Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Carl Barks Samlede Værker

17810121377

Comments

• edited November -1

1461 var ikkje så ille år det då. Både Ludvig 11. og Edvard 4. blei konger det året, i tillegg til at Sarajevo blei grunnlagt, og Leonardo da Vinci og Sandro Botticelli blei studentar hos Verrocchio (det siste skjedde forresten fordi Mikke og Langbein reiste tilbake i tid og overbeviste dei om å slutte med å lage mat profesjonelt, så då har vi til og med Disney-relevans).

Sjå det positive i alt. :-)

• edited November -1

Helen skreiv:

Takk for opplysningen !!
    Er det historie du studerer? :-)

Neidå, men eg studerer bibliotek, og då lærer ein raskt å bla i oppslagsverk på nettet.

Og en ting til, har du fått tatt en titt i postkassa di?

Nei. Kanskje i løpet av neste veke. Eg har god tid, det byrjar ikkje å haste med å sjekke posten før i august ...

• edited November -1

Da jeg snakket med kundesenteret fra Egmont i forrige uke spurte jeg bl.a. om når i august vi kunne vente at bøkene kom. Hun klarte ikke å svare med en gang men etter å ha tittet på sin pc sa hun at det sto at bøkene skulle sendes ut i begynnelsen av august.
    Regner da med at vi iallefall kan få de sånn ca. mellom den 10. og 20. august hvis det stemte det hun sa da.

• edited November -1

To gode ting i dag. Fikk ordrebekreftelsen og har nr. 235 samt at The Life Times of $crooge Mc Duck kom i dag. Hurra!!!

• edited November -1

Ole Damgaard skreiv:

Rikerud skreiv:

Virker som Egmont får solgt hele opplaget av CBSV. Lurer på hvordan det er i Sverige & Danmark. De hadde jo som kjent mindre opplag enn oss, kanskje de burde ha lagd flere (er jo flere av dem enn det er av oss nordmenn)

Jeg har modtaget følgende besked i dag i et nyhedsbrev fra Egmont Serieforlagets ikke-Disney-afdeling:

Jeg har ladet mig fortælle, at der snart er udsolgt - så skynd dig - hvis du vil have serien!

Jeg ved ikke rigtigt om jeg tror på det - det kan også bare være en strategi for at få flere til at bestille abonnement i en fart. Jeg har ikke spurgt mine kontakter hos Egmont, hvor mange de har solgt, men det var måske en ide at gøre dette.

Hadde vært veldig intr. å få vite salgstallene ja.

• edited November -1

Rikerud skreiv:

Skal undersøge det i næste uge.

• edited November -1

Ole Damgaard skreiv:

Rikerud skreiv:

Skal undersøge det i næste uge.

Takker :)

• edited November -1

I dag klarte Egmont kundeservice å bekrefte at jeg stod oppført som kjøper av verket. Det er jaggu ikke dårlig etter at jeg har prøvd to dager på rad på epost, og to ganger over telefon å registrere meg. Men noe kundenummer kunne de ikke gi meg, men det tar vel sin tid å lete frem 313 :)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

men det tar vel sin tid å lete frem 313 :)

Du sier at du fikk nummer 313??

• edited November -1

Pocket skreiv:

Du sier at du fikk nummer 313??

Nei, jeg sier at det tar sin tid å lete frem 313. Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha det nummeret så da får bare Egmont gi meg det :) Hvis ikke setter jeg bare Olaf på saken :)

• edited November -1

Jeg lovede at skaffe danske salgstal, og her er de så: Thomas Schrøder, som er redaktør på Carl Barks Samlede Værker i Danmark, udtaler i dag, at der er 30 abonnementer tilbage, ud af de 1800.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

I dag klarte Egmont kundeservice å bekrefte at jeg stod oppført som kjøper av verket.

