Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Andeby etter Skrue

1246716

Comments

• edited November -1

Adamant skreiv:

Petter blir ansatt som hovmester (eller noe lignende) av Donald, og går ikke lenger på glemmedrops.

Huff, no minnar du meg på tidenes beste Donald-replikk ... "*gisp* Donald! Er DU Super-Donald?"

Alternativt skriver Skrue testament, hvor han gjør guttene til enearvinger, Donald setter dem inn i Fantonald-hemmeligheten, og guttene finansierer superhelt-livet hans.

Eg trur heller at Donald blir tvunge til å røpe det fordi gutane oppdagar det sjølv ... dei er jo ikkje dumme akkurat.

Magica lykkes i å stjele Skrues første mynt fra Donald eller guttene (evt. museet den havnet i), da disse er langt mindre besatt av å beskytte den mynten.

Her er eg ueinig. Eg trur at i ei verd utan Skrue veit ingen betre enn nevøane hans at dersom Magica får tak i den mynten, kjem ho til å bruke den til så onde ting at den mynten må haldast unna ho til einkvar pris. Og eg er sikker på at minst ein av Ole, Dole og Doffen har eit par hakkespettmedaljar i myntbeskytting. :-)

Loke Aesir skreiv:

Skrue drept i ulukke (eventuelt Gråstein-arrangert "ulukke"... (eller kanskje Rikerud endeleg dett over det moralske stuped og får gamlingen drept..? Faktisk meir interedssant scenario enn Gråstein, ettersom eit Gråstein-arrangert drap ikkje er særleg far-fetched i forhald til korleis karakteren er no, medan det for Rikerud ville vore eit vendepunkt for heile karakteren hans)) er greit nok (sjølv om eg meinar det er ein lite verdig bortgang for min elskede favorittkarakter), men at han ikkje skulle ha skreve testament er mildt sagt urealistisk. Om nokon har skreve testament for alle tilfelles skuld er det Skrue. Han er altfor glad i pengane sine til å ikkje gjere det.

Eller kanskje ikkje? Skrue fann jo ut i ei Barks-historie cirka i 1980 at det å bade i pengar fungerer som ei ungdomskjelde for han og at han difor kjem til å bli veldig, veldig, veldig, veldig, veldig gamal. Men det gjelder sjølvsagt ikkje dersom han "forsvinner i ei ulykke". Så kanskje han hadde tenkt å vente i tjue-tredve år med å skrive testamentet fordi han ikkje hadde planar om å dø på ei stund, samtidig som han HATER tanken på å gi frå seg pengane til nokon?

Ein annan teori: Gråstein eller Rikerud øydeleggjar testamentet fordi dei veit at Ole, Dole og Doffen kan klare å styre McDuck-imperiet sånn nokonlunde bra og slik vera ein trussel, medan Donald kjem til å sløse bort alt Skrue eidde? :-)

Men kanskje Super-Langbein kan trå til?

Vel ... Super-Langbein har riktignok superkrefter (og han har eit fantastisk kostyme som gjer at det er klin umogleg å gjette seg fram til hans hemmelege identitet), men samtidig er han litt naiv, og han har ein tendens til å gå tom for supernøtter når det passer aller minst. I ein valdeleg storby styrt av Svarte-Petter måtte Super-Langbein ordne opp i fleire gjengopprør, og den dagen han slåss mot ein større bande og supernøttene plutseleg slutter å verke, er det nok over og ut for han, er eg redd.

Han var det minst latterlege valget. Skjønt eg ser gjerne at folk hjelper meg med forslag her, Ørnulf er altså absolutt ikkje noko fyrstevalg. ;-)

Tre forslag frå meg: Pønski, Slu Endresen eller 176-167.

Sigvald skreiv:

For mye hummer og kanari her. Dessuten ser du bort fra allerede gitte fakts som at vi VET at Donald blir gift - etter alt å dømme med Dolly.

