Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Andeby etter Skrue

2456716

Comments

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

_*Petter*_ _*Smart:*_
    Om ein leser historiene til Carl Barks kronologisk, ser ein at Petter faktisk slutta som oppfinnar på 1960-talet (det var berre ingen som la merke til det) fordi han ikkje lenger såg hensikten i det han gjorde.

Huh? Hvilke historier kommer det fram i?

• edited November -1

Om ein leser alle Barks-historiene med Petter Smart kronologisk, vil ein sjå at Petter etterkvart blei berre meir og meir filosofisk, og at han stadig oftare stoppa opp og spurte seg sjølv kva som eigentleg var vitsen med å finne opp nye ting. Og i historia "Man vs. Machine" (US 47, 1964, her i landet i DD13/83 - eg trur iallfall at det er den historia) ser vi at Petter faktisk faktisk sukker utmatta og konkluderer med at det ikkje er nokon vits i å finne opp ting. Det interessante er at etter den historia, har ikkje Carl Barks skrive ei einaste historie der Petter finner opp noko som helst (til tross for at han har skrive Petter Smart-historier etter det, og at han jo skreiv ganske mange fleire historier før han pensjonerte seg tre år seinare). Carl Barks skreiv altså ei historie der Petter slutta å finne opp ting, og etter det skreiv han ingen historier der Petter fann opp ting. Altså: Petter slutter med å finne opp ting.

(dette er ikkje min teori, det er Geir Hasnes som har resonnert seg fram til det, men eg liker teorien og støtter han.)

• edited November -1

At Skrue ikkje treng dø, men berre overlate ting til trillingene og forsvinne var ein fin tanke, likte den.

Olaf Solstrand skreiv:

_*McDuck-formuen:*_
    Ser for meg at minst ein av trillingane hadde studert økonomi og teke over ansvaret som generalsekretær i McDuck-imperiet (som han sjølvsagt hadde disponert på vegne av alle tre - kanskje denne jobben kunne gå på rundgang òg?). Eg ser for meg at dei pengane Skrue har i bankar og eiendomar og aksjar og slikt hadde blitt behandla akkurat slik Skrue behandla dei (bortsett frå at andelen som går til veldedigheit sjølvsagt hadde gått kraftig opp), medan sjølve pengebinga med innhald hadde blitt omgjort til museum til ære for Skrue McDuck - sjølvsagt med ei _*kraftig*_ tjuverisikring.

Ja, dette lyder som det eg hadde sett for meg òg - bortsett frå at dei tre gjerne vil styre McDuck-imperiet saman (etter kvar kanskje berre to av dei, då USAs president har vel neppe lov til slikt) mens den av dei med økonomiutdanning blir dagleg leiar.

Loke: At Ole, Dole og Doffen arvar Skrue er ikkje berre ei meining Don Rosa heller mot. Det er det som kjem fram av ei Carl Barks-historie. Carl Barks testa dei alle fem i "Some heir over the rainbow", og kom fram til at Ole, Dole og Doffen var best eigna til å arve han (grunnlaget han kom fram til det på var etter mi meining idiotisk, men det får så vera).

Hehe, hugsar den. Og tenkte akkurat det samme som du tydelegvis har tenkt: "endeleg ein vettug konklusjon mht. arvingar, men det var då òg eit underleg grunnlag å trekke den på."

_*Ole,*_ _*Dole*_ _*og*_ _*Doffen:*_
    Dei tre ville sannsynlegvis tiltrådt tre av dei aller viktigaste jobbane i verda. Ein av dei hadde blitt generalsekretær i McDuck-konsernet, ein av dei hadde blitt øvste leiar i Hakkespettene og ein av dei hadde blitt president i USA.

Minst ein av dei blir stolt familiefar og etterkvart bestefar. Og ein av dei, anten hakkespetten eller presidenten, vil seinare bli leiar i FN.

Gir meining. Men dette åpnar for eit nytt spørsmål: Vil det komme nye generasjonar karakterar til? Altså, levende, aktive karakterar som kunne blitt brukt med fortjeneste i post-Skrue historiar? Dei vil vel i hovudsak dukke opp som ein eller fleire av trillingenes unger, men kanskje både Donald, Petter og andre får born? Kan nokon sjå for seg Magica som småbarnsmor? "Drikk opp brygget ditt, Hocus, ellers klarar du aldri å stjele mynter frå gamle menn." XD

_*Donald*_ _*og*_ _*Dolly:*_
    Donald kjem til å etter å ha fått sparken frå margarinfabrikken for n'te gong prøve å bli ekspert på eit fagområde igjen, og gjennom dette møte ei søt jente og forelske seg, noko som fører til at han får så mykje sjølvtillit at han for ein gongs skuld _*ikkje*_ tabbar seg ut, men faktisk har . Kanskje han gifter seg og får born òg? (med kven? Eg anar ikkje. Eit ekteskap mellom Donald og Magica hadde vore rått, men eg trur det er for mykje splid mellom dei til at det kan bli aktuelt. Hm ... Ettersom vi snakkar om noko som skjer nokre år fram i tid, bør kanskje Paperetta Yè-Yè vere i gifteklar alder? Eller, det diskuterast vel framleis korvidt ho kanskje er barnebarnet til Skrue, og er ho det er ho jo strengt talt i slekt med Donald, men ...)

