Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Tegneseriekonkurranse?

edited April 2005 in Donaldisme

Hei! Jeg driver å fikser på min egne lille serie, og jeg lurte på om det ble holdt noen form for tegneserie-konkurranse i Dagbladet eller VG i år også, som det har blitt holdt tidligere år. Jeg vet at dette ikke har noe med Duck-universet, men jeg vet ikke annet råd enn å spøre dere!

Mvh. Severn;-)

Comments

• edited November -1

Trur at Dagbladet har stripekonkurranse kvart tredje år, så der blir det isåfall ikkje før i 2006.

VG pleier ikkje å ha sånne konkurranser. Dei hadde det i fjor, men det var i samarbeid med Bulls og berre fordi Bulls hadde 75-årsjubileum. Satsinga på teikneseriar er ikkje så stor på den kanten.

Norsk Tegneserieforum (NTF) har teikneseriekonkurransar ein gong i året, derimot. Dei er riktignok upremierte, men det sit forlagsfolk i juryen og det har skjedd fleire gonger tidlegare at vinnaren har kome ut i teikneserieblad kort tid etter (og det er sjølvsagt "godt" betalt). Du må vera medlem for å delta, riktignok (for folk under 15 år er det 100 kr i året), men det er mange andre fordelar med eit slikt medlemskap, mellom anna rabatt på utvalde teikneseriebutikkar, gratis inngong på Tegneseriemuseet og medlemsbladet Bobla i posten fire gonger i året. Meir informasjon på http://www.tegneserier.no/ntf/

Lykke til - du har ein fin strek og skriver ikkje så alt for halvdårleg heller, så med litt arbeid tviler eg ikkje på at du har mykje å gi.

• edited November -1

Tusen takk for ros Olaf!(Hvis du sikter til stripen min på kurset i vinter, så har jeg nok forbedret meg en del siden da...)

Skal kanskje forhøre meg om medlemskap i NTF;-)

Takk for svar1!:D

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?