Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hjelp til særoppgave!!

edited March 2005 in Donaldisme

Hei!!
Jeg skriver på en særoppgave om tegneserier.Akkurat nå er jeg kommet til Disney-universet i Norge og lurer på om noen har noe bra som kunne vært med!
f.eks. hvem som skrev historiene i bladet fra 1948-1960?? All slik informasjon vil jeg gjerne høre om.Kom det noen bestselgende filmer de første årene i Norge??
Osv.osv.

Mvh. Severin;-)

Comments

• edited November -1

Hvis særoppgaven din handler om tegneserier i Norge bør du ikke blande filmer inn. Prøv og holde deg inforbi tema og ikke ta inn for mye ekstra info som strengt tatt ikke går inn under temaet.

Det du bør gjøre er å ta kontakt med tegneserie museet i Brandbu. Der kan de garantert hjelpe deg med hele spekteret av tegneserier.

• edited November -1

Ok, Takk! tegneFILMER har vel ikke så veldig mye å gjøre med tegbeserier!:D

• edited November -1

severn skreiv:

Ok, Takk! tegneFILMER har vel ikke så veldig mye å gjøre med tegbeserier!:D

Nei, det blir akkurat det samme som å skrive om drama filmer når det er bøker med dramatisk tema du skal skrive om.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?