Sigvald, **du** ser bort frå allereie gitte facts som at Donald og Mikke har ei fortid saman, og det er vel eit langt viktigare fact, er det ikkje?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Alternativt skriver Skrue testament, hvor han gjør guttene til enearvinger, Donald setter dem inn i Fantonald-hemmeligheten, og guttene finansierer superhelt-livet hans.

Eg trur heller at Donald blir tvunge til å røpe det fordi gutane oppdagar det sjølv ... dei er jo ikkje dumme akkurat.

Ja, enten Skrue eller ODD vil finne ut av hemmelegheiten før eller seinare. Dei er alle fire for smarte og har for mykje omgang med Donald til at noko anna er realistisk.

Her er eg ueinig. Eg trur at i ei verd utan Skrue veit ingen betre enn nevøane hans at dersom Magica får tak i den mynten, kjem ho til å bruke den til så onde ting at den mynten må haldast unna ho til einkvar pris. Og eg er sikker på at minst ein av Ole, Dole og Doffen har eit par hakkespettmedaljar i myntbeskytting. :-)

Jepp, heilt einig i dette. Så lenge Magica ikkje enten blir langt dyktigare som heks og lærer seg ordentleg magi, eller ikkje får hjelp av andre slemminger, så vil ODD klare å halde henne borte.

Om Donald derimot arvar formuen er Adamants scenario ikkje så borte i natta.

Skrue drept i ulukke (eventuelt Gråstein-arrangert "ulukke"... (eller kanskje Rikerud endeleg dett over det moralske stuped og får gamlingen drept..? Faktisk meir interedssant scenario enn Gråstein, ettersom eit Gråstein-arrangert drap ikkje er særleg far-fetched i forhald til korleis karakteren er no, medan det for Rikerud ville vore eit vendepunkt for heile karakteren hans)) er greit nok (sjølv om eg meinar det er ein lite verdig bortgang for min elskede favorittkarakter), men at han ikkje skulle ha skreve testament er mildt sagt urealistisk. Om nokon har skreve testament for alle tilfelles skuld er det Skrue. Han er altfor glad i pengane sine til å ikkje gjere det.

Eller kanskje ikkje? Skrue fann jo ut i ei Barks-historie cirka i 1980 at det å bade i pengar fungerer som ei ungdomskjelde for han og at han difor kjem til å bli veldig, veldig, veldig, veldig, veldig gamal. Men det gjelder sjølvsagt ikkje dersom han "forsvinner i ei ulykke". Så kanskje han hadde tenkt å vente i tjue-tredve år med å skrive testamentet fordi han ikkje hadde planar om å dø på ei stund, samtidig som han HATER tanken på å gi frå seg pengane til nokon?

Det gjer han... men Skrue har då aldri vore ein person som i nokon stor grad lar sentimentalitet komme i vegen for funksjonalitet? Nektar som sagt å tru at han ikkje har heilgardert seg og laga testament i tilfelle han skulle omkomme uforutsett.

Ein annan teori: Gråstein eller Rikerud øydeleggjar testamentet fordi dei veit at Ole, Dole og Doffen kan klare å styre McDuck-imperiet sånn nokonlunde bra og slik vera ein trussel, medan Donald kjem til å sløse bort alt Skrue eidde? :-)

Jepp, den kan eg vere med på. Kan åpne for ei interessant historie, dette. Ei som foregår over lang tid, der Donald køyrer McDuck-imperiet i grøfta, USA generelt og Andeby i sær går inn i ein enorm økonomisk depresjon, Svarte-Petter og/eller Spøkelseskladden blir valgt som ordfører/president med løfter om å få landet ut av krisen, og som ender med at ODD finn fram til ein hemmeleg kopi av testamentet e.l. og får satt ting på rett spor. :D Får satt opp rammene for eit nytt Disney-univers samtidig som det lyder som ei særdeles spanande historie... for meg, i alle fall.

Men kanskje Super-Langbein kan trå til?