Magica er vel heller uaktuelt, ja - skjønt eg kan sjå for meg henne få det får seg at Anton skal arve Skrue og dermed legge seg etter han... nok om det.

Tykkjer så absolutt Donald burde gifte seg ja, og om ein gjer dette litt meir realistisk og litt mindre Disney burde det så absolutt ikkje vere med Dolly for å få det meste ut av ekteskapet mht. konflikter, karakterutvikling og plott-potensiale. At han frir til henne på dødsleiet var eit vakkert bilde, trur faktisk det er den beste løysinga eg har høyrt. Potensielle koner til Donald i det eksisterende Duck-universet er likevel heller vanskeleg, når ein kuttar ut Dolly. Få kvinnelege karakterar i hans alder...

Dolly kjem som eit resultat av Donalds ekteskap til å bli rasande og sporenstreks gå hen og fri til Anton. Dei to får eit kort og brutalt ekteskap - Anton har aldri vore særlig heldig i kjærleik, så det varar nok ikkje meir enn toppen eit par år.

Det var ein heilt grei løysing, det som interesserer meg med den er korleis vil dei to reagere på brotet, og vil dette korte ekteskapet resultere i born? Kven får i så tilfelle foreldreretten? Og apropo Anton, korleis reagerer han og Donald på at Skrue lar Ole, Dole og Doffen arve brorparten av rikdomane?

_*Guffen:*_
    Ser ikkje for meg at Guffen vil drive garden til Bestemor vidare. Kanskje han akkurat klarar å halde seg vaken lenge nok til å halde huset i bubar stand, men så mykje gardsdrift er neppe aktuelt. Han har nok det som skal til for å bli ein perfekt trygdesnylter - han får arbeidsledigheitstrygd, blir innkalt til jobbkurs og jobbintervju, går inn for å oppføre seg så lite sjarmerande at ingen vil tilsetja han, og held fram med å få arbeidsledigheitstrygd (alle som har lest Pondus veit kva slags oppførsel eg tenkjar på).

Naturleg skjebne for Guffen dersom ingen overtek garden, ja, men kanskje Donald, Anton eller Petter endar opp med å ta over den? Eller at ein av trillingene kjøper den, kanskje hakkespettsjefen? Eller presidenten, han ville ikkje vore den fyrste med privat "ranch"... ;)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

_*Donald*_ _*og*_ _*Dolly:*_
    Dei to er som skapte for kvarandre (ettersom det er ein teikneserie kan vi jo faktisk seie at dei _*er*_ skapte for kvarandre) - det kjem tydeleg fram allereie i "Don Donald" i 1937. Derimot trur eg at dei to er så sta og gretne at dei aldri kjem til å bli gifte.

Her tror jeg du bommer stygt. Se bare på Donalds hissige foreldre - de ble da gift de.

Hm ... Ettersom vi snakkar om noko som skjer nokre år fram i tid, bør kanskje Paperetta Yè-Yè vere i gifteklar alder?

Hvofor blande inn en figur som IKKE eksisterer hos Barks og Rosa?

_*Guffen:*_
    Kjærleik? Tja. Han ville sikkert gifte seg dersom han fann ei jente som laga like gode kaker som Bestemor Duck (og berre difor). Men det eksisterer vel ingen som lagar like gode kaker som Bestemor Duck?

Nei, Olaf - livet dreier seg om mer enn mat, selv for Guffen. Dersom han kom til å gå på damejakt vil jeg tro at han kanskje først og fremst ville sett etter en dame som kunne (og ville) tatt på seg en like stor del av arbeidet som bestemor Duck.

Men dette er uansett uineteressant fordi han NEPPE overtar når bestemor dør (med mindre bestermor testamenterer den til ham og at testamentet er gyldig). Han er bare en fjernere slektning og ansatt. Det er i første omgang bestemors livsarvinger (jus er VIKTIG i slike analyser Olaf) som sammen overtar gården. Blant disse finner vi:
    ---------------------
    Donald
    Dellas sønner: Ole, Dole og Doffen.

Onkel Eddy eller eventuelle etterkommere etter ham. }}

Fetter Anton.
    ---------------------

Ut fra dette kan man utmerket godt tenke seg at Donald og KONA Dolly overtar gården OG Guffen.

{{ Kanskje lar han Newton overta verkstaden.

