Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald-vedlegg!

edited June 2005 in Donaldisme

Forleden dag fant jeg et DD-vedlegg. Det var en knøttliten tegneserie med medfølgede lupe. Historien het ''Donald Duck ogkjempemaurene''. Desverre er jeg langsynt og teksten inni er derfor uleselig for meg, selv med lupe. Derfor lurte jeg på om noen viste hvem som laget denne historien, hvilket DD denne var vedlegg i og om den evt. har stått tidligere(eller i ettertid) i noen form for Disney-tegneserie?
Takker på forhånd!!;-)

Comments

• edited November -1

Historien er laget av Carl Barks og fulgte med DD 07/1999.

http://coa.inducks.org/story.php/x/W+DD+++60-02//kjempemaurene++_

• edited November -1

Takker! :D

• edited November -1

severn skreiv:

Forleden dag fant jeg et DD-vedlegg. Det var en knøttliten tegneserie med medfølgede lupe. Historien het ''Donald Duck ogkjempemaurene''. Desverre er jeg langsynt og teksten inni er derfor uleselig for meg, selv med lupe...

I så fall prøv briller.

• edited November -1

Er briller og lupe ein funksjonerande kombinasjon, då?

• edited November -1

Jeg bruker linser... Men hva har det med saken å gjøre?

• edited November -1

severn skreiv:

Jeg bruker linser... Men hva har det med saken å gjøre?

Jeg trodde at briller/linser fikk folk til å se som normalt.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Jeg trodde at briller/linser fikk folk til å se som normalt.

Luper fungerer såvidt eg har skjønt slik at dei gjerne påverker kvarandres effekt, så å bruke briller eller linser samtidig som du prøver å sjå på noko gjennom ein lupe, gir ikkje eit kjemperesultat.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?