Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Storfint besøk på DDF(r)s Sommermøde

edited July 2005 in Donaldisme

I dag (tirsdag) kommer Freddy Milton og Lars Jensen på besøk til DDF(r)s sommermøde. Skal vi hilse fra deg, Olaf?

Comments

• edited November -1

Sigvald skreiv:

I dag (tirsdag) kommer Freddy Milton og Lars Jensen på besøk til DDF(r)s sommermøde. Skal vi hilse fra deg, Olaf?

Utrolig kult. Jeg skulle gjerne ha vært der hadde jeg visst om alt dette (og i tillegg hatt tid, jeg er med på en TV serie som har opptak i dag så jeg kunne uansett ikke vært med).

Sigvald, du kunne vel ikke fått Freddy Milton og Lars Jensens autografer til meg? Jeg vet ikke om det er for mye å spørre om så bare si nei hvis du mener det er frekt men kunne du fått Milton til å tegne et eller annet Donaldistisk sammen med en autograf?

Som du sikkert kjenner til sammler jeg på autografer og har til nå "bare" Don Rosa, Carl Barks og Vicar's autografer når det gjelder Andeby-universet.

Beklager at dette ble veldig privat men vet ikke om Sigvald leser email når han er i Danmark så jeg tar det her istedenfor på email :)

• edited November -1

Ingen grunn til å helse frå meg. Milton kjenner eg ikkje, og Lars Jensen er det ikkje lenge sidan eg snakka med på e-post (og heller ikkje han kjenner eg personleg).

Er det forsåvidt så veldig storfint - dei er då medlemer begge to, er dei ikkje? Då er det vel ingen sensasjon at dei faktisk kjem på møtene? (sjølv om eg aldri var på eit einaste møte den tida eg var medlem, men det er ei anna sak)

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

Utrolig kult. Jeg skulle gjerne ha vært der hadde jeg visst om alt dette (og i tillegg hatt tid, jeg er med på en TV serie som har opptak i dag så jeg kunne uansett ikke vært med).

Sigvald, du kunne vel ikke fått Freddy Milton og Lars Jensens autografer til meg? Jeg vet ikke om det er for mye å spørre om så bare si nei hvis du mener det er frekt men kunne du fått Milton til å tegne et eller annet Donaldistisk sammen med en autograf?

Som du sikkert kjenner til sammler jeg på autografer og har til nå "bare" Don Rosa, Carl Barks og Vicar's autografer når det gjelder Andeby-universet.

Beklager at dette ble veldig privat men vet ikke om Sigvald leser email når han er i Danmark så jeg tar det her istedenfor på email :)

Joda, jeg leser både e-mail og AOL. Rommet vi sover i minner om en PC-sal. AC sier at vi skal se hva vi kan få til.

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

(og i tillegg hatt tid, jeg er med på en TV serie som har opptak i dag så jeg kunne uansett ikke vært med)

Har du sagt A, så får du si B, om det er aldri så OT...

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

Joda, jeg leser både e-mail og AOL. Rommet vi sover i minner om en PC-sal. AC sier at vi skal se hva vi kan få til.

Flotte greier. Det minner meg også på at jeg har lovt AC å sende ham det ene settet jeg hadde av Sætre heftene (Sorry AC, hadde helt glemt dem ut). Jeg skal selvfølgelig få sendt dem ut så snart som mulig.

NetlAnd skreiv:

Lars Olav skreiv:

(og i tillegg hatt tid, jeg er med på en TV serie som har opptak i dag så jeg kunne uansett ikke vært med)

Har du sagt A, så får du si B, om det er aldri så OT...

Jeg kan desverre ikke si så mye men jeg kan linke til noen avisartikkler:

* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282518
    * http://www.moss-dagblad.no/lokalsport/article1649901.ece
    * http://www.adressetidende.no/index.html?id=2740

Serien skal gå på TV-Norge til høsten (har ingen dato enda).

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Jeg kan desverre ikke si så mye men jeg kan linke til noen avisartikkler:

Rakk berre å lese tittelen på første artikkel før eg skjønte kva serie det var snakk om. Lykke til. Er berre på grunn av geografien at eg ikkje meldte meg på sjølv.

• edited November -1

Utrolig kult Lars Olav. Gleder meg til å se den serien nå.

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Flotte greier. Det minner meg også på at jeg har lovt AC å sende ham det ene settet jeg hadde av Sætre heftene (Sorry AC, hadde helt glemt dem ut). Jeg skal selvfølgelig få sendt dem ut så snart som mulig.

AC takker for det.

Lars driver nå å signerer for deg. Han har visst signert i et dansk blad med en av sine historier i, og skal visst også skrive en liten hilsen på et separat ark.

Oppdatering.
    Freddy Milton er også kommet. Lars har signert tre historier i AA&Co 38/2001 som han har skrevet manus til, mens Freddy har signert en fjerde historie i det samme bladet, som han har tegnet.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

AC takker for det.

Lars driver nå å signerer for deg. Han har visst signert i et dansk blad med en av sine historier i, og skal visst også skrive en liten hilsen på et separat ark.

Oppdatering.
    Freddy Milton er også kommet. Lars har signert tre historier i AA&Co 38/2001 som han har skrevet manus til, mens Freddy har signert en fjerde historie i det samme bladet, som han har tegnet.

Flotte greier, kunne ikke fått det bedre. :) Takker selvfølgelig så mye for hjelpen.

Du har adressen min Sigvald?

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

AC takker for det.

Oppdatering.

Flotte greier, kunne ikke fått det bedre. :) Takker selvfølgelig så mye for hjelpen.

Jeg tror det, jeg sier fra dersom så likevel skulle vise seg å ikke være tilfelle.

• edited November -1

Ser at Ole Damgaard har lagt ut nokre bilete frå møtet på nett:
    http://www.disneycomics.dk/billeder/

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Ser at Ole Damgaard har lagt ut nokre bilete frå møtet på nett:
    http://www.disneycomics.dk/billeder/

Nemlig - midlertidigt, og i lav opløsning. Der skulle være mange flere - og bedre billeder på vej på ddf(r)s webside.

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Jeg har nå funnet den frem. Bor du fremdeles der du bodde i oktober i fjor?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

Ja, jeg bor fortsatt der.

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

OK, jeg fikk sendt pakken avgårde i posten i dag - du har den nok snart ;-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

OK, jeg fikk sendt pakken avgårde i posten i dag - du har den nok snart ;-)

Fikk den i dag. Tusen hjertelig takk skal du ha for hjelpen. :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?