Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Andeby i Vestfold?

edited June 2005 in Donaldisme

Jeg søkte på "andeby" på biledsøk på google og fant denne siden her http://www.webcity.no/fylker/vestfold/vestfold.htm Der står andeby helt øverst. Ka i alle dager?? Tenkte bare det var gøy og nevne det. :);)

Comments

• edited November -1

Og jeg som befinner meg i Vestfold på ferietur akkurat nå. Bør ta meg en svipptur og besøke Donald og Mikke. :-)

Den som lagde nettsiden har nok skrevet feil. Det er Andebu kommune det skulle være, ikke Andeby.

• edited November -1

Det er en historie jeg ikke vil fortelle, men den har ført til at jeg alltid ikler meg hatt, briller og løsskjegg når jeg kjører gjennom Andebu i Vestfold.

• edited November -1

Arnstein skreiv:

Og jeg som befinner meg i Vestfold på ferietur akkurat nå. Bør ta meg en svipptur og besøke Donald og Mikke. :-)

Den som lagde nettsiden har nok skrevet feil. Det er Andebu kommune det skulle være, ikke Andeby.

Ordet "by" kommer vel av ordet "bu" om jeg ikke tar feil.

• edited November -1

Molle skreiv:

Det er en historie jeg ikke vil fortelle, men den har ført til at jeg alltid ikler meg hatt, briller og løsskjegg når jeg kjører gjennom Andebu i Vestfold.

Hva gjorde du? Fylte stedet til randen av ender, så de måtte skifte navn? :)

• TedTed
    edited November -1

hehe:D Vet forresten at det er et sted som heter Aneby, så om du slår sammen de to stedene, så...:)

• edited November -1

Anebu?? :-)

• TedTed
    edited November -1

hehe, tenkte nå mest på Andeby;)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?