Han eksisterer heller IKKE hos Barks og Rosa, man er i det minste vel kjent. }}

Vegar skreiv:

Olaf Solstrand skreiv: {{
    Om ein leser historiene til Carl Barks kronologisk, ser ein at Petter faktisk slutta som oppfinnar på 1960-talet (det var berre ingen som la merke til det) fordi han ikkje lenger såg hensikten i det han gjorde.

Huh? Hvilke historier kommer det fram i? }}

Olaf viser her til solid donaldistisk forsking fra Geir Hasnes' side.

NetlAnd skreiv:

Jeg tror Donald gifter seg med ei flott dame og får mange..øh...nye nevøer og nieser. Dolly er altfor sær for Donald.

Jeg trodde faktisk at du respekterte Don Rosa. Tegningen av Skrues grav viser at hans syn er at Donald gifter seg med Dolly - punktum.

• edited November -1

Hvis en skal kunne "respektere" denne tegningen og opphavsmannen bak den som grunnlag for ett slikt tankespinn så kommer her min ydmyke versjon av Andeby etter Skrue.

Guffen: Bestemor testamenterer gården til han og han drikker den bort.

Ole, Dole og Doffen arver formuen etter Skrue og ender opp som Sonny, Fredo og Michael Corleone. Uten Skrue til å holde familien samlet vil ufreden spre seg. Hvem som tar hvilke roller er jeg ikke sikker på, men jeg tror Ole ender opp som Michael Corleone og er den som sitter alene igjen til slutt med alt.

Klodrik: Kommer endelig ut av skapet og bli leder for Homsepatruljen Andeby.

Petter Smart: Blir programleder på Discovery Channel for slikt "skrotnisse" hjemme hos oppfinnere program.

Fetter Anton: Vinner en kjønnskifte operasjon og tar den.

Langbein: Ender opp som sportskommentator på TV Andeby med spesialgren fluebinding og curling.

Newton: Overtar verkstedet til Petter smart og jobben til Raptus Von Rupp og ender opp med en six-pack med Nobelpriser.

Raptus Von Rupp: Reiser tilbake til Østerrike og blir vaktmester på Arnold Schwarzenegger Stadium

Jesper Skaugen: Blir fredsmekler i Midt Østen sammen med den kjente nordmannen Terje Rot Larsen.

Dolly: Ender opp ulykkelig gift med Donald.

Donald: Får testamentert margarinfabrikken fra Skrue, men finner ut hans plass er på gulvet og han ansetter Dolly som daglig leder på margarinfabrikken.

Dolly og Donald velger å ikke få egne 'ender' siden de ender opp med seks nieser/nevøer de må oppdra.

Nabo Jensen: Blir den nye politimeseren i Andeby når Fiks blir avslørt for å ha vært sjef for lokalt pyramidespill.

B-Gjengen: Blir kollektivt ansatt til å drive renholdsfirmaet i Andeby i beste mafia stil.

Ørnulf Ørn: Blir (endelig) tiltalt for å ha solgt militære hemmelighter til Gåseby.

Mikke Mus: Blir hentet tilbake til fremmedlegionen som han for mange år siden vervet seg til da det var noe feil med dimisjons papirene fra den gang.

Og til slutt blir Don Rosa sjef i Disney :)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Her tror jeg du bommer stygt. Se bare på Donalds hissige foreldre - de ble da gift de.

Det betyr ikkje at Donald og Dolly blir det. Eg synest at historia er langt betre dersom dei ikkje blir det.

Kvifor ikkje? For det første er det såvidt eg kan sjå omtrent ingen figurar hos Barks og Rosa som kunne ha passa i denne rollen (med unntak av Hetti, Letti og Netti, men den koblinga blir for rar for meg ettersom dei i dagens historier er så utruleg unge). For det andre er Paperetta ein av yndlingsfigurane mine. Og for det tredje spelar det absolutt inga rolle kva Barks og Rosa synest, ettersom dette berre er mine private tankar.

Nei, Olaf - livet dreier seg om mer enn mat, selv for Guffen. Dersom han kom til å gå på damejakt vil jeg tro at han kanskje først og fremst ville sett etter en dame som kunne (og ville) tatt på seg en like stor del av arbeidet som bestemor Duck.

Guffen? Om han skulle drive ein gård, ser eg for meg at det ikkje hadde foregått arbeid der i det heile tatt. Og ettersom moderne tid trer kraftig inn i historia mi, tviler eg ikkje på at han sannsynlegvis ville oppdage den fantastiske verda som mange av hans meiningsfeller kjenner som trygd.

(nei, eg seier ikkje at trygdesnylting er ein fin ting. Eg seier at det hadde passa veldig godt inn med figuren Guffen.)

