Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Carl Barks Samlede Værker

1679111277

Comments

• edited November -1

Nei, du er ikke eneste. Plastlommen min så ikke så fin ut etter at jeg rev den fra ordrebekreftelsesarket, men er egentlig ikke så veldig opptatt av denne mynten. Er CBSV jeg gleder meg til...

• edited November -1

Fikk min bekreftelse også idag... med nummer 0013...

Lurer på hvor lang betalingsfristen blir, står jo bare over 2 mnd. lurer på om de sikter da til 3 måneder maks..

• edited November -1

Så godt at noen har begynt å få, da er de endelig igang. Har ikke fått noe selv idag, begynner å bli nervøs nå men det går sikkert bra.
    Er det andre som ikke har fått noe idag ?? :-(

• edited November -1

Vel, jeg ringte inn for å bekrefte idag, og, neida, jeg hadde ikke blitt registrert. Men hun sa at det ikke var utsolgt enda, så det er ingen fare.

• edited November -1

Det blei nesten så nærme 313 som eg kunne få uten å få det: fekk nr 0331...

• edited November -1

Jeg fikk ingenting idag. Ble så nervøs at jeg måtte ringe Egmont. Heldigvis er jeg registrert så da får jeg forhåpentligvis noe imorgen.

• edited November -1

Det er fint at du sa ifra at du heller ikke hadde fått noe CHRISRON. Ganske komisk at en liten tegnet and skal gjøre oss så nervøse.

• edited November -1

MERKELIG. Konvolutten jeg fikk var ikke lukket skikkelig igjen. Lucky dimen kunne ha falt ut når som helst i postens systemer, eller utro ansatte kunne tatt den når som helst. Ikke klaffen var brettet ned engang. Syntes de kunne limt igjen konvolutten ihevrtfall. Menmen, nå er den her.. og det er bekreftet at jeg får verket. Fikk nummer 1853, hehe. Ikke noe spesielt med det.

• edited November -1

Pocket: når bestilte du? Spent på kva nummer eg får (orker ikkje å sjekke det fordi postkassa mi er på den andre sida av byen), men det må jo nødvendigvis vera høgare enn dei som har bestilt før meg - og eg trudde at du hadde bestilt før meg, så eg blei overraska over at du hadde så høgt nummer.

Mi bestillingsbekreftelse er datert morgonen 24. juni.

• edited November -1

Jeg bestilte den 23 juni. Er du heldig får du kansje 1900:)

• edited November -1

Vil heller ha 1901 :-)

• edited November -1

Noen som vet om lykkemynten er av metall eller plast? Tør ikke åpne og se..

• edited November -1

Pocket skreiv:

Noen som vet om lykkemynten er av metall eller plast? Tør ikke åpne og se..

Måtte åpne og se... den er av metall.. Tror det stod et sted på calrbarks.no hva den var laget av også..

• edited November -1

Ok, det er bra. Vil it ha no billi plæstsjit..

• edited November -1

Som eg skreiv i tråden Sigvald starta om mynten:

**Onkel** **Skrues** **”lucky** **dime”**
    Metall: KobberNikkel (75% Cu, 25% Ni)
    Diameter: 22 mm
    Tykkelse: 1,5 mm
    Vekt: 5,1 gram
    Innpakking: Beskyttende hardplast kapsel
    Produsent: Det Norske Myntverket, Kongsberg
    * Dette er ikke en ekte mynt, kun en replika. Den er dermed ikke gyldig som betalingsmiddel noen steder.

Henta frå CBSV-brosjyren.

• edited November -1

CarlBarks.no :

Onkel Skrues ”lucky dime”

Metall: KobberNikkel
    (75% Cu, 25% Ni)
    Diameter: 22 mm
    Tykkelse: 1,5 mm
    Vekt: 5,1 gram
    Innpakking: Beskyttende hardplast kapsel
    Produsent: Det Norske Myntverket, Kongsberg

* Dette er ikke en ekte mynt, kun en
    replika. Den er dermed ikke gyldig
    som betalingsmiddel noen steder.

• edited November -1

Det betyr at den er laget av nøyaktig samme legering som vanlige 1kr og 5kr mynter.

• edited November -1

Virker som Egmont får solgt hele opplaget av CBSV. Lurer på hvordan det er i Sverige & Danmark. De hadde jo som kjent mindre opplag enn oss, kanskje de burde ha lagd flere (er jo flere av dem enn det er av oss nordmenn)

• edited November -1

Rikerud skreiv:

Virker som Egmont får solgt hele opplaget av CBSV. Lurer på hvordan det er i Sverige & Danmark. De hadde jo som kjent mindre opplag enn oss, kanskje de burde ha lagd flere (er jo flere av dem enn det er av oss nordmenn)

Jeg har modtaget følgende besked i dag i et nyhedsbrev fra Egmont Serieforlagets ikke-Disney-afdeling:

Jeg har ladet mig fortælle, at der snart er udsolgt - så skynd dig - hvis du vil have serien!

Jeg ved ikke rigtigt om jeg tror på det - det kan også bare være en strategi for at få flere til at bestille abonnement i en fart. Jeg har ikke spurgt mine kontakter hos Egmont, hvor mange de har solgt, men det var måske en ide at gøre dette.

• edited November -1

Idag fikk jeg endelig ordrebekreftelsen. Jeg fikk nr. 1219.

Håper du har fått din idag også Helen:)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?