Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

De komplette årgangene

2»

Comments

• edited November -1

Årgangsbok nr 29 mottatt. Det er da første del av 1959 årgangen. Det kommer 6 bøker til for å dekke 1959 årgangen, altså 7 bøker pr år. Prisen er den samme (279) men nå er det to måneder til neste bok sier følgeskrivet. Var det ikke snakk om fire bøker i året når serien startet ??

Forordet denne gangen er skrevet av Arthur Mo og det er med ett stort særtrykk av den klassiske donald annonsen "En verden full av inntrykk" Dette er andre gangen det følger med vedlegg i denne bokserien.

• edited November -1

Og for ett vedlegg!! Her snakkar vi om kvalitetsplakatar utan hol og dårleg biletekvalitet, denne skal rammast inn og hengast på veggen!!

• SvKSvK
    edited November -1

MikroMidas skreiv:

Dette er andre gangen det følger med vedlegg i denne bokserien.

Å? Hva var det første, da??
    (Jeg har nemlig ikke abonnert helt fra starten, så da er det visst noe jeg har gått glipp av)

• edited November -1

SvK skreiv:

Å? Hva var det første, da??

Høsten 1999 kom det ett ekstra blad med en gammel Mikke Mus og Spøkelseskladden historie i eget blad. Samme bladet ble distribuert som ekstrahefte til Donald cirka samtidig. Men det eksemplaret som var med Donald var i vanlig dårlig papirkvalitet, mens det som var med de komplette årgangene hadde helt superb trykk og papirkvalitet. Mener å huske at det var Blaggard Castle historien som var trykket i sin helhet, men jeg har tatt feil før.

• edited November -1

Historien er "Mikke Mus lurer spøkelseskladden" (YM039). Også trykt i "Jeg, Langbein" og i DDE 39/99. Dette var den aller første hitorien med kladden, hvor han også viste sitt ansikt (mistenkelig likt Walt Disneys).

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?