Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Hva abonnerer du på?

2»

Comments

• ACAC
    edited November -1

Jeg er ikke helt med på, hvad det er jeg nu er blandet ind, med folk som har returneret en beskadiget bog uden at tænke på mig? hvad skal de endsige jeg dog med beskadigede bøger og hvilken logik siger: beskadiget bog, tænk på AC (for han er også besakdiget?! :-)

Men mht. DDA 18 - hvis det er et seriøst tilbud - jeg er interesseret - kontakt mig evt. på kasserer krølle-alfa ddfr punktum dk

• edited November -1

Lett å miste oversikta, AC. Det var ikkje snakk om ei skada bok i det heile tatt, men ettersom eg fekk tilsendt to gratiseksemplar av Hall of Fame Don Rosa (fordi eg hadde skrive ein artikkel der), trudde eg at det gjekk an å sende det eksemplaret dei faktisk ville ha meg til å betale for i retur. Eg skreiv på angrerettskjemaet at det var denne boka eg ønskja å returnere (og kvifor), ikkje heile serien - men det gjekk tydelegvis ikkje an, difor bestemte dei seg for å stoppe abonnementet utan å fortelja meg det.

Uansett, Sigvald foreslo vel ein gong at i staden for å returnere denne boka kunne eg ha gitt ho til deg - noko eg ikkje gjorde, og som Sigvald (les dette ironisk, Sigvald) difor no tydelegvis synest at eg har fått mi velfortjente straff for. :-) Difor og berre difor er du blanda inn i dette. :-)

• edited November -1

AC skreiv:

Jeg er ikke helt med på, hvad det er jeg nu er blandet ind,

Spør Sigvald, han trekker deg inn i det meste her. Og det var det jeg var drittlei av og som jeg prøvde å fleipe litt med. Men den meldingen nådde heller ikke frem..............

Men mht. DDA 18 - hvis det er et seriøst tilbud - jeg er interesseret - kontakt mig evt. på........

Selvfølgelig er jeg seriøs, og hvis du mangler dette bladet så fikser vi dette. Mail sendes deg så ordner vi detaljene UTEN å plage alle andre her inne. Det kan kanskje være ett godt eksempel for en god del andre også.

• edited November -1

Jeg abbonerer på
    DD & co og Hall of Fame

• edited November -1

Eg abonnerer ikkje på noko DD, kjøper berre når det er noko av interesse. Skal ynskje meg den vidunderlege samlinga med TinTin til jul. Ellers har eg lest ferdig Cerebus, som no er i TP-bøker. og står på liste hos Outland(det er nesten abonnement) for Chris Ware, Charles Burns, Chester Brown, Drawn and Querterly og nokre få blad til.

@:)

• edited November -1

Hvorfor går det ikke an å abonnere på Donald Pocket (eller andre pocketer)?

• edited November -1

fiskebolla skreiv:

Hvorfor går det ikke an å abonnere på Donald Pocket (eller andre pocketer)?

Er ikkje heilt korrekt at det ikkje går an å abonnere på andre pocketbøker. Det går til dømes fint an å abonnere på Dragon Ball (og sannsynlegvis mange av eller alle dei andre pocketane Schibsted gir ut). Men ...

Kvifor det ikkje går an med Donald Pocket, er ei gåte, som eg vil gjette at berre folk internt i Egmont veit svaret på.

• edited November -1

Abonnerer på:
    Pondus
    Larsons Gale Verden
    HoF
    Og forhåpentligvig CBL når det begynner

• edited November -1

MicMac McDuck skreiv:

Abonnerer på:
    Pondus
    Larsons Gale Verden
    HoF

Din smak favner tydeligvis meget bredt :-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

MicMac McDuck skreiv:

Abonnerer på:
    Pondus
    Larsons Gale Verden
    HoF

Din smak favner tydeligvis meget bredt :-)

Skiller Pondus sig så meget ud? :-)

Omend humoren er forskellig i Larson's "The Far Side" og Disney, er vel netop humor et fællestræk for dem. Jeg kender ikke Pondus, men havde egentlig indtrykket af, at også det er en humorserie.

• edited November -1

pryds skreiv:

Jeg kender ikke Pondus, men havde egentlig indtrykket af, at også det er en humorserie.

Ja, det er det.

(du kan lese litt gratis Pondus på
    http://www.start.no/pondus/
    - dei nyeste stripene, så kanskje ikkje dei beste for den som ønskjer å bli kjent med serien, men det gir deg jo eit inntrykk av kva slags serie det er.)

Men så må vi ikkje gløyma at Sigvald til tross for at dette er humorseriar ser på desse seriane som veldig ulike, og det må han jo ha lov til. Personleg har eg nok langt breiare smak - eg elskar alt av Alan Moore, og likevel leser eg Donald kvar veke, samtidig som eg synest at Calvin and Hobbes (Tommy & Tigern) av Bill Watterson er ein serie som fortjener genistatus, og eg går og ventar i spenning på den dagen eg får lest "Maus" av Art Spiegelman.

Men det går på auget som ser. Eg er einig med deg i at seriane MicMac McDuck nemnte her er ganske like, men det er eit ganske subjektivt syn, som Sigvald altså er ueinig i. :-)

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

pryds skreiv:

Jeg kender ikke Pondus, men havde egentlig indtrykket af, at også det er en humorserie.

Ja, det er det.

(du kan lese litt gratis Pondus på
    http://www.start.no/pondus/
    - dei nyeste stripene, så kanskje ikkje dei beste for den som ønskjer å bli kjent med serien, men det gir deg jo eit inntrykk av kva slags serie det er.)

Men så må vi ikkje gløyma at Sigvald til tross for at dette er humorseriar ser på desse seriane som veldig ulike, og det må han jo ha lov til. Personleg har eg nok langt breiare smak - eg elskar alt av Alan Moore, og likevel leser eg Donald kvar veke, samtidig som eg synest at Calvin and Hobbes (Tommy & Tigern) av Bill Watterson er ein serie som fortjener genistatus, og eg går og ventar i spenning på den dagen eg får lest "Maus" av Art Spiegelman.

Men det går på auget som ser. Eg er einig med deg i at seriane MicMac McDuck nemnte her er ganske like, men det er eit ganske subjektivt syn, som Sigvald altså er ueinig i. :-)

Super Goofys spørsmål er hvilke serier du abonnerer på, ikke alle du leser! Går vi til hvilke jeg leser uten å abonnere på ligner vi litte grann Olaf(Selvom jeg misliker TT sterkt, men det er da min mening;) ) Hadde faktisk vært et interresant spm, men husker jeg ikke feil er vel det tatt opp i et annet innlegg fra før av:)

• edited November -1

MicMac McDuck skreiv:

Super Goofys spørsmål er hvilke serier du abonnerer på, ikke alle du leser!

Jo da. Men av og til føler ein for å kommentere sidediskusjonar som oppstår. Som korvidt Pondus og Donald er like eller ulike serier. Og det var i den samanhengen eg nemnte at eg nok har langt breiare smak enn eit menneske som leser Pondus og Donald.

Og personleg trur eg at hovudgrunnen til at så mange misliker Tommy & Tigern (eg trur ikkje at det er så mange, men det er jo nokre), er at serien her til lands har gått i reprise om igjen og om igjen og om igjen. Det er snart ni år sidan aller siste stripe blei produsert, og då blir det veldig kjedelig i lengden når serien framleis har eiget månadsblad her i landet. Jada, dette er ein annan sånn sidediskusjon som eg nemnte tidlegare. :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?