Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Uncle Scrooge?

2»

Comments

• edited November -1

"3 Caballeros rides again" ble trykt i WDCS 635, 636 og 637. Dette er såvidt jeg kan se under en rask sjekk den eneste Don Rosa historien i WDCS fra Gemstone. Jeg aner ikke hva som skjedde i WDCS før denne tiden.

• edited November -1

Kan man ikke finne en slik liste på inducks? Jeg kan sjekke jeg!

• edited November -1

Den nye Cabaleros historie er IKKE trykt i USA endnu. Vi må jo lige tænke på, at det kun er et halvt år siden den blev trykt her i norden.

• edited November -1

Her er en liste fra Inducks over DR i WDCS(Kan være noe ukomplett...)

523: Mythological Menagerie
    524: Recalled Wreck
    526: Fit to be pied
    528: Oolated Duck
    531: Mathaphorically spanking
    600: Duck family tree(telles ikke som historie, men...)
    601-603: Treasury of Croesus
    604-606: The universal solvent
    607-609: The once and future duck
    610: A matter of some gravity
    611: On a silver platter
    612-613: The incredible Shrinking Tightwad
    614-616: Attack of the Hideous Space varmints
    618: Well-educated Duck
    619: Give Unto others
    621: The pied piper of Duckburg
    622: An eye for a detail
    623: The money pit
    633: War of the Wendigo
    635-637: Three Caballeros ride again

Hvor langt har WDSC kommet nå? 637?

• edited November -1

Severn skreiv:

Hvor langt har WDSC kommet nå? 637?

Mye lengre enn det. 659 er det siste. Og jeg mener det aller første WDCS fra Gemstone var 634.

• edited November -1

Så WDCS ble utgitt av Gladstone før da?

• edited November -1

Sverre skreiv:

Hør her Sigvald. Jeg svarte på konvoluttspørsmålet mens jeg var på jobb. Jeg valgte å ikke svare på ditt spørsmål umiddelbart fordi jeg rett og slett ikke husker hva som har vært trykket i WDCS, og tenkte jeg skulle sjekke fort gjennom bladene mine når jeg kom hjem fra jobb for å kunne gi et korrekt svar.

OK, beklager - jeg trodde ikke at det var et spørsmål som det skulle være så vanskelig å svare på. Jeg setter dog pris på at du legger vekt på research ;-)

• edited November -1

Er det noen som har et lite indeks e.l. over Rosa's utgivelser i USA de siste to årene? Og/eller fremtidige utgivelser?

• edited November -1

Ser nå i ettertid at det er en tråd her, men har har heller ingen uttalt om hvilket blad som er best.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?