Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Carl Barks plakat til danske abonnenter.

edited September 2004 in Donaldisme

I næste uge får de danske abonnenter på Donald bladene en Carl Barks plakat, nemlig oliemaleriet 'Bullet Valley'. Så jeg vil spørge om I også får den? Altså har I nogle abonnements 'fordele' (selvom at abonnement på det danske Donald blad er dyrere end løssalg)?

Og til Sigvald, i næste uge kommer der en Carl Barks historie med bladet.

«1

Comments

• edited November -1

Såvidt eg har forstått kjem plakaten i Noreg ut til alle lesarane, og ikkje berre til abonnentane.

• edited November -1

Og det skal komme 7 til. Hørte dere, SJU!
    Hurra.

• TedTed
    edited November -1

Jeg slenger meg på.... HURRA! HELE 7 TIL!!!:)

• edited November -1

Dette blir som i de riktig gode gamle åttitallsdager! Her blir det rammeinnkjøp.

• edited November -1

ja, dette er bra dette, og størrelsen er heller ikke noe å si på; fire Donald sider! :)

• edited November -1

Ligger den som vedlegg, eller er den festet med stifter inni bladet?

• edited November -1

Plakatene er stiftest fast inne i bladet.

• edited November -1

Uff, dette blir svære (og dyre) rammer!

• edited November -1

Hurra, syv plakater med fire hull i!

• edited November -1

fiskebolla skreiv:

Hurra, syv plakater med fire hull i!

Seks;)

• edited November -1

Eg hadde gledd meg til å få ein ny plakat og henge på veggen, men kva ser eg når eg åpnar bladet og finn plakaten, den er stifta fast, ikkje berre ein plass, men heile tre forskjellige plassar. Plakaten såg ikkje særlig fin ut etter at eg hadde prøvd så varsomt så mogleg å ta den ut!!! Kor bra kunne dette ha våre, sukk, sukk og atter sukk.

• edited November -1

Savner nesten plastinnstøpte blader slik som det var før. Da kunne plakatene vært sendt med i plasten uten stiftehull. Nå kan en ihvertfall tyvlese bladet på kiosken for å se etter Don Rosa frimerker. Men en kan vel ikke få både i pose og plast :)

• edited November -1

Jeg vil da næsten tro at de i Danmark kommer som vedlæg når det kun er til abonnenter.

Og 7 Carl Barks plakater, det er noget jeg har ventet på længe, eftersom alle de blade fra 90erne jeg skaffer, er plakaterne med Carl Barks reven ud.

Så HURRA!!!!

• edited November -1

Vegard skreiv:

Eg hadde gledd meg til å få ein ny plakat og henge på veggen, men kva ser eg når eg åpnar bladet og finn plakaten, den er stifta fast, ikkje berre ein plass, men heile tre forskjellige plassar. Plakaten såg ikkje særlig fin ut etter at eg hadde prøvd så varsomt så mogleg å ta den ut!!! Kor bra kunne dette ha våre, sukk, sukk og atter sukk.

Dersom du har lyst til å spandere litt på denne plakaten, er tipset mitt at du kjøper nok eit blad. Dette opnar du og fjerner stiftene i, og bingo - no er det berre småhol igjen. :-)

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Vegard skreiv:

Dersom du har lyst til å spandere litt på denne plakaten, er tipset mitt at du kjøper nok eit blad. Dette opnar du og fjerner stiftene i, og bingo - no er det berre småhol igjen. :-)

Etter erfaring så er det veldig lett å få bøyd stiftene tilbake igjen etter å ha løsnet dem. Dette har jeg selv gjort en rekke ganger tidligere og det har fungert meget bra.

• edited November -1

Det er vel ingen som er toskete nok til bare å dra plakaten rett ut? Å åpne stiftene er da ingen sak som helst; enhver med negler på hendene kan klare det.

• edited November -1

Mats skreiv:

Det er vel ingen som er toskete nok til bare å dra plakaten rett ut? Å åpne stiftene er da ingen sak som helst; enhver med negler på hendene kan klare det.

Eg er!!! Eg har det med og ikkje klare å få stiftene tilbake, og uansett blir det nokre små usynlege hål, men det er ikkje så farleg..Eg skal prøve å vere forsiktigare neste gong...Og Mats husk at ingen likar frekke folk!!

• edited November -1

Du får ha meg unnskyldt. Men du får iallefall sju ganger til å øve deg på :)

• edited November -1

Unnskyldning godtatt :) Skal legge meg i hardtrening no, hehe :D

• TedTed
    edited November -1

Jeg må nok øve litt jeg og.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?