Men dette er uansett uineteressant fordi han NEPPE overtar når bestemor dør (med mindre bestermor testamenterer den til ham og at testamentet er gyldig). Han er bare en fjernere slektning og ansatt. Det er i første omgang bestemors livsarvinger (jus er VIKTIG i slike analyser Olaf) som sammen overtar gården.

... mi løysing er då heilt god juridisk sett, eg gadd berre ikkje å dra inn dei juridiske detaljane.

For det første har Bestemor og Guffen noko langt sterkare enn eit sjef-ansatt-forhold. Eg tør påstå at dei er bestevener. Difor ser eg ikkje på det som særleg uaktuelt at Bestemor testamenterer bort garden til Guffen.

For det andre er det ingen av bestemors livsarvingar som det verkar særleg sannsynleg at kunne tenkja seg å ta over gardsdrifta (bortsett frå Klodrik, så klart ...men sjå bort frå han eit lite sekund), og garden har så mange sentimentale minner for dei alle at eg tviler sterkt på at garden blir solgt. Så ... uavhengig av kven som arvar garden, er det ikkje heilt usannsynleg at dei framleis lar Guffen bo der, mot at han held garden i nokonlunde god stand.

Ut fra dette kan man utmerket godt tenke seg at Donald og KONA Dolly overtar gården OG Guffen.

Dersom du ønsker å tru at Donald og Dolly blir gifte, så er det di sak, men eg trur altså at dei ikkje blir det. :-) Dei er eit perfekt par, og nettopp difor, av forteljarmessige årsakar, bør dei ikkje få kvarandre. Omtrent som ... Romeo og Julie (dei blei kanskje gifte etterkvart, men dei fekk iallfall ikkje kvarandre til slutt ... eller, på ein måte, men ...) eller Rhett Butler og Scarlet O'Hara (håper at dei passar inn i dette mønsteret, har ikkje lest "Tatt av vinden", så det anar eg ikkje).

[Newton] eksisterer heller IKKE hos Barks og Rosa, man er i det minste vel kjent.

Det er da Paperetta òg. Iallfall like godt kjent som Newton. Kanskje ikkje her i landet, men ...

Jeg trodde faktisk at du respekterte Don Rosa. Tegningen av Skrues grav viser at hans syn er at Donald gifter seg med Dolly - punktum.

Er det ikkje mogleg at Geir respekterer Don Rosa berre fordi han har eit anna syn enn han? Kva Don Rosa synest om dette er iallfall heilt irrelevant for _*meg*_ fordi eg ikkje leggjar opp meiningane mine etter kva ein annan meiner.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Er det ikkje mogleg at Geir respekterer Don Rosa berre fordi han har eit anna syn enn han? Kva Don Rosa synest om dette er iallfall heilt irrelevant for _*meg*_ fordi eg ikkje leggjar opp meiningane mine etter kva ein annan meiner.

Nei, hvis du respekterer Don Rosa så kan du ikke ha egne meninger i det hele tatt. Det Don Rosa har sagt er lov.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Om ein leser alle Barks-historiene med Petter Smart kronologisk, vil ein sjå at Petter etterkvart blei berre meir og meir filosofisk, og at han stadig oftare stoppa opp og spurte seg sjølv kva som eigentleg var vitsen med å finne opp nye ting. Og i historia "Man vs. Machine" (US 47, 1964, her i landet i DD13/83 - eg trur iallfall at det er den historia) ser vi at Petter faktisk faktisk sukker utmatta og konkluderer med at det ikkje er nokon vits i å finne opp ting. Det interessante er at etter den historia, har ikkje Carl Barks skrive ei einaste historie der Petter finner opp noko som helst (til tross for at han har skrive Petter Smart-historier etter det, og at han jo skreiv ganske mange fleire historier før han pensjonerte seg tre år seinare). Carl Barks skreiv altså ei historie der Petter slutta å finne opp ting, og etter det skreiv han ingen historier der Petter fann opp ting. Altså: Petter slutter med å finne opp ting.

(dette er ikkje min teori, det er Geir Hasnes som har resonnert seg fram til det, men eg liker teorien og støtter han.)

Men hva var det han bedrev tiden med i de seriene som fulgte?

Sigvald skreiv:

Hun eksisterer hos Olaf Solstrand. Har du problemer med å akseptere det? Vi vet alle at du begrenser deg til Barks og Rosa og at Don Rosa er en slags guru for deg, men det er ikke alle som ser det slik, og det synes jeg du bør begynne å akseptere. Dette er IKKE et Don Rosa-forum laget eksklusivt for hard-core Don Rosa-fans. Jeg og mange andre begynner å bli lei av denne pirkingen din. Don Rosa er ikke Gud.

Sigvald skreiv:

En fantagning kan aldri regnes som canon. Jeg tror ikke Don Rosa er skuffet fordi om enkelte av oss har egne ideer. Tvert imot så er jeg temmelig sikker på at han setter pris på det. Don Rosa ser ikke på seg selv som Gud selv om tydeligvis ser på ham som det.

