Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Plakat forbedring

edited March 2005 in Donaldisme

Har akkurat fot Carl Barks plakaten som fulgte med i DD&Co Nr. 13 2005. Dette var en volsom forbedring fra de to forige som ble gitt ut. Men syntes at de kunne la plakaten ligge fritt i plasten utenpå donald bladet sån at det ikke kommer sånne iriterendes hull på pluss at stiftene blir helt herpet. Men synes alikevell at dette var en stor forbedring fra de forige plakatene som var vanlige tegninger og ikke malerier :). Og sherrifen i kuledalen hadde kjempe svære pixler.

Comments

• edited November -1

Jeg er enig. Men det som var værst med bladet var at de hadde byttet ut god gammel årgang med reklame for Donald pocket!(!!!) (litt off-topic, men det er viktig og få med!)

• edited November -1

Jørn Inge Frostad skreiv:

Å legge den i plasten utanpå hadde slettes ikkje vore ueffent, sjølv om det kanskje hadde auka risikoen for krølling ein del.

Ja det blir vel litt større risiko, men de andre plakatene som moster allergi plakatene, som ble lagt fritt inni plasten var nok så fine. I alle fall min.

• SvKSvK
    edited November -1

Personlig synes jeg at de burde ha kommet med en annen plakat. Dette bildet kom jo på plakat rundt midten av 90-tallet. så vidt jeg husker. De kunne godt ha ventet litt til, og gitt oss noen andre Barks-bilder i mellomtiden.

• edited November -1

i dag var eg på lesehesten og gjett hva eg fant, jo nemlilg et blad der det stod dobbelt poster på eg opnet det og der var det en poster med ene siden med bilde av den plakaten vi nettop fikk i DD&Co og på andre siden var stamtrree. litt av et sammentreff :);):D

• edited November -1

Ja, tror at det er fra 1995. Syne sogså de kunne have valgt et andet, men nu kommer denne plakat jo så også til gode for nye læsere.

• edited November -1

Mathias bøgh skreiv:

Ja, tror at det er fra 1995. Syne sogså de kunne have valgt et andet, men nu kommer denne plakat jo så også til gode for nye læsere.

Ja, det er jo 10 år siden sist :)

Men jeg er enig med de som sier at det var unødvendig og stifte plakaten fast i Donaldbladet når der likevel er plast rundt. En kunne bare lagt det ved bladet.

• edited November -1

Jeg bare nevnte det mens vi snakka om bra og dårlig med det nyeste bladet.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?