Vel ... Super-Langbein har riktignok superkrefter (og han har eit fantastisk kostyme som gjer at det er klin umogleg å gjette seg fram til hans hemmelege identitet), men samtidig er han litt naiv, og han har ein tendens til å gå tom for supernøtter når det passer aller minst. I ein valdeleg storby styrt av Svarte-Petter måtte Super-Langbein ordne opp i fleire gjengopprør, og den dagen han slåss mot ein større bande og supernøttene plutseleg slutter å verke, er det nok over og ut for han, er eg redd.

Der har du absolutt eit poeng...

Han var det minst latterlege valget. Skjønt eg ser gjerne at folk hjelper meg med forslag her, Ørnulf er altså absolutt ikkje noko fyrstevalg. ;-)

Tre forslag frå meg: Pønski, Slu Endresen eller 176-167.

Dei to siste ser eg ikkje for meg som arvingar for Gråstein, og Pønski berre i samme grad som Ørnulf... dei har simpelthen for lite til felles med Gråstein sjølv, og med hans måte å tenke på. Dessutan er kanskje 176-167 smart til B-gjenger å vere, men smart nok til at Gråstein hadde valgt akkurat han som etterfølgjer framfor dei 6 mrd andre mennesker på jorda trur eg neppe han er.

Pønski... joda, og her åpnar ein for ein mogeleg link til korleis Svarte-Petter får finansiert valgkampanjene sine, men kvifor skulle Gråstein velge akkurat han?

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Jepp, heilt einig i dette. Så lenge Magica ikkje enten blir langt dyktigare som heks og lærer seg ordentleg magi, eller ikkje får hjelp av andre slemminger, så vil ODD klare å halde henne borte.

Om Donald derimot arvar formuen er Adamants scenario ikkje så borte i natta.

Det er jeg uenig i. Vi har jo sett i uttallige historier hvor mye hjelp Donald er til med å fange B-Gjengen og Magica.

• edited November -1

Eg seier ikkje at det blir LETT for henne, eg seier at det er sannsynleg. Tanken er at om Skrue med hjelp av ein noko motstridande nevø og tre (rett nok intelligente, men likevel) småbarn kan hindre henne, kan i alle fall tre særs oppegående unge menn i sin beste alder som har full innsikt i kor farleg ho vil bli med den mynta klare hindre henne. Ein Donald i lukkerus over å ha arva eit utall fantasilliardar, derimot, er eit langt meir overkommeleg problem.

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

[...] korleis Svarte-Petter får finansiert valgkampanjene sine [...]

Eg trur eigentleg ikkje at Svarte-Petter har noko problem med pengar. Han er jo eigentleg ein særs dyktig forbryter. Problemet er at han har ein nemesis i Mikke, som **alltid** klarar å arrestere han. I det augeblikket Spøkelseskladden dreper Mikke (og i tillegg forlater byen sjølv for å bli president), er den kriminelle marknaden i Andeby Svarte-Petters domene, og han kjem til å byggja opp eit lite imperie ganske snart. Han startar eit lite firma (rørleggerfirma eller møbeltrekkerfirma eller pianostemmerfirma eller noko sånt), og får Nerden til å fikse rekneskapa slik at det ser ut som om alle pengane Svarte-Petter eiger kjem frå dette firmaet (medan det eigentleg kjem frå eit mørkt kriminalimperium med Svarte-Petter som øvste leiar).

Slik blir Svarte-Petter byens nyaste kakse, som har bygd seg opp ei kjempeformue på "pianostemming". Alle veit sjølvsagt at han berre bløffer, men det er heilt umogleg å bevise det. På same måte som det blir absolutt umogleg å bevise at han driver med valfusk og at dei overveldande stemmetala for han ikkje er korrekte.

• edited November -1

Nei, du har nok rett i at han ikkje treng pengar, men han treng tillit nok til å vinne valget - eller i alle fall ein del tillit, han kan neppe klare å gjennomføre valgfusk dersom han kun har 4-5% av stemmene. Og til det føler eg han treng støtte frå nokon som har meir offentleg kredibilitet, det vere seg frå Spøkelseskladden (Som i motsetning til Svarte-Petter ikkje er offentleg kjent som skurk, han har jo maske (og den gongen han blei avmaskert har han nok enten fått sletta alle spor etter, eller tatt plastiske operasjonar i ansiktet) ), Gråstein, eller andre.

