Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

SML&L i HOF?

edited August 2005 in Donaldisme

Jeg bladde litt i Don Rosa-indeksen en dag og så at hvis det blir en fjerde DR-bok i Hall of Fame så kommer den til å ta for seg Skrue McDucks liv og levnet. Har dere noe tro på det?

Comments

• edited November -1

Hehe....Godt oppservert:-)
    Tror nok at det blir 15 enn 15 bøker, slik de har sagt, siden det ble så stor suksess.

• edited November -1

Nå vet ikke jeg hvordan salget av HOF er, men gitt at det er tilfredstillende, så tror jeg Egmont vil fortsette serien, og ja, jeg tror også at vi får en egen HOF bok med SL&L. I og med at den første utgivelsen forlengst er utsolg, og at man kan anta at Don Rosa fortsatt vil være populær fremover, så vil det nok være behov for en andre utgave av SL&L.

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Jeg har sett litt på Don Rosa-indeksen og funnet ut at, hvis det blir en fjerde DR-bok i Hall of Fame så kommer den til å ta for seg Skrue McDucks liv og levnet.

Det håpar eg verkelig. Det er ein skam at eg ikkje har fått lest boka.

• edited November -1

Ja, dette har Egmont personlig sagt - at Hall of Fame også skal være Don Rosa's samlede. SMDL&L vil bli fordelt over to HOF-bøker, inkludert de nye kapitlene.

Det var i utgangspunktet 15 bøker de skulle gi ut, og om salget gikk greit skulle de fortsette. Noe de altså gjør.

• edited November -1

For de som vil lese eller eie Sml&L Er det jo bare å prøve å få tak i Gemstones opptrykk på Engelsk. Ikke for å skryte, men å lese Den på engelsk er like lett som å lese den på Norsk...

• ACAC
    edited November -1

lige så let - ja, måske, men det er da også bedre - det er originalsproget - man får alle pointerne med - alle referencerne som de oprindelig var ment. Der er f. eks. langt flere referencer til film i originalteksten end i den norske eller danske udgave.

Men jo, det er også mit indtryk at HOF-serien kommer til at omfatte et genoptryk af SL - men netop over to bøger - at trykke den i en bog ville gøre bogen for tyk i forhold til HOF-tykkelsen

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?