Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

HOF i Sverige

2»

Comments

• cpscps
    edited November -1

Min dukkede også op i går.
    I det medfølgende brev stod der forresten at serien nu er udvidet til 15 bøger.

• edited November -1

Mathias bøgh skreiv:

Jeg har selv, afbrudt mit abonnement, fordi jeg heller ikke gider vente. Så vil jeg hellere købe den i løssalg.

Nå er ikke dette relevant for norske forhold ettersom det her i landet kun er Tronsmo som selger disse bøkene i løssalg og da disse selv er abonnenter tar jo det like lang tid som å abonnere selv. Den nåværende vinklingen i denne debatten kan såleds muligens ansees som off-topic, men det ser ikke ut til at moderatorene bryr seg om det - nok et tilfelle av tilfeldigheter (jfr. MikroMidas) eller er det bare jeg som har misforstått et eller annet?

• ACAC
    edited November -1

cps skreiv:

Min dukkede også op i går.

Mine too. - Det er så mit tredje eksemplar... (hvoraf jeg naturligvis har betalt for det andet - og betaler for det nys modtagne om lidt) - det første eks. fik jeg som oversætter - det er vel acceptabelt :-) ?
    Ja, 15 bøger - det lyder jo godt.

• edited November -1

Det lyder til, at jeg skal til at abonnere igen.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Nå er ikke dette relevant for norske forhold ettersom det her i landet kun er Tronsmo som selger disse bøkene i løssalg og da disse selv er abonnenter tar jo det like lang tid som å abonnere selv. Den nåværende vinklingen i denne debatten kan såleds muligens ansees som off-topic, men det ser ikke ut til at moderatorene bryr seg om det - nok et tilfelle av tilfeldigheter (jfr. MikroMidas) eller er det bare jeg som har misforstått et eller annet?

Hvorfor trekker du mitt navn i en tråd hvor jeg ikke har postet ett eneste inlegg. Hva er det jeg har "misforstått" igjen :)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Sigvald skreiv:

Hvorfor trekker du mitt navn i en tråd hvor jeg ikke har postet ett eneste inlegg. Hva er det jeg har "misforstått" igjen :)

Du har IKKE misforstått noe - jeg lurte bare på om det var jeg som har misfortått noe.

Referansen til deg gjelder din kommentar i en annen tråd der du påpekte mulige tilfeller av varierende grad av moderering.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Du har IKKE misforstått noe - jeg lurte bare på om det var jeg som har misfortått noe. Referansen til deg gjelder din kommentar i en annen tråd der du påpekte mulige tilfeller av varierende grad av moderering.

Ahh den tråden ;) da skjønte jeg litt mere.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?