Fikk du vite på hvilken dato du var blitt registrert? Hvis det er helt nylig kan det gi oss en pekepinn på hvor mange ab. det er igjen ved å se på serienr. du får.
    Da jeg spurte i slutten av juni om jeg var registrert fikk jeg vite at jeg sto blant de 1800 som det skulle sendes bekreftelser til.
    Men p.g.a. av alle problemer det var rundt registreringen følte jeg meg ikke trygg før bekreftelsen kom i postkassa. Vet ikke om det var salgstallet på det tidspunkt eller om det var delt opp i puljer, var iallefall det svaret jeg fikk dengang.

• edited November -1

Jeg er visst ikke den eneste som ønsket seg nummer 0313. Selv var jeg "uheldig" nok til å få nummer 0311! Nå prøver jeg å trøste meg med å finne ett eller annet donaldistisk som kan assosieres med dette tallet, men kommer ikke på noe... :-)

Noen som kan hjelpe meg? :-)

• edited November -1

Helen skreiv:

Fikk du vite på hvilken dato du var blitt registrert? Hvis det er helt nylig kan det gi oss en pekepinn på hvor mange ab. det er igjen ved å se på serienr. du får.

Jeg spurte men det eneste damen i telefonen kunne garantere var at jeg ville få bøker. Jeg tror jeg kan stå med ett ganske lavt nummer siden jeg meldte min interesse med en gang. Det er ikke meg det har stått på for å få registrert meg men forlaget. Antar jeg ble lagt inn i forrige uke med bekreftelse, men jeg ventet til i dag for å sjekke. Hvis nummeret tildeles etter når en meldte intersse har jeg lavt nummer, hvis nummerene tildeles etter når vi bekreftet så har jeg høyt nummer.

Men hvis jeg snart mottar mynt og bekreftelse så skal jeg poste nummeret med en gang her.

Arnstein Skreiv:

Selv var jeg "uheldig" nok til å få nummer 0311! Nå prøver jeg å trøste meg med å finne ett eller annet donaldistisk som kan assosieres med dette tallet, men kommer ikke på noe...

UHELDIG ????? Det er da ett fantastisk nummer. Det der er bilen til Donald sitt registreringsnummer minus hans to identtiter (FantDonald eller Donald), verre var det ikke. En sann Donaldist vil da alltid finne noe å glede seg over med alle tall, imaginære også :)

• edited November -1

Hvordan skal de sende det ut? Blir det til at man må hente det på posten? Håper de har et skikkelig system på det.. Er kjipt om en forsending blir borte:-/

• edited November -1

Arnstein skreiv:

Jeg er visst ikke den eneste som ønsket seg nummer 0313. Selv var jeg "uheldig" nok til å få nummer 0311!

Da var du nærmere enn meg, jeg fikk nr. 0306.

• edited November -1

Ole Damgaard skreiv:

Jeg lovede at skaffe danske salgstal, og her er de så: Thomas Schrøder, som er redaktør på Carl Barks Samlede Værker i Danmark, udtaler i dag, at der er 30 abonnementer tilbage, ud af de 1800.

Wow - det kaller jeg en salgssuksess.Egmont har sikkert tjent en del grunker på denne utgivelsen. Ikke noe rart fok får panikk når det er rot med bestilligene, det er jo nå eller aldri - og så skjer noe som for enkelte kan føre til aldri.

• edited November -1

Ja, det er virkelig gået hurtigt. Jeg troede Egmont kom til at brænde inde med en hel stak. Fantastisk at der findes så mange Barksister i Danmark der vil bruge 15000,- på hele hans værk. Intet mere end fantastisk. Så vi jo bare håbe på, at Egmont i fremtiden får øjnene op for sådan nogle værker, og begynder at udgive flere luksus bøger.

• edited November -1

Jeg lurer på når jeg får min bekreftelse og "lykkemynt" i posten.

Tok kontakt med Egmont i dag og fikk bekreftet at jeg var oppført på listen men de hadde ikke registrert meg før den 30 juni (og jeg bestilte da ihvertfall 14 dager før det).

Edit: (Sjekket det og jeg bestilte 21.06.2005. Merkelig at det ikke ble registrert før 9 dager etter det).

• edited November -1

Jeg bestilte via e-post 16. juni, bekreftelse og lykkemynt lå i postkassa da jeg kom fra ferie 12. juni. Fikk nummer 1505.

-Torstein

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?