MikroMidas skreiv:

Hvis en skal kunne "respektere" denne tegningen og opphavsmannen bak den som grunnlag for ett slikt tankespinn så kommer her min ydmyke versjon av Andeby etter Skrue.

Guffen: Bestemor testamenterer gården til han og han drikker den bort.

God ide

Ole, Dole og Doffen arver formuen etter Skrue og ender opp som Sonny, Fredo og Michael Corleone. Uten Skrue til å holde familien samlet vil ufreden spre seg. Hvem som tar hvilke roller er jeg ikke sikker på, men jeg tror Ole ender opp som Michael Corleone og er den som sitter alene igjen til slutt med alt.

Kan vel ikke helt se for meg noen av Donalds hederlige nevøer som skruppelløse mafiabosser.

Klodrik: Kommer endelig ut av skapet og bli leder for Homsepatruljen Andeby.

Fod dumt!

Petter Smart: Blir programleder på Discovery Channel for slikt "skrotnisse" hjemme hos oppfinnere program.

Den tanken har faktisk slått meg også. Dersom vi ser det slik at figurene hadde sin tid på 1950- og 1960-tallet er vel Petter "nå" en klok gammel professor som leder programmer på Discovery.

Fetter Anton: Vinner en kjønnskifte operasjon og tar den.

Nei, noe slik syk drit vil ikke jeg ha noe av i en Disney-serie.

Langbein: Ender opp som sportskommentator på TV Andeby med spesialgren fluebinding og curling.

Grei nok, men ikke særlig interesann.

Newton: Overtar verkstedet til Petter smart og jobben til Raptus Von Rupp og ender opp med en six-pack med Nobelpriser.

Hvorfor kan ikke gamle Petter også få Nobelpriser?

Raptus Von Rupp: Reiser tilbake til Østerrike og blir vaktmester på Arnold Schwarzenegger Stadium

Dårlig forslag.

Jesper Skaugen: Blir fredsmekler i Midt Østen sammen med den kjente nordmannen Terje Rot Larsen.

Jesper hvem??

Dolly: Ender opp ulykkelig gift med Donald.

Kanskje det....

Donald: Får testamentert margarinfabrikken fra Skrue, men finner ut hans plass er på gulvet og han ansetter Dolly som daglig leder på margarinfabrikken.

Feminist-Dolly altså?

Dolly og Donald velger å ikke få egne 'ender' siden de ender opp med seks nieser/nevøer de må oppdra.

Hehe!

Nabo Jensen: Blir den nye politimeseren i Andeby når Fiks blir avslørt for å ha vært sjef for lokalt pyramidespill.

Hehe!

B-Gjengen: Blir kollektivt ansatt til å drive renholdsfirmaet i Andeby i beste mafia stil.

God ide.

Ørnulf Ørn: Blir (endelig) tiltalt for å ha solgt militære hemmelighter til Gåseby.

Gåseby er da ingen fremmed makt?

Mikke Mus: Blir hentet tilbake til fremmedlegionen som han for mange år siden vervet seg til da det var noe feil med dimisjons papirene fra den gang.

Kanskje det....

Og til slutt blir Don Rosa sjef i Disney :)

Da blir ihvertfall få om noen av dine alternativer de gjeldende....
    Men gjett hvem i Norge som ville blitt glad!

Lars Olav skreiv:

Nei, hvis du respekterer Don Rosa så kan du ikke ha egne meninger i det hele tatt. Det Don Rosa har sagt er lov.

Det er feil. Respekterer man Don Rosa har man egne meninger og behøver ikke å ta hans historier som en evig og eneste sannhet.

• edited November -1

Sleipe-Simon: Håper det er greitt at eg rydda litt i innlegga dine?

Men hva var det han [Petter Smart] bedrev tiden med i de seriene som fulgte?

Den einaste historia med han som er skrive etter det, er "Jonah Gyro" (US 48 - sannsynlegvis utgitt på norsk ein gong i 1964, er iallfall utgitt på dansk og svensk det året). Og den historia trur eg faktisk at eg ikkje har lest, så ... det veit eg ikkje.

Det er feil. Respekterer man Don Rosa har man egne meninger og behøver ikke å ta hans historier som en evig og eneste sannhet.

Har ei kjensle av at Lars Olav var ironisk her.

Jesper hvem??

http://stp.ling.uu.se/~starback/dcml/chars/moe.html

Jeg tror ikke Don Rosa er skuffet fordi om enkelte av oss har egne ideer. Tvert imot så er jeg temmelig sikker på at han setter pris på det.

Og berre for å bekrefte det: ja, det gjer han.

