Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Carl Barks Samlede Værker

1676870727377

Comments

• edited November -1

Der udkommer stadig nye historier, hvor Carl Barks krediteres som ophavsmand. Anders And & Co. nr. 20 bringer historien "Anders And: Luskede loppesække", D 2009-294, skrevet af Barks og Jippes og tegnet af Jippes.

"Steinete oppvask" af de samme to herrer (Donald Duck & Co 2011-45) har vi dog stadig til gode på dansk.

• edited November -1

Ny sjanse til noen som mangler...

• edited November -1

Fint at det følger med "originale reproduksjoner".

• edited November -1

Glomgold skreiv:

30.000,- er selvsagt langt i overkant av hva verket er verdt, men det er i det minste ingen som kan beskylde selger for å bedrive dumping. Riktig pris ligger vel i området 12000-15000 kroner.

• edited November -1

Hvorfor er det negativt å selge noe billigere (hvis jeg har forstått dumping riktig)? Jeg synes det er langt mer spekulativt å drive prisen oppover. Det gjør at færre får tilgang til bøker jeg mener alle burde lese. (Da mener jeg selvsagt bra bøker og tegneserier generelt, ikke nødvendigvis CBSV.)

• edited November -1

Fulla Cola skreiv:

Hvorfor er det negativt å selge noe billigere (hvis jeg har forstått dumping riktig)? Jeg synes det er langt mer spekulativt å drive prisen oppover. Det gjør at færre får tilgang til bøker jeg mener alle burde lese. (Da mener jeg selvsagt bra bøker og tegneserier generelt, ikke nødvendigvis CBSV.)

Det har vel i tidligere tråder kommet frem at Sigvald bruker begrepet "dumping" om priser som er langt lavere enn det han selv har betalt for samme bok/bøker.

• edited November -1

Aha.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Glomgold skreiv:

30.000,- er selvsagt langt i overkant av hva verket er verdt,

CBSV er uvurderlig ;)

• edited November -1

Glomgold skreiv:

Sigvald skreiv:

Glomgold skreiv:

30.000,- er selvsagt langt i overkant av hva verket er verdt,

CBSV er uvurderlig ;)

Jeg for min del husker faktisk ikke hva jeg betalte for det lengre, men uansett så er jeg mer enn glad for å ha det.

• edited November -1

Enda en sjanse...
    Gi bud, men ikke gi bud som tilsier dumping ;)

• edited November -1

Virker som mange bare kjøpte Barks samlede værker for og selge det igjen.

• edited November -1

Tror egentlig ikke at det er så mange. Man taper i så fall penger.
    Sigvald har nok forholdsvis rett i hva markedet er villig til å gi. Kanskje litt mindre også.
    Jeg betalte 10.500,- for mitt sett. Det var uten samlemynten, men det plager meg lite ;)

• edited November -1

Hei, hvor det går unna! Skal alle selge denne uka?
    Nok en selger: Kr 15.000,-.

• edited November -1

Det var da Fælt da! sitter her og sikler foran skjermen, men har ikke råd til og kjøpe dette fantastiske værket, får satse på og vinne i lotto ;)

• edited November -1

Lurer på hvorfor folk ikke bruker egne bilder og egen tekst. Må da være mye lettere å få bud evt. få solgt. Og ikke minst bli tatt mere seriøst.

• edited November -1

9 (?) bokser til salgs på Ebay. Bøkene kan bli billige, men frakten vil selvfølgelig koste en liten formue ;)

• edited November -1

Ny sjanse til dere som ikke har.

Boksene på eBay i linken over her ble solgt for $11.60 til $34.00.
    Selv med $71 i shipping pr. boks (sikkert noe rimeligere samlet) så ble det likevel noen rimelige bøker.

• edited November -1

Nytt år og ny mulighet.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?