Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald og Fotball

edited September 2004 in Donaldisme

Det er landskamp i kveld, og i den forbindelse tenkte jeg på en ting:

Vi husker alle hvordan DD&Co markerte fotball-VM i `94 med en fantastisk samleserie... Men tror man at det blir den samme markeringa om Norge skulle (mot alle odds...?) klare å kvalifisere seg til VM i Tyskland? Det har jo ikke vært noen markering de seneste sluttspillene Norge har vært med i, men det var tross alt sist gang i 2000, det begynner å bli en tid siden.

Det hadde vært veldig gøy om Norge kvalifiserte seg, MED en morsom markering i DD&Co.

Comments

• edited November -1

Hehe...
    Ser ut til at (den tilsynelatende uinteressante) problemstillingen min er totalt urelevant når man ser hvordan Norge spiller. Glem denne tråden og diskuter Donald istedet dere! ;)

• edited November -1

Wilfu skreiv:

Det er landskamp i kveld, og i den forbindelse tenkte jeg på en ting:

Vi husker alle hvordan DD&Co markerte fotball-VM i `94 med en fantastisk samleserie... Men tror man at det blir den samme markeringa om Norge skulle (mot alle odds...?) klare å kvalifisere seg til VM i Tyskland? Det har jo ikke vært noen markering de seneste sluttspillene Norge har vært med i, men det var tross alt sist gang i 2000, det begynner å bli en tid siden.

Det hadde vært veldig gøy om Norge kvalifiserte seg, MED en morsom markering i DD&Co.

Det begynner å se stygt ut både spillemessig og resultatmessig. Hareide er nok dessverre ingen Drillo.

• edited November -1

Jeg gråååååter:(
    For å bli halvveis off-topic: Hva kan gjøres?

Men det hadde vært fint med en VM-markering OM vi nådde fram:p

• edited November -1

Hareide er ein topptrenar!!! :) De kan kanskje sjå kvifor eg meinar det, når de ser kvar eg er i frå JA, han kjem frå mi heimbygd! ...Men for å vere on-topic, det hadde våre kjekt om ein kunne ha markert dette med spesial skrivne historie, relevante ekstrating og artiklar!

• edited November -1

Dette er vel ikke en relevant problemstilling for Norges del i år vil jeg tro ;)

• edited November -1

Ang. fotball: Har Barks eller Rosa laget historier der de spiller fotball (amerikansk) i Andeby?

• edited November -1

Drikaton skreiv:

Ang. fotball: Har Barks eller Rosa laget historier der de spiller fotball (amerikansk) i Andeby?

Barks har i al fald lavet mindst én: "September Scrimmage" (fra Mickey Mouse Almanac - 1957)
    http://coa.inducks.org/coa/c1/story.php/7/W+MMAlm+1-09

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?