For å sitere ein mail Don skreiv til DCML 16. februar 2001:

A young French Disney comics buff named Gilles Maurice (uh... or is it Maurice Gilles?) sent me a truly entertaining history of Duckburg that I'd like to share with you folks! I (naturally) don't agree with it as regards my own interpretation of the Duck Universe being based strictly and solely on Barks' work, but I nonetheless appreciate the fun and labor (!) that went into creating this!

http://stp.ling.uu.se/pipermail/dcml/2001-February/014561.html

[mailen Don siterer her er forsåvidt ei anna veldig fin tolking av kva som kan ha skjedd etter at Skrue "døydde".]

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:

Er det ikkje mogleg at Geir respekterer Don Rosa berre fordi han har eit anna syn enn han?

Forklaring er sent via e-post.

• edited November -1

Sleipe-Simon skreiv:

Sigvald skreiv:

En fantagning kan aldri regnes som canon.

Dette er IKKE en fantegning selv om mytene kanskje vil ha det slik - det er en tegning som ble laget i forbindelse med en konkurranse til et tysk blad i regi av den tyske Donaldistforeningen. Tegningen var således ment for offentliggjøring og i hvert fall ment å representere Don Rosas syn på spørsmålet "Whatever happened to Scrooge".

Sigvald skreiv:

Hun eksisterer hos Olaf Solstrand. Har du problemer med å akseptere det?

Selvsagt, men det må da være lov å spørre Olaf hvorfor han gjør et slikt valg.

Vi vet alle at du begrenser deg til Barks og Rosa og at Don Rosa er en slags guru for deg, men det er ikke alle som ser det slik, og det synes jeg du bør begynne å akseptere. Dette er IKKE et Don Rosa-forum laget eksklusivt for hard-core Don Rosa-fans. Jeg og mange andre begynner å bli lei av denne pirkingen din.

Vær så snill - det har vært en positiv stemning her i forumet på nyåret - utspill som dette er bare egnet til å gjenopplive tidligere tiders unødvendige støy. La derfor debatten dreie seg om sak og ikke om person.

Don Rosa er ikke Gud.

Det er det da heller ingen som har påstått.

Hehe!

Fint å se at du også skjønner at MikroMidas her bare kødder litt med oss ;-)

Fakta er jo at Politimester Fiks er politimester i Mouseton, IKKE i Duckburg. Dessuten er det høyst tvilsomt at Nabo Jensen har den utdannelsen som kreves for å bli politimester - selv i Andeby.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Sleipe-Simon skreiv:

Vi vet alle at du begrenser deg til Barks og Rosa og at Don Rosa er en slags guru for deg, men det er ikke alle som ser det slik, og det synes jeg du bør begynne å akseptere. Dette er IKKE et Don Rosa-forum laget eksklusivt for hard-core Don Rosa-fans. Jeg og mange andre begynner å bli lei av denne pirkingen din.

Vær så snill - det har vært en positiv stemning her i forumet på nyåret - utspill som dette er bare egnet til å gjenopplive tidligere tiders unødvendige støy. La derfor debatten dreie seg om sak og ikke om person.

Du må kunne ta litt konstruktiv kritikk Sigvald, for det er det dette er. Jeg vet at det ikke bare er Sleipe Simon som har nevnt dette tidligere og det burde være enda større grunn til at du burde ta dette til deg og vurdere om det er noe du kunne gjøre for å bedre stemmningen. Hvis andre brukere ikke skal få lov til å påpeke at du irriterer dem så er det faktisk du som er støy moment for andre og ikke omvendt.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Dette er IKKE en fantegning selv om mytene kanskje vil ha det slik - det er en tegning som ble laget i forbindelse med en konkurranse til et tysk blad i regi av den tyske Donaldistforeningen. Tegningen var således ment for offentliggjøring og i hvert fall ment å representere Don Rosas syn på spørsmålet "Whatever happened to Scrooge".

Uhm ... ja, teikninga var meint for offentleggjering, men i eit lite opplag for svært engasjerte fans. Høyrast ut som ei fanteikning i mine øyre, sjølv om ho var meint for offentleggjering.

For å samanlikne: kva med den fanteikninga Don laga til deg, Sigvald? Don kjenner deg så godt at han _*må*_ ha skjønt på førehand at du kom til å leggja ut denne teikninga på nettet. Ergo visste han då han laga teikninga at ho kom til å bli offentleggjort. Vil det seie at Don Rosas syn er at Lille Hjelper ser akkurat ut som Sigvald frå halsen og opp? :-)

Og har du sett nokre av dei andre teikningane i serien "Whatever happened to Scrooge", eller? Eg tviler på at det er så veldig mange av dei som representerer teiknarens syn på det spørsmålet.

Selvsagt, men det må da være lov å spørre Olaf hvorfor han gjør et slikt valg.

