Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Raptus 2005

edited October 2004 in Donaldisme

På tide å tenke fremover og komme med ønskeliste for neste års festival. Jeg kunne skrevet mye og langt om hva jeg ønsker meg av ikke disney ting men det hører vel ikke hjemme her. Men jeg lurer på andre sin topp tre liste over disney tegnere/personligheter de kunne tenkt seg der til neste år. Ingen begrunnelser er nødvendige, kun navn. Min liste er som følger.

1. Romano Scarpa
.
.
2. Marco Rota
3. William Van Horn

«1

Comments

• edited November -1

Eg ville ha bytta om på andre- og tredjeplassen din, Midas. Rota har jo tross alt vore på festivalen tidlegare - har Van Horn nokon gong vore i Noreg? Om han ikkje har det, bør han iallfall prioriterast framfor Rota. Men best av alt er sjølvsagt om dei hadde klart å få Scarpa hit!

Vel, dette var ikkje lett. Har mange tankar om kven ein kunne tenkja seg å sjå på Raptus, men skal ein begrense seg til Disney, får eg ei liste som liknar på di. Med andre- og tredjeplass rokert.

Eller ... Nei, forresten! Eg vil ha Daniel Branca blant dei tre beste (den einaste grunnen til at eg ikkje nemnar Vicar er at han nettopp har vore i Noreg), og lar han ta over tredjeplassen.

1 Scarpa
    2 Van Horn
    3 Branca

• edited November -1

Tja... min liste vil nok ikke skille seg noe særlig ut..

1 Marco Rota
    2 Scarpa
    3 Branca

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Eg ville ha bytta om på andre- og tredjeplassen din, Midas. Rota har jo tross alt vore på festivalen tidlegare - har Van Horn nokon gong vore i Noreg?

Pur egoisme fra min side siden jeg glemte dette albumet med Donalds fødsel hjemme da. Utenom det er jeg enig. Van Horn har aldri vært her i offentlige sammenhenger såvidt jeg kan huske.

• edited November -1

Selv om jeg aldri har vært på Raptus festivalen håper jeg å komme en tur neste år...

1. Romano Scarpa
    2. Marco Rota
    3. Vicar

• edited November -1

Har aldri vært på Raptus-festivalen, og jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å dra ditt med de første årene! Men jeg har nå en ønskeliste over hvem jeg helst ville ha truffet hvis jeg en gang skal på en Raptus-festival.

1. Romano Scarpa
    2. Vicar
    3. Don Rosa

• edited November -1

Må berre seie det:

Dersom Don Rosa kjem til Raptus 2005, og han i tillegg blir hovudgjest, håper eg at festivalen blir nedlagt før den tid.

• edited November -1

Så sant, så sant... :-)

Jeg svarte vel mer på et "Hvilke serieskapere ville du helst møte?"-spørsmål. Nesten flaut å aldri ha møtt Don Rosa eller noen andre skapere eller autoriteter, som en av de mest aktive her innpå, og i tillegg kunne nærmest bekrefte at jeg neppe kommer til å ta turen til Raptus-festivalen med de første årene. :-)

Uten Don Rosa på lista:
    1. Romano Scarpa
    2. Vicar
    3. Marco Rota

• edited November -1

Håvard skreiv:

Nesten flaut å aldri ha møtt Don Rosa eller noen andre skapere eller autoriteter

Har nesten ikkje møtt Don Rosa eg heller, då. Møtte han såvidt i eit selskap med ti-tolv andre på ein kveld då han hadde mista stemmen. Den mannen er eigentleg ikkje så spennande når du ikkje kan prate med han. :-)

Sukk, å lage liste over kven ein vil ha til Raptus blir så begrensa når ein må avgrense seg til Disney. Er så utruleg mange andre det hadde vore gøy å møte.

Men, for å tenkja litt kreativt: Neste år er det jo 10-årsjubileum. Då kunne det kanskje ha vore interessant om dei inviterte eit par av dei som har vore gjestar tidlegare? Då er forsåvidt Rota ikkje så veldig bortinatta likevel.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Må berre seie det:

Dersom Don Rosa kjem til Raptus 2005, og han i tillegg blir hovudgjest, håper eg at festivalen blir nedlagt før den tid.