I Svarte-Petters forbryterimperium, kor mange av dei store Andebyskurkane ser du som medlem der? B-gjengen? Fiffus? Mikro-Midas? Ørnulf Ørn? Storeulv (eg er av den bastante oppfatning at Storeulv/Langøre-karakterene lever i Andebyskogen, eit lite og bondsk distrikt utanfor Andeby. Ja, eg er klar over at dette innebær at kannibalistiske psykopatar herjer fritt i Andebyomegna.) eller Mikkel? Advokat Lur? Pønski? Minken? Skaftetryne? Triplex og brørne?

Men er spent på om du har eit forslag til kvifor Gråstein skulle velge Pønski som arvtakar - sjølv Rikerud verka meir innlysande som kandidat på meg. Men eg har ingen gode argument mot, så eg vil gjerne høyre eit par for.

• edited November -1

Hvis Skrue forsvinner sporløst, så er jeg ganske sikker på at han tar med lykkeskillingen. Det hadde jo vært _*drit*_ fett hvis skrue hadde gjort et comeback, akkurat da Donald og ODD trenger han mest.

Dessutan er kanskje 176-167 smart til B-gjenger å vere, men smart nok til at Gråstein hadde valgt akkurat han som etterfølgjer framfor dei 6 mrd andre mennesker på jorda trur eg neppe han er.

Han kan jo gi de til meg ;)

Klodrik gjør karriere som TNT-agent.

Det forslaget støtter jeg også. Det er sikkert mange som ville ment at TNT er bare noe "Pocket-tull", men jeg liker historiene om TNT veldig godt jeg.

Kladden lykkes endelig med å drepe Mikke i en av innretningene sine (evt. gjemmer en tidsinnstilt bombe i huset hans, eller noe sånt. Selv Kladden kan tenke praktisk fremfor stilig).

Mikke kunne jo også "forsvinne sporløst", mens alle tror at han er død, og kanskje han holder til et sted sammen med Fiks (og skrue.. neida.. bare tulla litt med dere..;))

Hvis Gråstein ble verdens rikeste mann, kunne jo Magica stjele hans mynt, men har han sin første mynt fremdeles?

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Og om ikkje - Gråstein vil neppe la pengane gå til kven som helst, og i alle fall ikkje til ein stat (sjølv om det kunne åpna for tøffe scenario). Om han ikkje får ein arving, vil han nok adoptere. Kven kunne vore aktuelle? Ørnulf Ørn, kanskje? Berre eit innfall.

Hva med MikroMidas. Sigarrøkende babyer har aldri hatt det lett, kanskje på tide at noen tenkte på dem også ;)

Er det nokon som har tenkt over skjebnen åt Klodrik?

Indeksør av tegneserier :)

• edited November -1

MicMag-nus skreiv:

Hvis Skrue forsvinner sporløst, så er jeg ganske sikker på at han tar med lykkeskillingen. Det hadde jo vært _*drit*_ fett hvis skrue hadde gjort et comeback, akkurat da Donald og ODD trenger han mest.

Det tenkte faktisk eg på òg...

Hvis Gråstein ble verdens rikeste mann, kunne jo Magica stjele hans mynt, men har han sin første mynt fremdeles?

Om ein ser på Don Rosas "En helt spesiell liten ting" (som etter mi meining må vere ein av hans beste historiar nokon gong) så har han i alle fall ei mynt han tenker på som "Nr 1". Eg e-maila Don og spurte om dette for eit par år sidan, og han tilstod at han hadde ikkje tenkt over noko forklaring på kvifor Gråstein ville behaldt si fyrste mynt. Eg foreslo at kanskje det var den fyrste mynta han hadde tjent ETTER hans skjebnesvangre møte med Skrue i "Skrues Liv", og ettersom Don lot til å like den idèen held eg meg til den teorien inntil eg ser ein teikneserie som forklarar det annleis. :-) Er jo berre ein teori, men dette er trass alt ein teoritråd.

