Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Er Langbein klog?

edited May 2005 in Donaldisme

Merlock skreiv i tråden http://www.andebyonline.com/index.php?area=forum&traad=1014&side=2 :

Yuk.

Hvis "klog" er det, man bliver på universitetet, så er Langbein nok ikke klog, nej. Min i min bog er der også stor forskel på at være klog og intelligent. Som jeg ser det, har klogskab noget med tillært kundskab at gøre. Man kan læse en masse bøger og dermed blive i stand til at recitere en masse kloge ord, men det gør ikke én intelligent. Intelligens handler (som jeg ser det) om, hvorvidt man er i stand til at "regne den ud" (og det behøver ikke være i den matematiske eller logiske forstand) og tænke selvstændigt. (de kloge(!) opererer vistnok med en 7-8 undergrupperinger af intelligens, hvoraf den logiske, IQ, er en af dem)

Hvorvidt Langbein er i besiddelse af nogen af disse egenskaber kan nok diskuteres. Han er vel hverken særlig vidensstærk eller specielt begavet.

Til gengæld vil jeg sige, at Mikke er særdeles intelligent, for han kan altid overliste skurkene. Men er han vidensstærk? Jeg tror det egentlig ikke.

Donald -- i hvert fald i én Barks-klassiker er han særdeles vidensstærk, og han portrætteres vel også ofte som forholdsvist begavet. Han lader blot alt for ofte raseriet, dumdristigheden, uheldet, osv. vinde...

Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl. Eller fortsæt listen, om I vil :-)

Comments

• edited November -1

Donal er relativt intelligent, ja, han har berre eit stort knippe fordommer og distraksjonsmoment og eit gedigent ego og temperament som saman med ein utruleg liten evne til å tenke langsiktig gjer at intelligensen ofte kjem i skyggen for tabbene og idiotien.

Mikke er nok smart, som du seier, men neppe særleg kunnskapsrik - dog han har nok brede og gode allmennkunnskapar (jfr alle hans samtalar med Langbein der han rettar eller legg til ting ved Langbeins ville påstander og idèar).

Langbein er det verre med. Eg ser Langbein som særs intelligent, berre veldig, veldig godtruande og naiv, som på samme måte som Donalds fordommar og kortsyntheit hindrar intelligensen hans i å dominere atferden. I tillegg er Langbein mildt sagt eksentrisk, som gjer at påfunn som egentleg er ganske intelligente (som hans sprø idèar, som ofte kan vere ganske smart uttenkte) verkar dumme på grunn av at dei har ein eller annan fundemental feil som ein person med eit mindre optimistisk røyndomsbilete ser umiddelbart.

Om ein ser bort frå vitskapsmenn, oppfinnere, og andre figurar som har som hovudkaraktertrekk at dei er intelligente (som Statisk, Ferdinand og Petter Smart) så vil eg tru at Spøkelseskladden, Skrue, Gråstein og Ole, Dole og Doffen er dei smartaste Andebykarakterane, :-)

• edited November -1

pryds skreiv:

Til gengæld vil jeg sige, at Mikke er særdeles intelligent, for han kan altid overliste skurkene.

Mikke intelligent? En fyr som kler seg ut som Amor for å få Klaus til å gifte seg med Klara?

• edited November -1

Langbein er _*ikke*_ klok etter min mening...

• edited November -1

Eg deler Mikkes syn på dette frå slutten av avisstripesekvensen der Langbein arva masse pengar ...

"Veit du, Langbein ... av og til lurer eg på om du er veldig dum eller om du er smartare enn oss alle saman."

• TedTed
    edited November -1

Jeg mener nå at Langbein er relativt dum, og veldig godtroende og naiv, selv om han til tider kan komme med halveis intelligente komentarer... ;)

• edited November -1

For å vri det litt: Sett at spørsmålet var stilt slik om "Er Sherlock Holmes klok?" Da hadde vel de fleste sagt at ja det er han. Han fanger alle skurkene, han har en brilijant hjerne. Men er man klok hvis man ikke vet at jorden går rundt solen? Eller er sprøytenarkoman? For alt dette visste ikke/er Sherlock Holmes.

Klokskap er ofte et synonymord for inteligens. Men dette trenger ikke samsvare. Langbein er snill mot dyrene. Det er jo klokt. Langbein liker hagestell og dyrker sine egne grønnsaker. Det er jo klokt. Og han sier ikke til hvem som helst at han er en superhelt. Det er jo klokt.

Så ja, Lanbein har det kanskje ikke fullt i vedskjulet men han er klok....

• edited November -1

Han er veldig intelligent, trur eg, han tenkjer berre på ein annan måte enn dei fleste andre gjer.

• edited November -1

Han er ein "slacker" og bryr seg ikkje om han er klok eller ikkje. Det viktige er at han har det fint,

@:)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?