Må bare si det...

Olaf, du skal være klar over at dette er vel så provoserende for mange som mye av det jeg har skrevet. Hvordan stiller du deg til dette Lars Olav - er det kun jeg som ikke har lov til å provosere, eller?

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Neste år er det jo 10-årsjubileum. Då kunne det kanskje ha vore interessant om dei inviterte eit par av dei som har vore gjestar tidlegare?

Tidligere gjester som jeg gjerne ser igjen: Charlie Christensen, og jaggu ta meg tegner ikke han ender han også ;)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf, du skal være klar over at dette er vel så provoserende for mange som mye av det jeg har skrevet.

Beklager at eg ikkje begrunna svara mine. Eg antok at det var openbart, spesielt for alle som hadde vore på Raptus, men det var det altså ikkje. OK, eg kan prøve å begrunne.

Don Rosa er ein grei hovudgjest på Raptus. Men ikkje to gonger. Og iallfall ikkje tre. Raptus er ein teikneseriefestival, ikkje ein donaldfestival. Av dei norske teikneserieentusiastane er det eigentleg ein ganske liten andel som er kjempeinteresserte i Donald (og då snakkar eg ikkje om alle elleveåringane som veks opp med Donald, då sikter eg til dei som faktisk engasjerer seg såpass i teikneseriar at dei er interesserte i ein festival).

Og årets festival har etter det eg har høyrd vore ganske dårleg. Gjestane har blitt behandla dårleg (høyrer jo snakk om kva som skjedde med Roman Dirge), det har vore ei ganske lite spennande gjesteliste (Don Rosa, som var der for to år sidan, og elles ikkje så mykje spennande - for å sitere ein ven av meg: "Mummitrollet?"), det har vore lite besøk og dårleg sal for alle dei som har stått på stand ... Problemet med Don Rosa er at Raptus trur at dersom dei inviterer Don Rosa, vil alt gå på skinner. Kven bryr seg om alle dei serieskaparane som har noko spennande å vise fram? Kven bryr seg om dei besøkande som ikkje er så interesserte i Donald? Nah, vi inviterer Don Rosa, så går alt fint ... Don Rosa har vore i Noreg så ofte at det meste av Don Rosa-fans allereie har møtt han (iallfall av dei som har høve til å dra til Raptus - igjen for å sitere ein ven av meg: "vår amerikanske tegnervenn har vært på Raptus så ofte at han ikke lenger er å regne som "norgesvenn" [...] men nå nesten å regne som "bergenser""). Han er ein grei kar og ein dyktig serieskapar, men nok er nok. Dette er ikkje ein Don Rosa-festival, det er ein teikneseriefestival. Å invitere Don Rosa tilbake år etter år, samtidig som resten av teikneseriemiljøet blir oversett, er berre skadelig. Eg seier ikkje at det direkte er Don Rosa som har skulda for at årets festival ifølgje dei fleste eg har prata med var den verste raptusfestivalen så langt, men eg trur likevel det vil vere eit lite smart trekk å invitere han tilbake, _iallfall_ allereie så tidleg som til neste år.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Eg seier ikkje at det direkte er Don Rosa som har skulda for at årets festival ifølgje dei fleste eg har prata med var den verste raptusfestivalen så langt, men eg trur likevel det vil vere eit lite smart trekk å invitere han tilbake, _iallfall_ allereie så tidleg som til neste år.

Meget bra sagt. Skjønte også at dette lå bak kommentaren om å legge ned istedet for å invitere Don over igjen.

Men la oss håpe at årets festival var ett pauseskjær i en ellers fin rekke av festivaler. Når nå denne animerte filmfestivalen går samtidig la oss håpe på ett samarbed på gjestelisten også. Hørte jeg noen si Matt Groenning til neste år, eller kanskje Alan Moore, Neil Gaiman eller kanskje Frank Cho.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Sigvald skreiv:

Olaf, du skal være klar over at dette er vel så provoserende for mange som mye av det jeg har skrevet.