Sjølvsagt er det lov å spørja om det, men eg ser ikkje heilt kvifor du spør. Problemstillinga her var "Korleis vil Andeby sjå ut i år etter Skrue?". Verken Carl Barks eller Don Rosa er nemnt med eit ord i den setninga. Mitt svar er mitt syn på korleis Andeby vil sjå ut etter Skrue, og då byggjar eg det scenarioet med alle dei Disney-figurane som eksisterer i hovudet mitt. Og har du fulgt med i forumet ei stund (og det veit eg at du har), burde det ikkje vera så overraskande at eg er svak for Scarpa.

Fakta er jo at Politimester Fiks er politimester i Mouseton, IKKE i Duckburg.

Eit anna faktum er jo at i alle Egmont-historier er politimeister Fiks politimeister i Duckburg. Sjølv om du automatisk tenkjar på Gladstone-versjonen av ting som fakta, vil ikkje det seie at alle andre er nøydt til å gjera det, veit du. (og iallfall ikkje MikroMidas!)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

For å samanlikne: kva med den fanteikninga Don laga til deg, Sigvald? Don kjenner deg så godt at han _*må*_ ha skjønt på førehand at du kom til å leggja ut denne teikninga på nettet. Ergo visste han då han laga teikninga at ho kom til å bli offentleggjort. Vil det seie at Don Rosas syn er at Lille Hjelper ser akkurat ut som Sigvald frå halsen og opp? :-)

Nei, for den tegningen ble laget i tråd med min forespørsel (ideen fikk jeg av vår venn Geir).

• edited November -1

Ein person som ikkje er nemnt enno, og som eg ser for meg at berre hadde blitt mektigare og mektigare i eit framtidig Andeby (som rettnok aldri har vore brukt av Barks eller Rosa, men pytt pytt), er Spøkelseskladden. Ettersom han omtrent aldri har blitt arrestert, har han med den erfaringa han har bygd seg opp i åra som har gått blitt berre mektigare. Sjølv om han kanskje bruker det meste av tida si på å sitja på den hemmelige skjulestaden sin og planleggja sitt neste forsøk på å overta verda, ser eg for meg at alle i Andeby går rundt i ein konstant skrekk for kva han kan finne på neste gong.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Ein person som ikkje er nemnt enno, og som eg ser for meg at berre hadde blitt mektigare og mektigare i eit framtidig Andeby (som rettnok aldri har vore brukt av Barks eller Rosa, men pytt pytt), er Spøkelseskladden.

Det er i grunnen lite fruktbart i denne sammenhengen å blande "Duckburg" og "Mouseton". Det er faktisk en god grunn til at Spøkelseskladden ALDRI har prøvd seg på Skrues pengebinge - de eksisterer rett og slett ikke i samme univers.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Det er i grunnen lite fruktbart i denne sammenhengen å blande "Duckburg" og "Mouseton".

Tvert imot. Det er veldig fruktbart, fordi det opnar for nye moglegheitar.

Og som sagt: Mouseton eksisterer ikkje i dei historiene vi leser i Donald i dag, og det eksisterer ikkje i dei gamle klassikarane. Carl Barks har aldri brukt namnet Mouseton, Don Rosa har aldri brukt namnet Mouseton, Floyd Gottfredson har aldri brukt namnet Mouseton (han brukte "Mouseville", men det var _*før*_ namnet Duckburg oppstod, så han har aldri gitt uttrykk for at han meinte at Donald ikkje budde i denne byen).

At dei held til i ulike univers er _*ei*_ tolking og ikkje ein fasit. Og ei slik historie trur eg blir betre om ein går for ei anna tolking. Dersom dei ikkje eksisterer i same univers, korleis kan då Carl Barks ha laga historier der Petter Smart samarbeidar med Tipp og Topp, eller Paul Murry ha teikna historier der Mikke Mus er lokfører for Bestemor Duck? Dei blir oftast holdt adskilt i teikneseriane, ja. Men med jamne mellomrom møtast dei. Kan godt hende at dei eksisterer i ulike byar i same univers, men det er ikkje eit hinder for at Kladden kan bli ein stor trussel for Andeby i framtida, vel?

Det er faktisk en god grunn til at Spøkelseskladden ALDRI har prøvd seg på Skrues pengebinge - de eksisterer rett og slett ikke i samme univers.

Det er forsåvidt ikkje heilt riktig at Skrue og Kladden aldri har møttes heller. I INDUCKS finst det 40 historier der både Spøkelseskladden og onkel Skrue er med. Sannsynlegvis har Kladden prøvd seg på pengebinga i eit par av dei (det er eg ganske sikker på fordi enkelte av historiene ser slik ut i karakter). Og før du stemplar desse historiene som obskøne, kan eg nemne at lista inneheld historier frå seks ulike forlag og fem ulike tiår, og av serieskaparane som har brukt Spøkelseskladden og Skrue i same historie kan eg jo nemne Pat & Carol McGreal, Ferioli, Romano Scarpa, Massimo De Vita, Giorgio Cavazzano, Jack Bradbury og Paul Murry. Bør vere nokre kjente namn på den lista, vel?

