Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

CBL

cpscps
edited February 2005 in Donaldisme

Der er nu kommet en omtrentlig dato for hvornår bestillingssedlerne til den tyske CBL vil blive udsendt, nemlig i Juni/juli måned 2005, dette blev oplyst i et netop udsendt nyhedsbrev fra ehepa.de.
Så bliver det spændene at se hvornår vi får besked??

Comments

• edited November -1

Det er ikke lenge til, men har noen hørt antydninger om størrelsen på opplaget i Tyskland. I Norge var det vel cirka 2000 som var opplaget. Hva slags opplag er det snakk om i Danmark og Sverige, noen som vet ?

• cpscps
    edited November -1

oplaget i tyskland er sat til max 3.333 eksemplare, i danmark er det sat til 1.500-2.000 eksemplare, norge til 2.000-3.000 eksemplare og sverige 1.000-2.000. Alle tal stammer fra de respektive landes afdeling af egmonts barkshjemmesider

• edited November -1

Ganske lite opplag i Tyskland egentlig. Ganske mange flere innbyggere i det landet enn i de skandinaviske landene til sammen. Jeg har bestandig trodd at Donald interessen der var minst like stor som her i Norge så jeg hadde ventet ett mye større opplag der nede.

• edited November -1

I dag kom epost fra Egmont. Ser ut som vi må vente til iallefall høsten før vi før Carl Barks samlede verker i Norge :( Tar sin tid, men er vel verd å vente på :)

• edited November -1

Diff skreiv:

I dag kom epost fra Egmont. Ser ut som vi må vente til iallefall høsten før vi før Carl Barks samlede verker i Norge :( Tar sin tid, men er vel verd å vente på :)

Desverre... Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

• cpscps
    edited November -1

Der er også kommet besked her i Danmark om at den første kassette forentes at udkomme i Juli/August så nu er det bare spændene hvornår man for lov til a tegne abonnement

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?