Beklager at eg ikkje begrunna svara mine. Eg antok at det var openbart, spesielt for alle som hadde vore på Raptus, men det var det altså ikkje. OK, eg kan prøve å begrunne.

Og årets festival har etter det eg har høyrd vore ganske dårleg. Gjestane har blitt behandla dårleg (høyrer jo snakk om kva som skjedde med Roman Dirge)

Hvem er det? Hva skjedde med ham? Mitt og jeg tror også ACs inntrykk er at i hvert fall DR hadde det bra på festivalen selv om han ikke fisk til middag før på søndagen eller mandagen.

Don Rosa har vore i Noreg så ofte at det meste av Don Rosa-fans allereie har møtt han (iallfall av dei som har høve til å dra til Raptus - igjen for å sitere ein ven av meg: "vår amerikanske tegnervenn har vært på Raptus så ofte at han ikke lenger er å regne som "norgesvenn" [...] men nå nesten å regne som "bergenser").

Ingen grunn til å klage. Du traff da DR i Oslo i sommer og jeg traff ham i Oslo i 2001. I så fall er han også Oslo-venn. Mitt inntrykk er dog at DR får sett mer av landet når han her her i regi av andre enn Egmont, for alt jeg vet kan jo det ha noe å gjør med hans prioriteringer av reisemål i Norge. Selv hadde jeg gjerne sett at han kom til Stavanger :-) }}

Når det gjelder dette med salget så skal jeg ikke motsi deg, selv om jeg fikk solgt nok indekser til at inntektene har dekket inn utgiftene med trykkingen.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Når det gjelder dette med salget så skal jeg ikke motsi deg, selv om jeg fikk solgt nok indekser til at inntektene har dekket inn utgiftene med trykkingen.

Jeg glemte visst å nevne at jeg i dag har postlagt alle de bestilte DR-indeksene. Alle dere som så langt har bestilt, vil således få en hyggelig forsendelse i posten om kort tid.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Hvem er det?

Ein av dei mest kjente serieskaparane på årets program. Mest kjent for serien "Lenore", som går i Nemi-bladet.

Hva skjedde med ham?

Han blei av ein eller annan grunn forsinka til programposten. Han blei introdusert av eit menneske som snakka dårleg engelsk og som difor stod og stotra fram orda på ein veldig langsom måte. Då introdusøren var ferdig, sa Dirge ironisk: "Can you repeat that?" Mannen skjønte ikkje at Dirge var ironisk og _gjorde det_. Etter det hadde ikkje Raptus eingong gidda å planleggja eit opplegg for programposten hans, så han satt berre på scenen og visste ikkje kva han skulle gjera, så det blei å svare på spørsmål frå publikum. Til tross for at posten hadde blitt forsinka, blei det ikkje forskyve, så heile greia varte i 20 minutter. Så var Raptus over for _hans_ del. Men dette kan heilt sikkert nokon andre forklare betre enn meg, ettersom eg ikkje var der.

Ingen grunn til å klage. Du traff da DR i Oslo i sommer og jeg traff ham i Oslo i 2001. I så fall er han også Oslo-venn.

Poenget mitt var ikkje dette med Bergen (det var berre måten venen min hadde ordlagt seg på), poenget var at Don Rosa for den som står utanfor og ser på verkar mindre og mindre som ein gjest på Raptus, og meir og meir som ein "fastbuande".

Har blitt fortalt at folk som har vore på Raptus alle år ikkje kjem tilbake til neste år fordi dei hadde det verste salet nokonsinne i år. Dei salstala eg har kjennskap til, altså salstala til Trondheimstegnerne, veit eg at er omtrent halverte sidan i fjor.

• ACAC
    edited November -1

Det var dog en skidt behandling... man burde i det mindste indsætte ordentlige tolke...
    Ja, jeg kan forstå på folk der ikke kun er Donald-freaks at festivalen ikke havde så stort meget at byde på i år - det er egentlig ærgerligt når nu netop festivalen nærmer sig sit 10-års-jubilæum...