At vi normalt aldri får sjå Kladden rane Pengebinga, er fordi han ikkje har interesse av denne. Han er ikkje interessert i pengar - han vil berre ha verdensherredømme.

Forøvrig synest eg at det er langt meir fruktbart å faktisk kome med nye teoriar enn det er å berre seie "Don Rosa har vist at ..." og ikkje noko anna enn det.

Eit anna tema eg forsåvidt kunne tenkja meg å kome tilbake til:

En tegning av Don Rosa viser at Donald og Dolly blir gift.

_*Nei!*_ Teikninga viser at dei begge har ein ring. Men for det første er det ikkje nødvendigvis gitt at dette er gifteringar. Donald har ringen på høgre hand, Dolly på venstre hand - og sjølv om praksis for kva hand ein skal ha ringen på varierer frå religion til religion (venstre hand for kristne, høgre hand for jøder og ortodokse kristne) burde ein vel anta at Donald og Dolly dersom dei har gifta seg tilhøyrar same religion? Dessutan kan det, ettersom dei har berre åtte fingrar kvar, diskuterast korvidt dei har desse ringane på ringfinger eller langfinger ...

For det andre: sjølv _*om*_ desse ringane er gifteringar, er det ikkje nødvendigvis gitt at dei er gifte med _*kvarandre.*_ Teikninga seier iallfall absolutt ingenting om det.

• edited November -1

Sigvald skreiv:
    Det er i grunnen lite fruktbart i denne sammenhengen å blande "Duckburg" og "Mouseton". Det er faktisk en god grunn til at Spøkelseskladden ALDRI har prøvd seg på Skrues pengebinge - de eksisterer rett og slett ikke i samme univers. }}

Det er feil. Jeg har lest en historie av Paul Murry hvor B-gjengen og Spøkelseskladden slår seg sammen for å rane Skrues pengebinge.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Ein person som ikkje er nemnt enno, og som eg ser for meg at berre hadde blitt mektigare og mektigare i eit framtidig Andeby (som rettnok aldri har vore brukt av Barks eller Rosa, men pytt pytt), er Spøkelseskladden. Ettersom han omtrent aldri har blitt arrestert, har han med den erfaringa han har bygd seg opp i åra som har gått blitt berre mektigare. Sjølv om han kanskje bruker det meste av tida si på å sitja på den hemmelige skjulestaden sin og planleggja sitt neste forsøk på å overta verda, ser eg for meg at alle i Andeby går rundt i ein konstant skrekk for kva han kan finne på neste gong.

Dette er veldig tett opp til kva eg ynskjer skal skje med Kladden, har berre ikkje tenkt på å nemne det her då det er heller urelatert til Skrues bortgang og effektane av dette. (Eg er generelt ein ivrig tilhenger av litt vaksnare versjonar (skal alt for ofte lesest som "valdlegare og slemmare", desverre...) /utvikling av Disney-karakterar, skurkane især. (kanskje ein av grunnane til at eg likte "Fantonald"-serien så godt når den kom) Bla. vil eg gjerne at Svarte-Petter skal bli meir morderisk, Spøkeleskladden endå meir skummel og samvitslaus, og Gråstein meir amoralsk og hensynslaus i sine metodar.)

Dette bringer meg forresten inn på den einaste Disney-skurken eg foretrekker over Kladden - Gulbrand. Og han vil utviklsomt bli affektert av Skrues bortgang (uavhengig av om Skrue forsvinn eller dør), dersom han fortsatt lever då. Korleis ser folk for seg Gråsteins slutt? Dør han før Skrue? Samtidig som? Etter? Kva foretek han seg i så tilfelle etter Skrues bortgang? Då Gråstein har tilnærma uendeleg store ressursar og få moralske skruplar har han antakeleg funne måtar å forlenge livet sitt på på ein eller annan måte, og personleg ser eg vel difor det siste scenarioet som mest sannsynleg.

Kva med Rikerud, forresten? Korleis vil han merke av ODD tek over McDuck-konsernene?

• edited November -1

Olaf:

For det andre: sjølv om desse ringane er gifteringar, er det ikkje nødvendigvis gitt at dei er gifte med kvarandre. Teikninga seier iallfall absolutt ingenting om det.

Jeg ser veldig godt for meg at Donald og Dolly, på tross av kanskje litt krangel etter at forholdet deres gikk på dunken, kommer sammen til onkel Skrues grav når han dør. Det er da absolutt ikke unormalt at folk som ikke har så veldig godt forhold kommer sammen i anledning en begravelse, er det ikke det?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?