Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donald hjemmesider

edited February 2005 in Donaldisme

Hei jeg vil jerne se om noen av dere andre har egne Donald hjemmesider. I så fall kan dere være så snill og legge de ut her. :);)

Jeg har forøvrig en som heter www.andebyverden.tk

(p.s bildene funker ikke)

Comments

• edited November -1

En venn av meg, Sigurd (som også er med her) har laga en. Men den er ikke ferdig og han sier jeg ikke skal gi den til noen før den er ferdig. den er ganske bra forløpig.

• edited November -1

Jeg kan vel like greit legge den ut.
    Siden ligger på www.home.no/andeby-nett

Jeg har akkurat startet på den, men det kommer mer. Jeg har fått med meg sir. Mic Mag på siden også, så arbeidet kommer til å gå fortere. Gi oss gjerne tilbakemelding i gjesteboka vår. :)

• edited November -1

Ser lovende ut!

Min side - http://home.no.net/piacere/ - er for tiden nede. Den er under konstruksjon, og vil ikke være ferdig før 1. mai. Jeg skal ikke forandre noe særlig på den, men vil legge ut litt mer på den. Jeg har hatt mye annet å tusle med nå i det siste, så jeg har ikke fått så mye tid til verken Piacere eller AO, men men... :-)

Dere får glede dere til 1. mai... :-) Da kommer mitt svar på AndebyOnline! :-)

• edited November -1

Jeg har den danske side:
    www.DisneyZonen.webbyen.dk

• TedTed
    edited November -1

Nå er siden din blitt veldig god, Don Rosist:)! ( www.andebyverden.tk ), masse god info! Stå på:D

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?