Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

T-skjorter

145791012

Comments

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

David McDuck skreiv:

Olaf! Jeg har bestilt og betalt, jeg?

*sjelve*

Jada, for lenge sidan :-)

Kan noen forklare hvorfor det er OK å diskutere Davids betaling til Olaf her i forumet, mens min lille vennlige påminnelse blir fjernet?

• edited November -1

David stilte eit spørsmål retta direkte til Andeby Online som omhandlar temaet for denne tråden. OK, han kunne ha tatt det på e-post, men det godtar vi.

Du skreiv eit innlegg som hadde ingenting med verken Andeby Online eller denne tråden å gjera, som du kunne og burde ha tatt på e-post. I innlegget skreiv du dessutan ting som kunne tolkast til at David er ein dårleg betalar, og det var grunnen til at eg fjerna det. Eg synest at det er meiningslaust at du bruker forumet til å oppfordre til det opplagte. Du har e-post, og ettersom dette er noko vi ikkje har sett noko til i forumet tidlegare, har du sannsynlegvis e-postadressa til David òg. Personleg synest eg det er like irriterande kvar gong nokon skriver i eit offentleg forum ting som "i staden for å drive med det burde du svare på e-posten eg har sendt deg" eller "samtidig bør du hugsa å betale den giroen eg har sendt deg", og eg antar at mange andre føler det same. Dette er ei privatsak mellom deg og David som ikkje er av offentleg interesse i det heile tatt, og då kan du ta det på e-post med han. Innlegget til David var tross alt eit servicespørsmål retta til Andeby Online, som er grunnen til at det blei ståande og besvart.

Det er ein forskjell på å skrive "eg lurte berre på om betalinga mi er motteke" og å skrive "hugs å betale denne giroen no då", særleg i eit offentleg forum.

For ordning skuld: ingen, bortsett frå dei som har bedt om det, har fått bekrefting på at pengane er motteke, men over halvparten av dei bestilte skjortene har vi motteke betaling for, så det er mange av dykk som har vore flinke, men eg har ikkje tatt meg tid til å sende ut betalingsbekrefting til alle. Derimot vil eg når betalingsfristene er passert med nokre dagar gå over listene og sjekke om det er nokon som ikkje har betalt, og då vil dei som IKKJE har betalt regningane sine bli kontakta på e-post om dette.

Skjortene blir trykt i neste veke, og så langt er 34 av 50 skjorter solgte. Vi har framleis enno usolgte skjorter av alle storleikar, men enkelte storleikar er det veldig lite igjen av (det har blitt solgt veldig mange XL //etter// at eg fortalte trykkeriet kor mange skjorter vi ville ha av kvar storleik så no har vi berre ei skjorte i XL igjen - dog har vi ein del XXL til overs). Fristen for førehandsbestilling går ut i morgon, og etter det vil det bli cirka halvanna veke opphald der det ikkje går an å bestille skjorter.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

I innlegget skreiv du dessutan ting som kunne tolkast til at David er ein dårleg betalar.

En slik tolkning er i så fall grunnløs. Jeg har aldri opplevd at David ikke har gjort opp for seg.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

I innlegget skreiv du dessutan ting som kunne tolkast til at David er ein dårleg betalar.

En slik tolkning er i så fall grunnløs. Jeg har aldri opplevd at David ikke har gjort opp for seg.

OK, hvis jeg leser et innlegg med oppfordring om å huske å betale noe så oppfatter ihvertfall jeg det som om noen insinuerer at andre har glemt noe. Hvorfor minne noen på noe som en ikke har mistanke om at andre har glemt?

Jeg velger og tro at det var dette Olaf siktet til. Du mente det sikkert ikke slik, men tenk over hva innlegget signaliserer til andre før du poster det.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

...Skjortene blir trykt i neste veke....

Har du noen formening om når du vil ha t-skjortene i hende? Grunnen til at jeg spør er at en norsk kollega av meg her i Houston er på besøk i Norge nå, og skal være der frem til 22. august. HVIS tskjortene er klar innen den tid og det er tid nok til overs så ville det vært glimrende om han kunne få med seg t-skjorten tilbake hit.