Sigvald, jeg tror ikke vi behøver udstille vores uvidenhed om visse grene af tegneseriens vidunderlige verden ved højt at spørge hvem er det... Det kunne andre måske blive lige så stødte over som jeg selv blev det da folk i Århus i juni gik forbi signerings-bordet og undrede sig over hvem i alverden det var der sad der, og hvorfor alle de voksne mennesker stod i kø... (Det var altså Rosa som sad der).

Jeg vil egentlig gerne have mulighed for at sætte mig lidt mere ind i norske tegneserier og fankulturen omkring det. Husker ikke navnet på han som vandt raptus-prisen i år, men udfra det Arild sagde lød det fortjent...!

• edited November -1

AC skreiv:

Det var dog en skidt behandling... man burde i det mindste indsætte ordentlige tolke...

Raptus-policy er at dei ikkje brukar tolkar på engelskspråklege gjestar. Eg har strengt talt ikkje noko problem med akkurat det, men då bør dei Raptus-folka som introduserer kunne engelsk.

Jeg vil egentlig gerne have mulighed for at sætte mig lidt mere ind i norske tegneserier og fankulturen omkring det. Husker ikke navnet på han som vandt raptus-prisen i år, men udfra det Arild sagde lød det fortjent...!

Hm ... Mads Eriksen eller Bjørn Ousland?

Lurar litt på kva som står i hovudet på juryen når dei gir Mads Eriksen debutantprisen. Ikkje fordi han ikkje fortjener pris, men dette er andre gong Mads får debutantprisen. Han fekk same pris for to år sidan. Då kan han vel ikkje kallast debutant lenger? :-)

Skal prøve å maile deg litt informasjon om norske teikneseriar, AC.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Sigvald skreiv:

Jeg glemte visst å nevne at jeg i dag har postlagt alle de bestilte DR-indeksene. Alle dere som så langt har bestilt, vil således få en hyggelig forsendelse i posten om kort tid.

(OT) Fikk idag en MEGET hyggelig overraskelse i posten:) Fin og oversiktelig ++ DR-signatur;)

• edited November -1

<off-topic>

MikroMidas skreiv:

Hørte jeg noen si Matt Groenning til neste år, eller kanskje Alan Moore, Neil Gaiman eller kanskje Frank Cho.

Er Alan Moore eigentleg ein aktuell person? Meinar at eg høyrde at han har trukke seg litt tilbake og difor ikkje møter opp på teikneseriefestivalar?

For dersom det ikkje er tilfelle: _SKAFF ALAN MOORE!_ Han må vel vere den viktigaste serieskaparen vi har hatt dei siste 20 åra? Alan Moore er ein person eg gjer alt for å få møte. Inkludert å stå tjue timer i kø på Raptus. Den mannen er genial.

</off-topic>

• edited November -1

<AlanMooreTopic>

Olaf SolstrAnd skreiv:

Er Alan Moore eigentleg ein aktuell person? Meinar at eg høyrde at han har trukke seg litt tilbake og difor ikkje møter opp på teikneseriefestivalar?

Hørte det samme om Will Eisner lenge også, men jaggu ta meg kom han ikke til Bergen. Riktignok uten priser da :)

For dersom det ikkje er tilfelle: _SKAFF ALAN MOORE!_ Han må vel vere den viktigaste serieskaparen vi har hatt dei siste 20 åra?

Mange kan være enige der, men det avhenger vel litt av personlig smak. Men jeg nekter ikke så mye. Jeg kunne kanskje rangert noen på delt førsteplass med han.

Alan Moore er ein person eg gjer alt for å få møte. Inkludert å stå tjue timer i kø på Raptus. Den mannen er genial.

Det slipper du garantert da det ikke er så mange som vil komme til å stå i kø da han av en eller annen grunn ikke er like kjent som Lise Myhre eller Don Rosa her i landet.

</AlanMooreTopic>

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?