Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hjelp med å finne ei side!

edited July 2005 in Donaldisme

Hei!
Har lett leeeeeenge nå! Det er ei nettside som selger masse tegneserier, men som jeg ikke kan finne adressen til! Det er noe sånt som bruktbutikken.blader.''ett eller annet''! Takker for all hjelp!

Comments

• edited November -1

Du bør nok komme med mer info en det, for det finnes utrolig mange slike butikker på nettet.

Er det en norsk butikk? Er den kun på nettet eller er det en butikk i en by?

• edited November -1

Det er ei norsk nettside, ja! Vet ikke om det finnes en butikk av det. Layouten var svart ihvertfall, og på tegneseriesiden kunne du velge om mellom kategorier. Jeg tror også de drev med annet enn tegneserier. Vet det er lite informasjon, men det er det jeg husker. Kjøpte en 40 blader for et år siden til en meget rimelig penge!
    De selger det meste av tegneserier, såhvidt jeg husker. Jeg fikk en mail av dem som jeg skrev ut, men den finner jeg ikke(muligens kastet:(). Det hadde hvert til stor hjelp med alle forslag!

• edited November -1

www.bruktbutikken.no kan det være, men siden er nede for tiden.....

• edited November -1

Kan hende det er den! Takk David!:D Må sjekke når den er oppe igjen:D!

• edited November -1

Jeg leter videre, fordi jeg har også vært inne på en slik side, men husker ikke addressen....

• edited November -1

Jeg tror nå du mener Seriebutikken som ligger i Sarpsborg.

Adressen er www.seriebutikken.no - de både importerer fra utlandet og har godt utvalg av nye og brukte blader, samt andre intr. ting.

Hvis du leter etter noe spesielt er det nok best å ta direkte kontakt med Sven Furu, som er innehaver - og ganske behjelpelig.

• edited November -1

Nei, det er ikke den, men takk for tipset!:D

• edited November -1

regner med det er denne:

http://www.blader.bytteboden.no/

har handlet her før; endel av prisene kan virke noe høye, men det gis hyggelige rabatter (spesielt ved større kjøp).

• edited November -1

DER HAR VI DEN! Har lett meg fordervet kun ved å skrive bytteBUTIKKEN i stedenfor bytte BODEN!
    TUSEN TAKK!:D:D_D:D:D:D:D

• edited November -1

no problem :)
    ps. hva er egentlig en "bod" ? en liten butikk? er det det samme som ei "bu"? :)

• edited November -1

severn skreiv:

DER HAR VI DEN! Har lett meg fordervet kun ved å skrive bytteBUTIKKEN i stedenfor bytte BODEN!
    TUSEN TAKK!:D:D_D:D:D:D:D

For skikkelig god lesing bør du gå inn på http://www.blader.bytteboden.no/Tegneserie/Walt_Disney/Ekstrahefter/1985_1991.htm og bestille alle "Sommer/Påske/Høst/Jule-Ekstra" fra 1985-1990. Noe av det bedre som ble gitt ut på 80-tallet.

• edited November -1

Ok. For se om pengene strekker til:D

• edited November -1

gaute hjartåker skreiv:

ps. hva er egentlig en "bod" ? en liten butikk? er det det samme som ei "bu"? :)

Jada, i Stavanger omtales Løvås gjerne som "bruktbuå".

• edited November -1

gaute hjartåker skreiv:

Eigentleg er vel ein bod "eit ikkje så stort rom der du oppbevarer skrot, eller ting du ikkje bruker". Inkludert ting du har brukt, som i _*bruktbod*_ . Me har fleire bodar heime, men sel ingenting (med mindre det finnest nokon som er interessert i å kjøpa skrotet, så klart).

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?