Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Carl Barks Samlede Værker

1222325272877

Comments

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

1.12.? Då høyrast det ut som om du ligg ein månad etter oss andre (trur at dei fleste av oss fekk betalingsfrist 1. november, eg elsker desse lange betalingsfristane) ... Med mindre du er innlemma i det vanlege systemet no, som resten av oss, såklart.

Jeg fikk betalingsfrist til 7. desember på det første bindet! (Måtte ringe og få den forlenget, men nå er den betalt. :)

Forøvrig har jeg ikke fått nummer 2 enda;) Det var visst et dårlig "bait".

• edited November -1

Nå er allerede bøkene blitt lagt ut på eBay. Spennende å se hvor mye de går for, og om noen snart legger ut de norske.

http://cgi.ebay.de/Carl-Barks-Collection-LIMITIERTE-CASSETTE-NR-1-rar_W0QQitemZ6583901955QQcategoryZ8591QQrdZ1QQcmdZViewItem
    http://cgi.ebay.de/Carl-Barks-Edition-Kassette-1-Top_W0QQitemZ6583451449QQcategoryZ8591QQrdZ1QQcmdZViewItem

Men nå synes jeg snart boks 2 skal komme til mitt postnummer!! :)

• edited November -1

Til informasjon kan jeg opplyse om at jeg har mottatt kassett nummer 2 i dag.

Bøkene er temmelig like de forrige og jeg kan ikke si at jeg ser noen forskjell i fargeleggingen. Betalingsfristen er 28. februar.

• edited November -1

Har også mottatt del 2 i dag (danse)

• edited November -1

Har hørt rykter om at eg og har fått bøkene no:) Men har ikkje fått sett dei enno då...

• edited November -1

Lars Johan skreiv:

Har hørt rykter om at eg og har fått bøkene no:) Men har ikkje fått sett dei enno då...

Jeg fikk hentelappen i dag. Det ser m.a.o. ut til at Egmont/Posten gjør jobben. Jeg håper selvsagt at alle får sin forsendelse snarest.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Egmont/Posten

/Julenissen :-)

(sjølv om eg verkeleg hadde forventa av Nissen at han starta med dei av oss som bur nærast Nordpolen. Men, men. Om han ønsker å bære med seg mine CBSV-bøker i bagasjen jorda rundt og slippe dei av på heimvegen er det sjølvsagt hans problem.)

• edited November -1

Knut Olav skreiv:

Bøkene er temmelig like de forrige og jeg kan ikke si at jeg ser noen forskjell i fargeleggingen.

Er enig med deg der, har bare fått tid til å ta en titt på bind II og kan ikke se noe særlig forskjell i fargene.

• edited November -1

Helen skreiv:

Knut Olav skreiv:

Bøkene er temmelig like de forrige og jeg kan ikke si at jeg ser noen forskjell i fargeleggingen.

Er enig med deg der, har bare fått tid til å ta en titt på bind II og kan ikke se noe særlig forskjell i fargene.

Ikke jeg heller. Tror dere det forresten var tilfeldig at det på arket der det stod om de fem fra Carl Barks Fanclub, så var det spesielt nevnt hvor fornøyd de var med fargene? Jeg tror ihvertfall ikke det var helt tilfeldig.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Lars Johan skreiv:

Jeg fikk hentelappen i dag. Det ser m.a.o. ut til at Egmont/Posten gjør jobben. Jeg håper selvsagt at alle får sin forsendelse snarest.

Og hvis vi husker litt tilbake til da første forsendelsen var underveis, så var tonen en helt annen. Jeg har f.eks. ikke fått noe lapp i posten enda, mens du konstaterer at Posten/Egmont gjør jobben sin? Kan det ha noe med at **du** har fått din pakke, som får deg til å trekke slike konklusjoner denne gangen?

• edited November -1

Drikaton skreiv:

Og hvis vi husker litt tilbake til da første forsendelsen var underveis, så var tonen en helt annen. Jeg har f.eks. ikke fått noe lapp i posten enda, mens du konstaterer at Posten/Egmont gjør jobben sin? Kan det ha noe med at **du** har fått din pakke, som får deg til å trekke slike konklusjoner denne gangen?

Det er jo forskjell paa folk, sant? Naar enkelte naa har sjansen til aa skryte hemningslöst, og i tillegg rose posten for at de omsider sender ut först til Stavanger, maa man jo forstaa dette?

Eller ikke?:)

• edited November -1

Jeg fikk min så tidlig at jeg skjemtes nesten. Derfor valgte jeg i god sosailistisk ånd å vente et ekstra døgn med å hente pakken + at det tok nesten et døgn før jeg åpnet den her hjemme, slik at jeg kunne være solidarisk med mine meddonaldister som jeg visste ikke hadde fått sin utgave rundomkring i Kongeriket. Beklageligvis ser jeg nå at jeg var for snar.
    Derfor har jeg sendt ut pressemeldinger til NTB og de fleste aviser i landet der jeg beklager nettopp dette samt et 43-siders bullet point-notat (kortversjonen) til Posten Norge AB hvor jeg kommer med noen få forslag til **øyeblikkelige** forbedringer vedrørende denne betente saken.

• edited November -1

Jeg kan ikke være dårligere, så jeg kommer ihvertfall ikke til å hente pakken **før** jeg får andre purring :)

Men så fint at du mener at posten virker igjen Sigvald, lurer på hvilket **bredt** grunnlag den konklusjonen er tatt ?

• edited November -1

Jeg fikk pakkelappen igår. Skal hente den etterpå tenker jeg.

• edited November -1

Ich bin glücklich, sehr sehr glücklich. I går fekk eg //både// CBSV 2 //og// Erickson/Cavazzano-boka i posten.

Men: Med Hall of Fame-boka fekk eg òg DVD-en "Donald latterfabrikk" og ei rekning på bøkene "Erickson/Cavazzano" og "Don Rosa 3". Hæ? Har nokon forveksla ei bok med ein DVD, eller er DVD-en noko alle har fått? Viss Egmont trur det er greitt at eg får ein Donald-DVD i staden for Don Rosa-boka, tar dei i alle fall grundig feil.

• edited November -1

Akkurat no synest eg at Egmont burde ha tatt hensyn til dei av oss som står opp etter at postkontoret stenger, og produsert CBSV i pocketbokformat med sider så tjukke som bibelark, slik at ein kassett glatt hadde fått plass i postkassa.

Men eg kjem til å meine det stikk motsatte på måndag, såklart.

• edited November -1

Da har kombinasjonen posten/egmont klart det. Håper virkelig at jeg var siste mann som fikk.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Da har kombinasjonen posten/egmont klart det. Håper virkelig at jeg var siste mann som fikk.

Jeg venter fortsatt. Ingen lapp i kassa idag heller...:-(

• edited November -1

Ingen pakkelapp i julestrømpen heller? :-(

Krysser fingrane for at alle får kassetten innan laurdag, eg.

• edited November -1

En ting jeg stusser noe veldig etter jeg nylig oppdaget noe.. I CBSV12 ser jeg at førstesider av en del historiene der er redusert noe i høyde.. F.eks i den første historien om kamel-historie i rute 2 og 3 er det kuttet ut nedre delen i forhold til DD-blad.... Noen som vet hvorfor det er slik i CBSV ? Er det faktisk original slik ?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?