• edited November -1

Dette med ferie, 0808 er sikkert greit, for de fleste. Tilfeldigvis oppdaget jeg denne eposten, fordi ferien min gikk til H*****, det skal jeg ikke ta her (men gud bedre som de "!#¤&%/ som skulle fixe forhjulstillinga mi, DE skal få når ferien DERES er over!) men det var nå feil tidspunkt!! Eller for kort frist. eposten kom i ferien, når mange er bortreist, og betalingsfristen er i ferien til svært mange, som fortsatt kan tenkes å være bortreist, dvs ikke hjemme eller i Utlandet. Uten å sjekke epost. Litt dårlig timing her? Noe å tenke over neste gang? Noen av oss tar glatt fire uker der ute et sted uten å bekymre oss for om stråhytta har strøm til PCen, vet du.

• edited November -1

Sverre skreiv:

Har du noen formening om når du vil ha t-skjortene i hende? Grunnen til at jeg spør er at en norsk kollega av meg her i Houston er på besøk i Norge nå, og skal være der frem til 22. august. HVIS tskjortene er klar innen den tid og det er tid nok til overs så ville det vært glimrende om han kunne få med seg t-skjorten tilbake hit.

Har diverre inga formeining om dette. Har fått vite at skjortene blir trykt i løpet av neste veke (altså ein eller annan gong mellom 8. og 14. august), og deretter skal dei sendast frå trykkeriet i Verdal til meg i Tromsø, og deretter skal alt pakkast og distribuerast, og det første lasset går nok ut med B-post, så ... med litt flaks er skjorta framme før 22. august. Men skulle vi ikkje klare det, opprettheld eg tilbodet eg har gitt tidlegare - eg sender gjerne skjorta til Houston-adressa di.

176-761 skreiv:

Dette med ferie, 0808 er sikkert greit, for de fleste. Tilfeldigvis oppdaget jeg denne eposten, fordi ferien min gikk til H*****, det skal jeg ikke ta her (men gud bedre som de "!#¤&%/ som skulle fixe forhjulstillinga mi, DE skal få når ferien DERES er over!) men det var nå feil tidspunkt!! Eller for kort frist. eposten kom i ferien, når mange er bortreist, og betalingsfristen er i ferien til svært mange, som fortsatt kan tenkes å være bortreist, dvs ikke hjemme eller i Utlandet. Uten å sjekke epost. Litt dårlig timing her? Noe å tenke over neste gang? Noen av oss tar glatt fire uker der ute et sted uten å bekymre oss for om stråhytta har strøm til PCen, vet du.

Det kan eg vera einig i, men eg hadde lyst til å kunne selja desse skjortene før det begynner å snø, og ikkje hadde eg lyst til å vente til neste år heller. Difor var det skjortene blei lagt ut for salg no. Først og fremst fordi eg ikkje gadd å vente.

Og alle dei som er på lang ferie har framleis moglegheit til å bestille skjorta i haust ... Dei går glipp av oppstarttilbodet, men det er vel sånt ein må godta å gå glipp av når ein absolutt skal ta ferie? :-)

• edited November -1

Gode nyhende til alle som ikkje har bestilt enno, dårlege nyhende til dei som har bestilt utelukkande fordi dei håper at skjorta kjem til å få høg samlarverdi ein dag:

Eg har no bedt trykkeriet om å auke det avtalte opplaget frå 50 skjorter til 75 skjorter. Før eg gjorde det var det nemlig berre tolv usolgte skjorter igjen, og etter at diverse skjorter til snille folk som skal få gratis skjorte var plukka ut, var det dessutan heilt tomt for Lars og ekstra-Lars. Etter denne endringa vil forhåpentligvis alle som bestiller i haust få dei storleikane dei har lyst på, og sannsynlegvis vil det bli _nok_ skjorter òg - no har vi så mange skjorter "på lager" (altså usolgte, dei er jo ikkje trykte enno) at det bør vera nok til alle som vil ha.