Magica ville nok gått etter Gråsteins fyrste mynt, ja, men hugs at det er langt farlegare enn å gå etter Skrues. Gråstein har neppe problemer med å få henne drept dersom ho blir eit problem, og det er vel antakeleg òg grunnen til at Magica har hatt så få feider med Gråstein. :-)

MikroMidas skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Og om ikkje - Gråstein vil neppe la pengane gå til kven som helst, og i alle fall ikkje til ein stat (sjølv om det kunne åpna for tøffe scenario). Om han ikkje får ein arving, vil han nok adoptere. Kven kunne vore aktuelle? Ørnulf Ørn, kanskje? Berre eit innfall.

Hva med MikroMidas. Sigarrøkende babyer har aldri hatt det lett, kanskje på tide at noen tenkte på dem også ;)

Eg nemnde han såvidt i stad, men eg støter på samme problem som med Pønski, og Ørnfulf - kvifor i all verda skulle Gråstein velge HAN?! Dei har ingen samarbeidsfortid, ingen felles mål, Mikro-Midas er relativt gammel sjølv på denne tida, han er ein hardbarka kriminell (Gråstein vil neppe ha nokon som offisielt ikkje har eit relativt reint rulleblad så lenge han ikkje har ekstremt gode argument for den personen), osv.

Men Magica... Magicas mål samanfell delvis med Gråsteins (dvs han vil ydmyke og overvinne Skrue, og å gjere det ved å la hans arving slå Skrues arvinger er kanskje hans Nest-beste Valg når han innser at han ikkje klarar det sjølv i si eiga levetid?) og han har samarbeida med henne før. Er mange argument mot her òg, men ho er den karakteren eg så langt har funne flest for, i alle fall.

• edited November -1

Jeg vet at Skrue "døde" i 1967 så jeg lurer på hva som egentlig skjedde?
    Dør han av alder? Blir han skutt? osv.osv, men hva skjedde egentlig, jeg har lurt på dette en lang tid, men finner ikke svar, så kan noen hjelpe?

• edited November -1

David skreiv:

Jeg vet at Skrue "døde" i 1967 så jeg lurer på hva som egentlig skjedde?
    Dør han av alder? Blir han skutt? osv.osv, men hva skjedde egentlig, jeg har lurt på dette en lang tid, men finner ikke svar, så kan noen hjelpe?

At han døde i 1967 er ein uoffisiell fakta frå Don Rosas side, og så vidt eg veit har Don aldri sagt eller skreve noko om korleis Skrue døde, berre at hans siste eventyr var hans mest fantastiske e.l.

• edited November -1

"His final adventure is a tale that will probably never be allowed to be told... but it **was** a dilly!"

Det stemmer som Loke seier - når du leser Donald-blader vil du leggja merke til at Skrue framleis er i live i dag.

Denne teikninga laga Don Rosa som ein del av ein serie i eit tysk donaldistblad der ei rekke teiknarar skulle illustrere spørsmålet "Hey, Daisy! Whatever happened to Scrooge?" Don valde å gjera dette med familien ved gravsteinen, andre teiknarar hadde heilt andre innfallsvinklar til det (ein bitteliten versjon av Marco Rotas versjon kan sjåast på http://home.c2i.net/vidarland/comics/disney/rota.htm ). Alle desse teikningane blei veldig fine, nokre veldig morosame og andre (som Dons) veldig koselege. Men **ingen** av desse teikningane, inkludert Dons, er laga for å bli sett i normal kontinuitet. At Skrue døydde i 1967, er noko som aldri har skjedd i ein Disney-serie. Don Rosa har berre laga ei teikning som illustrerer korleis det hadde sett ut om Donald, Dolly og nevøane dro til gravsteinen til Skrue - eit kjempefint motiv - og han gav gravsteinen eit dødsårstal. 1967 er akkurat 100 år etter at Skrue, i Don Rosas notater, er født, og dessutan det året den siste Disney-serien som Carl Barks hadde teikna sjølv stod på trykk.

