Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Daniel Branca RIP

edited January 2005 in Donaldisme

Jeg ser at Daniel Branca har gått bort grunnet hjerteinfarkt... En trist dag for alle Donald fans... Det har blitt en trist start på ny året... :( RIP Daniel Branca...

«1

Comments

• ACAC
    edited November -1

Samme RIP herfra - altid genkendelig stil - masser af mindeværdige serier...
    og kun 53 år... hjertestop...

Æret være hans minde

• edited November -1

Dette var leit.

• edited November -1

Alt for tidlig....

Vil bli husket for kjempegode tegninger, og kommer til å bli savnet av mange. Har fått øynene mer og mer opp for tegningene hans, for sent kanskje...

Hvil i fred.

• edited November -1

Dette var trist.

Har fått øynene mer og mer opp for tegningene hans, for sent kanskje...

Det samme her. Huff. Dette var et sjokk.

R.I.P.

• edited November -1

Dette er en trist dag, ja... Han var en veldig god tegner.

RIP, Branca!

• edited November -1

Det var jammen trist!

Han var den tegneren som virkelig visste å få masse action og liv i tegningene hans, og det var den stilen jeg likte svært godt ved ham. Måtte han bli husket for det.

RIP, Daniel Branca.

• edited November -1

Hvorfor måtte han dø? Bare halvveis i livet sitt jo. Han ville hatt masse tegnetid igjen. Sukk.
    Hvil i fred, Branca. Tegn for oss.

• edited November -1

RIP Daniel Branca!

Jørn Inge Frostad skreiv:

Fæle greier... 53 år, da gitt.

Samme alder som Don Rosa...

Svært trist selvsagt - det er ikke alle Disney-tegnere som får leve like lenge som Carl Barks.

Vet du Olaf, om dette kan medføre en justering i rekkefølgen av de kommende bindene i HOF-serien? Det er så vidt jeg husker flere her som kan tenke seg et Branca-bind i den serien.

• edited November -1

Ak og ve!
    Først Eisner og nu Branca! - Og så bare 53 år - det er jo alt, alt for tidligt!
    R.I.P.

• TedTed
    edited November -1

Huff og huff! Han var en god tegner! 53 år er altfor, altfor tidlig!

R.I.P. Branca!:(

• ACAC
    edited November -1

Vet du Olaf, om dette kan medføre en justering i rekkefølgen av de kommende bindene i HOF-serien? Det er så vidt jeg husker flere her som kan tenke seg et Branca-bind i den serien.

Tror det ikke - men det bliver da en anderledes trist bog - idet bogens emne gik bort for ikke længe siden.

• edited November -1

R.I.P, Daniel Branca, du vil blive husket af os, til evig tid.
    Ære være hans minde.

• edited November -1

Hvil i fred, Branca. Har alltid likt tegnestilen hans.

• edited November -1

Sukk. Daniel Branca var så god. Kommer til og savne tegneseriene hans.

R.I.P

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Samme alder som Don Rosa....

Gamle Rosa holder nok koken en stund til......

• edited November -1

RIP Daniel Branca!

En veldig trist nyhet - kom som et sjokk. Hans tegninger vil i hvert fall ikke bli glemt. Jeg har alltid likt veldig godt hans morsomme action-fylte argentinske tegnestil.

• edited November -1

Eg kan dog ikkje seie at eg kjem til å sakne seriane hans noko særlig, desverre. Men kvil i fred likevel, Branca.

• edited November -1

R.I.P Daniel Branca

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Svært trist selvsagt - det er ikke alle Disney-tegnere som får leve like lenge som Carl Barks.

Lenge? 99 år? Det er da ingen alder. ;-)

• edited November -1

Hvil i fred Daniel.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?