Likevel gjeld framleis den gyldne regelen: vil du ha 20 % rabatt, må du bestille **i** **dag!** :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

..tomt for Lars og ekstra-Lars

Mener du large (XL) og ekstra large (XXL) :)

Etter denne endringa vil forhåpentligvis alle som bestiller i haust få dei storleikane dei har lyst på

Ja, det er jo litt kjekt og få den størrelsen en har bestilt ;)

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Ja, det er jo litt kjekt og få den størrelsen en har bestilt ;)

Åh, alle som har bestilt så langt får den storleiken dei har bestilt. Men hadde eg ikkje innkalt forsterkningar no, hadde sannsynlegvis bestillingsskjemaet blitt endra til "velg størrelse (S, M eller XXL)" fordi det er nesten bunnskrapt for L og XL. No er lageret heldigvis forsterka.

• TedTed
    edited November -1

Jeg har nå bestilt en, og mottatt en e-post som jeg videresendte til faren min så han kan fike med betaling. Gleder meg til jeg får T-skjorten:D

• edited November -1

Du var den siste som fikk :-)

• TedTed
    edited November -1

hehe:D Fant ut at det var på tide å bestille, da jeg merket at det var siste dag jeg kunne bestille og få rabatt;)

• edited November -1

T-skjortene er no ferdigtrykte og ein eller annan stad i postgangen mellom trykkeriet og meg.

Alle bestilte t-skjorter (som er betalt for, vel å merke) vil bli sendt ut i løpet av neste veke.

Dei som har bestilt og enno ikkje betalt skjortene, kan framleis gjera det utan at det tilkjem noko ekstra gebyr, men gjer det snarast - denne spesialprisen gjelder som sagt for førehandsbestilling, difor må skjortene vera betalte for før eg sender dei ut.

• edited November -1

Tomt for Large og XL... kan vi tolke oss fram til at AOLs brukere, i snitt, er relativt stormagete matvrak?

• edited November -1

176-761 skreiv:

Tomt for Large og XL... kan vi tolke oss fram til at AOLs brukere, i snitt, er relativt stormagete matvrak?

Absolutt! Hva annet er å vente? Når AOLs snittbruker leser tegneserier halve dagen, og skriver innlegg resten av dagen, blir det ikke mye tid til turer i skog og mark. Minimum 30 minutter med rask gange pr. dag er anbefalt. Tilfeldigvis er dette omtrent like lang tid som det tar å varme opp stekeovnen og steke en Grandiosa. Fordelen med pizzaen er at en kan debattere på AOL i mellomtiden. Det er foreløpig litt vanskelig å gjøre dersom en går tur i skog og mark.

• edited November -1

176-761 skreiv:

Har du sett The Comic Book Guy i Simpsons? :-)

Det er forsåvidt ikkje tomt lenger, ettersom eg har auka opplaget og vi no har skjorter "på lager" (strengt talt "på veg frå postkontor til postkontor" akkurat no) i alle storleikar frå S til XXL. Skal leggja ut nytt bestillingsskjema i løpet av veka når vi faktisk har fått skjortene i hende.

• edited November -1

NetlAnd skreiv:

176-761 skreiv:

Absolutt! Hva annet er å vente? Når AOLs snittbruker leser tegneserier halve dagen, og skriver innlegg resten av dagen, blir det ikke mye tid til turer i skog og mark. Minimum 30 minutter med rask gange pr. dag er anbefalt. Tilfeldigvis er dette omtrent like lang tid som det tar å varme opp stekeovnen og steke en Grandiosa. Fordelen med pizzaen er at en kan debattere på AOL i mellomtiden. Det er foreløpig litt vanskelig å gjøre dersom en går tur i skog og mark.

Turmarsj er å anbefale. Selv gikk jeg marsj nr. 1821 i dag.

• edited November -1

Gikk også en lang tur i dag:) Hadde selvfølgelig med Donald-pocket å lese på hver pause:)

• edited November -1

jeg jogga/gikk bort til butikken her om dagen. Det ble den årlige trimmen ettersom jeg sykla en tur i skogen med naboen i fjor.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?