Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Quiz

2»

Comments

• edited November -1

Hehe..nok en feil:

På siste oppgave skal svartet stå med små bokstaver, slik som dette: david_hveem....

• edited November -1

David McDuck skreiv:

Hele greia gikk ikke som ventet.....

For å være ærlig så likte jeg veldig godt denne quizzen. Håper å se mer av den slags. Du bør bare passe på å skille mellom store og små bokstaver - eller du kan bare la være å bruke store bokstaver i det hele tatt, så blir det kanskje mindre risiko for feil siden internettadresser er veldig nøye med store og små bokstaver.

Godt jobba! :-)

• edited November -1

Arnstein skreiv:

David McDuck skreiv:

Hele greia gikk ikke som ventet.....

For å være ærlig så likte jeg veldig godt denne quizzen. Håper å se mer av den slags. Du bør bare passe på å skille mellom store og små bokstaver - eller du kan bare la være å bruke store bokstaver i det hele tatt, så blir det kanskje mindre risiko for feil siden internettadresser er veldig nøye med store og små bokstaver.

Godt jobba! :-)

Takk!
    Noe positift lyser opp hverdagen:)
    Må nok jobbe mere med den neste, ja!

• edited November -1

David McDuck skreiv:

Hehe..nok en feil:

På siste oppgave skal svartet stå med små bokstaver, slik som dette: david_hveem....

Kan du i dobbeltsjekke filnavnet med navnet på ham det spørs om i oppgave 5 siden jeg fant navnet en plass og skrev det med små bokstaver slik som du sa uten at det hjalp.

• edited November -1

Fullstendig einig med Arnstein. Løyser du innkjøringsproblemene, er dette ein PERFEKT quiz som eg håper å sjå mange, mange fleire av. (Hm, kanskje det kjem noko slikt på Andeby Online ein gong?)

• edited November -1

Lager mer en hjerne flere:-)

• edited November -1

David McDuck skreiv:

Det ser jeg isåfall fram til. Moro med quiz. :)

• edited November -1

Kjem ikkje vidare frå oppgåve 3. Enten har eg blitt veldig dårlig i hovudrekning, eller så er det noko eg ikkje har forstått. HJELP!

• edited November -1

David McDuck skreiv:

http://home.no/mcjern/talletdukommerfremmtil.html

Denne adressen virker ikke. Det vil være fint om du retter den David.

David McDuck skreiv:

Ser at du har sett den siste Brødrene Dal ;-) De blandet også sammen "hjerne" (brain) og gjerne i den første episoden. Litt humor er bare positivt.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Denne adressen virker ikke. Det vil være fint om du retter den David.

Det er ikkje meininga at den adressa skal virke. Den virker dersom du bytter ut teksten "talletdukommerfremmtil" med talet som er svaret på første oppgåve.

Og merk at det David kaller "dagens dato", var i går :-)

• edited November -1

På siste spørsmål fungerer ikke linken! jeg har skrevet både m små og store bokstaver! Fortvilet nå!

• edited November -1

Eg fortviler. Kan nokon fortelja meg kor mange historier Paul Halas har skrive? Er det ikkje

SPOILER:

529?

• edited November -1

Det var en rigtig god idè med den quiz, David! næste gang kan du bare lade være med at bruge store bogstaver, mellemrum, eller andre ting, men bare skrive alle adresser med små bogstaver. Og husk at angive, om man skal skrive både for - og efternavn, og hvordan årstal skal skrives.

Men en rigtig god idè !

Gør det noget, jeg tager idèen med mig.....? :)

• edited November -1

Niks!

Det var ment som en håpefull idè til flere Quizzer!

• edited November -1

kul Quiz. (selvom jeg ikke har klart nr. 1, heller, men jeg har desverre ikke tid til å finne fram svaret - nå hvertfall).

Dette minner meg om en annen DØDS-vanskelig quiz, på http://deathball.net/notpron/notpron.htm
    Den er utrolig kul (og litt skummel;)), og veeldig vanskelig. Meg og Sigurd har kommet til level 16 eller noe, og satt bom fast. Og det er 80 leveler eller noe :S

• TedTed
    edited November -1

Kommet til nr.4 i den derre deathball-tingen, og står helt fast, selv om jeg har funnet en eller annen kode som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med... Har oversatt den og alt, men vet altså ikke hva jeg skal gjøre med den:(

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?