Så grunnen til at du ikkje finner eit svar på dette spørsmålet, er at det ikkje eksisterer eit svar på dette spørsmålet. Rettnok prøver vi å lage eit svar i denne tråden, men ... :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Men eg sliter kraftig med å forstå innstillinga "Mikke EKSISTERER ikkje i Donald-historier - i heile universet Donald bur i, er Mikke ein ikkje-eksisterande figur". Det er ei arrogant og frekk innstilling som svartmaler svært mange fantastisk gode teikneseriar og teiknefilmar.

Vel talt, og noe jeg har tenkt mange ganger i dette forumet. Beklager at jeg kommer inn så sent, men jeg skulle ønske enda flere kunne tenke som Olaf. Verken Don Rosa eller noen annen Disney-skaper (inkl. Barks) er "Gud" (noe de heller ikke selv pretenderer å være). For meg forekommer det utrolig umodent å gjøre en bestemt serieskaper til en ubestridt autoritet.

Jo da, det kan være en morsom selskapslek å gjøre Rosa eller andre til "Andebys historieskrivere". Men å faktisk blindt forholde seg til deres små innfall vitner om en manglende evne til selvstendig tenking som bare er patetisk og trist. 70-tallet hadde sine fanatiske marxister. 2000-tallet har sine tilsvarende barksister (og ikke minst rosister). Barks og Rosa ville ledd oppgitt av dem begge.

• edited November -1

Så, folkens, er det kun teikneseriene som brukast som utgangspunkt i våre spekulasjonar her, eller kan ein ta med andre media figurene har opptrådd i? For i så tilfelle har eg lyst til å bruke litt tid og energi på Svarte-Petter og familieliv - kva rolle spelar Petra i ei framtid der han er blitt ordførar? Og kvar kjem kona og dei to borna han har i "Langbein & Sønn" inn? ER det i det heile tatt Svarte-Petter? Eller er det to forskjellige karakterar, tvillingar, kanskje? Og (så klart), tilsvarende med Langbein, når, korleis, kvifor og med kven fekk han Max? Fekk han i det heile tatt Max? Korleis balanserar han event. dette med ei meir aktiv rolle som Super-Langbein?
    Kan forsåvidt stille liknande spørsmål med Duck-familien i forhald til "Ducktales", "Quack Pack" og "Darkwing Duck".

Nokon synspunkt? :-)

• edited November -1

Max er den nysgjerrige sonen som garantert ville oppdage supernøttenes løyndom etter farens død, og ta over arven.

"Langbein og sønn" ... den serien passer eigentleg godt inn i sagaen vår, om ein er litt open for å vri på ting. Kva om ein ser for seg at den serien er Langbeins liv etter at Mikke har blitt drept? Merk at isåfall er det meste Langbein gjer, berre skodespel frå hans side - han later som om han er veldig naiv for å ha Svarte-Petter på si side. EIGENTLEG - det som er klipt bort frå TV-serien er at Langbein kvar natt blir til Super-Langbein og gjer sitt beste for å finne Mikkes morder ... I den serien har Petter slått opp med Petra for lenge sidan (og latt ho vera igjen arg og bitter, mange gode historietrådar der).

Quack Pack er òg noko som passer rett inn i dette ... lite der som ikkje stemmer overens med dei vanlege teikneseriane, berre nokre år etter.

DuckTales er strengt talt svært konsentrert - alt som skjer i den serien kunne ha skjedd på eit år eller noko. Når Donald kjem tilbake frå marinen, flytter Ole, Dole og Doffen tilbake dit. Skrue trenger ikkje lenger husholderske, så han seier opp fru Vagle, og då flytter sjølvsagt Nebby ut òg. Så alt som skjer i DuckTales kan forsåvidt vere fletta inn blant mange Barks-eventyr.

• edited November -1

Nydeleg flagg!

Olaf Solstrand skreiv:

Max er den nysgjerrige sonen som garantert ville oppdage supernøttenes løyndom etter farens død, og ta over arven.

