det nummeret jeg rettmessig har krav på istedet for 1987.

• edited November -1

Drikaton skreiv:

Heldigvis er det ikke "Don Rosa's Samlede Verker" som er forsinket!! :)

Små tynne utgivelser burde være mulig å få fort gjennom posten, det er kanskje verre med slik //dusinvare// det her er snakk om :)

• edited November -1

Klara Karamell skreiv:

Nei du er ikke alene om det !!!

Til innlegget for denne tråden vil jeg bare si: KOMISK !!!!!

Et slikt klagebrev til Egmont hører ikke hjemme i dette forumet etter min mening.

Hadde jeg hatt noen mulighet ville jeg ha slettet hele tråden, dette blir for dumt.

• edited November -1

Denne tråden låses herved av to grunner:

1. Denne diskusjonen blir bare for unødvendig!

2. I en annen tråd prøver man å finne et system bak rekkefølgen på forsendelsene med tanke på abb. nr, så den diskusjonen trenger vi ikke ta her.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?