Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Opptrykk av SML&L

edited July 2005 in Donaldisme

Er det noen som noe om den kan kjøpes i Norge? Har Avalon eller Outland den ut til salgs? Skulle gjerne hatt denne utgaven! Mvh. Severn

«1

Comments

• edited November -1

Stikk ned i Munkegata ein dag og spør. Det kan godt hende at Outland har den (finner den ikkje i nettbutikken, dog), og det kan godt hende at Outland tar den inn dersom dei ser at folk er interesserte i den òg. Sjølv abonnerte eg lenge på Uncle $crooge gjennom Outland i Trondheim. I verste fall kan den bestillast ganske billig frå utlandet.

Meiner at Einherje nemnte at dei har den på Bruktbokhandelen i Tromsø iallfall.

• edited November -1

Takk for svar! Nå drar vi på hytta i 10 dager, så det blir ikke anledning til Outland besøk før Etter det:( God ferie!:D

• edited November -1
  • edited November -1

Nå er nå den boka innen for mine dører. Skal lese den om en dag eller to. Før det skal U$ 332,The Sharpie of The Culebra Cut gjenleses nå som jeg fant det bladet også på Bruktbokhandelen.

• edited November -1

Gode nyhende. Var innom Outland i Trondheim i dag, og joda. Dei hadde absolutt denne boka der, ja.

• edited November -1

Og jeg tok meg en tur til Tronsmo idag og kjøpte boka. Gleder meg til å lese den :-)

• edited November -1

Helen skreiv:

Og jeg tok meg en tur til Tronsmo idag og kjøpte boka. Gleder meg til å lese den :-)

De har den også på Faraos Cigarer i København.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Helen skreiv:

Har du kjøpt din der ? Den er kanskje billigere i Danmark :-)

• edited November -1

Helen skreiv:

Sigvald skreiv:

Helen skreiv:

Vet ikke. Jeg ga 170 DKK for den.

Og ettersom jeg nå har den boken lar jeg meg IKKE irritere over dem som på død og liv må skryte over at de bor/er i norske byer hvor denne boken er til salgs.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Og ettersom jeg nå har den boken lar jeg meg IKKE irritere over dem som på død og liv må skryte over at de bor/er i norske byer hvor denne boken er til salgs.

Folk //skryter// ikkje av dette, og dei gjer det heller ikkje for å //irritere.// Folk nemner dette for å hjelpe kvarandre med å finne ut kvar det går an å få kjøpt boka.

Eg skjønner verkeleg ikkje poenget med å ta alt i verste meining. Når eg skriver at denne boka er til salgs på Outland i Trondheim, skriver eg sjølvsagt ikkje det for å irritere dei som bur utanfor Trondheim, og eg skjønar ikkje korleis du klarer å tolke meg slik.

Forresten, denne boka MÅ då vera til salgs i Stavanger òg?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Helen skreiv:

Sigvald skreiv:

Helen skreiv:

Vet ikke. Jeg ga 170 DKK for den.

...Bwaaahahahahaha. Dem har den til og med til salgs i Birtavarre.

• edited November -1

Hva koster den?

• edited November -1

Prisen gløymte eg å sjekke.

Arne? Arne, leser du dette? Så du prisen?

• edited November -1

severn skreiv:

Hva koster den?

Vet ikke hva prisen er i der du bor, men jeg betalte kr.169,-.

• edited November -1

Leser dette, men husker ikke jeg heller. Skal forøvrig en tur til byen i morgen tror jeg, så om jeg husker det skal jeg stikke innom og sjekke.

• edited November -1

Skal til byen i morgen jeg å, så stikker nok en tur innom Outland. Pengene går nok ikke til denne boka, har forresten brukt opp en 5-600 kr på tegneserier i ferien, så... Kanskje vi møtes? :D

• edited November -1

Er boka sensurert? Eller får vi se banditter med våpen (og ikke retusjerte hender)?

• edited November -1

Hallgeir skreiv:

Er boka sensurert? Eller får vi se banditter med våpen (og ikke retusjerte hender)?

Boka viser banditter med våpen.

• edited November -1

Jeg var på Outland idag, men så den desverre ikke:(

• edited November -1

Prøvde du å spørja i disken? Dei er veldig hjelpsome på Outland. (eg spurte t.d. om dei hadde Uncle $crooge #343, noko dei ikkje hadde, men dei tilbydde seg straks å bestille det for meg. Eg takka pent nei ettersom eg både allereie har bladet sjølv (sjølv om eg ikkje har fått det enno) og eg ikkje bur nær Trondheim lenger, men det er eit godt eksempel på kor kundevennlige dei er - når ein kunde er interessert i eit blad dei ikkje har, bestiller dei det gjerne for deg!)

Den er forsåvidt litt bortgøymd, men det er jo fordi dei har så mange teikneseriar der. Hm ... vanskeleg å forklare kvar den står òg. Men i den innerste (smalaste) delen av butikken (altså forbi stativet som er tjokkfullt av usolgte Slagg 3), på den veggen som er til høgre når du kjem inn (altså, vidare innover i butikken frå der det Slagg 3-stativet står), cirka midt på den veggen, på nederste eller nest nederste hylle. Ved sidan av ein tjukk bunke med ulike nummer av "Donald Duck Adventures".

Ikkje ei god forklaring, men spør i butikken, så hjelper dei deg med å finne fram.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?