Det kan åpne for fin konflikt mellom Ferdinand og Max, ettersom fyrstnemnde jo er den som Langbein faktisk innvidde i sine hemmlegheitar...

"Langbein og sønn" ... den serien passer eigentleg godt inn i sagaen vår, om ein er litt open for å vri på ting.

Ja, det var difor eg brukte den som hovuddøme, håpte å trekke litt positiv vinkling på dette framfor å berre få mange "neh, tv-seriene tel ikkje"-svar.

Kva om ein ser for seg at den serien er Langbeins liv etter at Mikke har blitt drept?

Fin tanke, bortsett frå at det må bety at Langbein enten alt er gift når Mikke dør, eller at han har ein "lausunge" som han plutseleg får ansvar for på den tida.

Merk at isåfall er det meste Langbein gjer, berre skodespel frå hans side - han later som om han er veldig naiv for å ha Svarte-Petter på si side. EIGENTLEG - det som er klipt bort frå TV-serien er at Langbein kvar natt blir til Super-Langbein og gjer sitt beste for å finne Mikkes morder ...

Du plasserar dermed Mikkes mord ganske langt fram i tid i forhald til Svarte-Petters inntog i politikken? For han er jo åpenbart ikkje ordfører i serien, sjølv om han har nærma seg lovlydigheiten (i alle fall utad) ein god del.

I den serien har Petter slått opp med Petra for lenge sidan (og latt ho vera igjen arg og bitter, mange gode historietrådar der).

Det der hadde eg tenkt på òg, Petra kan bli ein forbryterko- eh, ei forbryterdronning med eit eksplisitt mål om å styrte Petter og gjere livet hans utåleleg.
    Barna, er dei med Petra eller kona i "L&s"? (Peggie, er det det ho heiter?)

Quack Pack er òg noko som passer rett inn i dette ... lite der som ikkje stemmer overens med dei vanlege teikneseriane, berre nokre år etter.

Ja, det er eg heilt einig i - men Skrue lever vel fortsatt i QP-tid? I vår versjon, altså.

DuckTales er strengt talt svært konsentrert - alt som skjer i den serien kunne ha skjedd på eit år eller noko. Når Donald kjem tilbake frå marinen, flytter Ole, Dole og Doffen tilbake dit. Skrue trenger ikkje lenger husholderske, så han seier opp fru Vagle, og då flytter sjølvsagt Nebby ut òg. Så alt som skjer i DuckTales kan forsåvidt vere fletta inn blant mange Barks-eventyr.

Så når Donald kjem attende får Skrue attende altmogelegmannen sin og Rotor får seg ny jobb i Darkwing Duck? ;-)

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Fin tanke, bortsett frå at det må bety at Langbein enten alt er gift når Mikke dør, eller at han har ein "lausunge" som han plutseleg får ansvar for på den tida.

Ser ikkje for meg at Langbein nokon gong gifter seg. Ser for meg at Max er resultatet av noko som har skjedd for lenge sidan. For all del, Langbein er ein ansvarleg mann som sikkert ville ha gifta seg, men han fekk ikkje vite om Max før mora hans døydde. Så ... vel, kall det "lausunge", men ja, det er det eg ser for meg. At Langbein plutseleg får vite at han har ein son, som han sjølvsagt då tar ansvar for.

Du plasserar dermed Mikkes mord ganske langt fram i tid i forhald til Svarte-Petters inntog i politikken?.

Mikke blir drept av Spøkelseskladden like før Spøkelseskladden forlater byen. Svarte-Petter blir ikkje ordførar før ei stund etter at Kladden er president. Så ja.

Med kona, så klart. :-) Ho er eit gamalt bekjentskap. I motsetning til Langbein visste Svarte-Petter at han hadde blitt far, og han stakk av frå jenta av den grunnen. Og i motsetning til Langbein ønsker han ikkje å ta ansvar, men no har ho endelig klart å oppspore han, og ho styrer han med jernhanske. :-)

Ja, det er eg heilt einig i - men Skrue lever vel fortsatt i QP-tid? I vår versjon, altså.

