Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Opptrykk av SML&L

2»

Comments

• edited November -1

Jeg så den. To stykker, nederste hylle (altså helt på gulvnivå) ganske langt inn i butikken (jeg vet beskrivelsen min ikke er den beste men det er da noe). Pris: 169 kroner. Var nesten så jeg kjøpte et eks selv... men bare nesten.

• edited November -1

Helen skreiv:

Hallgeir skreiv:

Er boka sensurert? Eller får vi se banditter med våpen (og ikke retusjerte hender)?

Boka viser banditter med våpen.

Har dette seriøst vært et problem? Det er helt sinsykt as. Det får være grenser får hva de kan sensurere.

• edited November -1

Takker for beskrivelsen! Jeg antok at den ikke skulle være langt inn i butikken, så jeg så ikke så lang inn:D

• edited November -1

Pocket skreiv:

Har dette seriøst vært et problem? Det er helt sinsykt as. Det får være grenser får hva de kan sensurere.

Akkurat dette har vel ikkje vore eit problem, det som har blitt sensurert har vore bandittar som sikter rett på menneske med fingeren på avtrekkeren. Til dømes er det vel eit bilete der Jesse James (eller er det Frank?) retter seksløperen direkte i ansiktet til Skrue. Eg meinte å hugsa at det låg ein del scans frå slike situasjonar i ulike utgivingar på heimesidene til Sigvald, men no finner eg det ikkje igjen.

Det får det iallfall til å gå opp for meg kvifor Donald har så vettskremt uttrykk i gamle Donald Pocket der B-gjengen peker på han med pekefingrane.

• edited November -1

Frank har fingeren på avtrekkeren !!

Har lest halve boka og synes den er veldig bra, kanskje ikke så fin farvelegging som hans andre historier i HOF-bøkene etter min mening.

Har ikke lest den norske boka, bare fra bladene men vil si at det er litt spesielt å lese den på originalspråket. Han har brukt en slags "slang" som er veldig artig å lese og lett å forstå for de fleste skulle jeg tro.
    Det hele blir liksom mer "ekte" når jeg leser den på originalspråket.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg meinte å hugsa at det låg ein del scans frå slike situasjonar i ulike utgivingar på heimesidene til Sigvald, men no finner eg det ikkje igjen.

Nei, disse liger på D.U.C.K.hunt, samt CDen vår felles venn MikroMidas i sin tid sendte meg.

Arne Bye skreiv:

Jeg så den. To stykker, nederste hylle (altså helt på gulvnivå) ganske langt inn i butikken (jeg vet beskrivelsen min ikke er den beste men det er da noe). Pris: 169 kroner.

Dette tilsvarer med dagens kurs ca.160 danske kroner. På denne bakgrunn bør vel kanskje AC [evt. på vegne av DDF(r)] ta kontakt med "Fantask"/"Faraos Cigarer" og be dem revurdere sin dollarkurspolitikk ettersom de nå driver med overprising.

Og før noen tror at jeg irriterer meg over denne prisforskjellen i dansk disfavør så tar de feil. Det var til gjengjeld mye annet som var mye billigere der nede, f.eks. øl.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Eg meinte å hugsa at det låg ein del scans frå slike situasjonar i ulike utgivingar på heimesidene til Sigvald, men no finner eg det ikkje igjen.

Nei, disse liger på D.U.C.K.hunt, samt CDen vår felles venn MikroMidas i sin tid sendte meg.

Ah, takk, då skal eg leite på den CD-en. Uhm, eg meiner DUCKhunt.

Sukk, den serveren som dei sensurerte historiene ligger på, virker visst ikkje. Jaja.

Dette tilsvarer med dagens kurs ca.160 danske kroner. På denne bakgrunn bør vel kanskje AC [evt. på vegne av DDF(r)] ta kontakt med "Fantask"/"Faraos Cigarer" og be dem revurdere sin dollarkurspolitikk ettersom de nå driver med overprising.

Overprising? Det er snakk om ein tier (til og med ein DANSK tier), og det er då omtrent ingenting. La no Faraos Cigarer bestemme sjølv kva dei vil ta for seriane dei selger. Det er du som kunde som veljar å handle der. Synest du at dette er for dyrt, kunne du ha handla på Outland du òg, eller spart enno meir på å bestille frå Amazon.

På Amazon koster boka 11.55 $, listeprisen er oppgitt til å vera 16.99 $. Sjølvsagt kjem utgifter med frakt til Skandinavia i tillegg til dette. Då kan ein ikkje forvente at alle butikkar skal selja unna til same pris. Uansett er det etter mi oppfatning ein generell aksept i samfunnet for at ting koster litt meir i teikneseriebutikkar, ettersom folk er villig til å betale den prisen for å oppretthalde eit godt teikneserietilbod i sitt lokalmiljø.

Og før noen tror at jeg irriterer meg over denne prisforskjellen i dansk disfavør så tar de feil.

Du irriterer deg iallfall nok til at du kaller det "overprising" og synest at ei heil foreining bør gripe inn og be ein butikk om å revurdere sin dollarkurspolitikk fordi boka er ein tier dyrare enn i Noreg.

Det var til gjengjeld mye annet som var mye billigere der nede, f.eks. øl.

Noreg er altså det perfekte landet for alle dei som synest at teikneseriar er viktigare enn øl? :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?