Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

T-skjorter

16791112

Comments

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Har sendt ting med B-post, og det blei litt seint på dagen, så ... det KAN hende at dei heldigaste har den på laurdag, men eg ville nok heller krysse fingrane for tidleg i neste veke.

Tirsdag skal jeg holde foredrag hos Riksrevisjonen. Hvis jeg får T-skjorta innen mandag, lover jeg å ha den på meg. Det er faktisk en del revisorer som leser Donald ...

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

DET forstår eg jo, men no snakkar eg om overskotet, ikkje dei pengane som blir oppbrukt. Sjølvsagt trekker eg frå utgifter på skatten.

Det er jeg usikker på. Ta å snakk med noen hvis du kjenner noen som har peiling på feltet.

Men skatt beregnes jo en gang i året så det er jo mye mulig du finner noe du kan utgiftsføre før den tid :) CBL f.eks.

• edited November -1

Dei som ikkje rakk å bestille i forrige runde, har no moglegheit til å bestille igjen. Bestillingsskjemaet er lagt ut (eg lover å leggja ut foto av ei skjorte i bruk så snart eg får tak i det), og det kjem til å liggja ute heilt fram til eg er heilt tom for skjorter.

http://www.andebyonline.com/index.php?area=tskjorte

Kan no fortelja at mi t-skjorte har overlevd sitt første besøk i vaskemaskina med klar margin.

Antar forsåvidt at ein del av dykk kanskje byrjar å få skjortene sine i dag (ingen garantiar for det, så klart), og vil gjerne ha tilbakemeldingar på kva de synest om dei.

• edited November -1

Ingen som har fått T-skjorten enda? Lurer på om de sender B-posten med robåt fra Tromsø....

• edited November -1

Elise skreiv:

Ingen som har fått T-skjorten enda? Lurer på om de sender B-posten med robåt fra Tromsø....

Neida de gjør det slekta mi på den siden av moralsirkelen beskrev som **å** **gå** **den** **langs** **fjæra** . Tar sin tid da må vi nok regne med :)

• edited November -1

Da har t-skjorta endelig havna i postkassa. Den ser veldig fin ut, og passer bra. :)

• edited November -1

Sigurd skreiv:

Da har t-skjorta endelig havna i postkassa. Den ser veldig fin ut, og passer bra.

Same her. Og trykket verkar solid. Har nettopp starta på bobleplasten no.

• edited November -1

ditto. Cbsv og t-skjorte på 3 dager:)

• edited November -1

Fikk også t-skjorta i dag. Syntes den var tøff og likte den godt...

Og angrerettskjemaet? Den har funnet veien til søppelbøtta... :-)

• edited November -1

Arnstein skreiv:

Fikk også t-skjorta i dag. Syntes den var tøff og likte den godt...

Jeg fikk også i dag så posten har gjort jobben sin i dette tilfellet. Posen var nesten sprukket så de har nok kvalitetsjekket denne forsendelsen nøye.

Og angrerettskjemaet? Den har funnet veien til søppelbøtta... :-)

Kremt, du mente vel papirinnsamlingen ikke sant :)

Skal vi ta en liten uformell konkuranse med dette prydplagget ??? Førstemann avbildet i media med den på ???

• TedTed
    edited November -1

Har ennå ikke fått den:-(

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Skal vi ta en liten uformell konkuranse med dette prydplagget ??? Førstemann avbildet i media med den på ???

Siden Internett er å anse som et medium tillater jeg meg å utrope meg som førstemann... :-)

http://www.arnover.com/IMG_0398.JPG

• edited November -1

Fikk min idag. Takk Olaf.

• edited November -1

Jeg bestilte to stykker og har ikke fått noen ennå :-(

• edited November -1

Jeg fikk mine tre i dag!! Jeg vet hva jeg skal ha på meg i morgen. :-)

• edited November -1

Helen skreiv:

Jeg bestilte to stykker og har ikke fått noen ennå :-(

Siden det er sendt med B-post (noe som absolutt var det mest økonomiske i dette tilfellet) så vil umulig alle komme samtidig, uansett hvor mange en bestilte.

• edited November -1

Jeg fikk min etterlengtede AndebyOnline-trøye i dag. Har planlagt å sprade med den opp og ned Karl Johan hele lørdag. Den sitter som støpt. Og så godt som den lukter!

• edited November -1

Fikk min i går og har den på meg nå:)

Dette har vært en perkekt uke:
    Mandag: DD&Co-blad
    Tirsdag: De komplette-bok
    Onsdag: HOF-bok
    Torsdag: De komplette-bok
    Fredag: AOL t-skjorte

:)

• edited November -1

Jeg hadde tenkt til å ha den på i dag, men det passer seg kanskje ikke å gå med Andebyonline t-skjorte i bryllup:)

• edited November -1

MicMag-nus skreiv:

Jeg hadde tenkt til å ha den på i dag, men det passer seg kanskje ikke å gå med Andebyonline t-skjorte i bryllup:)

Hvorfor ikke?? ;-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?