Usikker. Kanskje. Sannsynlegvis, dersom han ikkje forsvinner før i 1967 ...

Så når Donald kjem attende får Skrue attende altmogelegmannen sin og Rotor får seg ny jobb i Darkwing Duck? ;-)

Kanskje. Den serien kan eg alt for lite om.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Ser ikkje for meg at Langbein nokon gong gifter seg. Ser for meg at Max er resultatet av noko som har skjedd for lenge sidan. For all del, Langbein er ein ansvarleg mann som sikkert ville ha gifta seg, men han fekk ikkje vite om Max før mora hans døydde. Så ... vel, kall det "lausunge", men ja, det er det eg ser for meg. At Langbein plutseleg får vite at han har ein son, som han sjølvsagt då tar ansvar for.

Ja, det forklarar jo kvifor han stadig drar fram fotoalbumet, dersom sonen ikkje har peiling på slekta si... hehe.

Du plasserar dermed Mikkes mord ganske langt fram i tid i forhald til Svarte-Petters inntog i politikken?.

Mikke blir drept av Spøkelseskladden like før Spøkelseskladden forlater byen. Svarte-Petter blir ikkje ordførar før ei stund etter at Kladden er president. Så ja.

Fint, då er det på det reine.

Med kona, så klart. :-) Ho er eit gamalt bekjentskap. I motsetning til Langbein visste Svarte-Petter at han hadde blitt far, og han stakk av frå jenta av den grunnen. Og i motsetning til Langbein ønsker han ikkje å ta ansvar, men no har ho endelig klart å oppspore han, og ho styrer han med jernhanske. :-)

Ah, så han har ikkje valgt å bli lovlydig så mykje som han er blitt tvungen til det - kanskje det er kona som står bak hans politiske ambisjonar òg? Petter bygger seg eit forbryterimperium på eiga hans, men ville aldri ha brydd seg med eit lovlydig ytre om han ikkje blei tvungen til det? ;-)

Usikker. Kanskje. Sannsynlegvis, dersom han ikkje forsvinner før i 1967 ...

Dolly er vel reporter der - det passar jo overeins med planen om at ho endar opp som forfattar. :)

Kanskje. Den serien kan eg alt for lite om.

Den er egentleg kun relatert til resten av Duckuniverset gjennom dialog og gjesteopptredenar av karakterar som Gizmo-Duck (han var vel fyrst i Ducktales), kommentarar frå Rotor, og ein plakat med bilete av Skrue på, som eg meinar å ha sett - Darkwing Duck foregår jo ikkje ein gong i Andeby.

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Ah, så han har ikkje valgt å bli lovlydig så mykje som han er blitt tvungen til det - kanskje det er kona som står bak hans politiske ambisjonar òg? Petter bygger seg eit forbryterimperium på eiga hans, men ville aldri ha brydd seg med eit lovlydig ytre om han ikkje blei tvungen til det? ;-)

Jo, det hadde han nok. Eg meiner å ha sett ganske mange Disney-historier der Svarte-Petter tilsynelatande har eit lovlydig ytre ...

Dessutan ... Ein "lovlydig" familiemann med kone og born ... Minner ikkje den skildringa veldig om Tony Soprano? Og det er vel ei slik rolle som vi har sett for oss at Svarte-Petter er på veg mot? ;-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Jo, det hadde han nok. Eg meiner å ha sett ganske mange Disney-historier der Svarte-Petter tilsynelatande har eit lovlydig ytre ...

Joda, det har me forsåvidt.

Dessutan ... Ein "lovlydig" familiemann med kone og born ... Minner ikkje den skildringa veldig om Tony Soprano? Og det er vel ei slik rolle som vi har sett for oss at Svarte-Petter er på veg mot? ;-)

Ja, han vil ikkje hatt noko i mot ei slik rolle, men han har jo i liten grad forsøkt seg på den før, vanlegvis er han særs åpen om sine manglende moralske skruplar... så eg tenkte at å få kone og born kanskje var ein utløysande faktor for dei sidene av han.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?