Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Gammel Nettside

edited December 2004 in Donaldisme

http://www.disney.no/DonaldDuck/index2.html ........... Hvorfor lever denne gamle utdaterte siden fremdeles...? Men, skal jeg være ærlig, må jeg si at jeg synes layoutet er MYE bedre på det gamle enn det som er gjeldende nå på de oppdaterte sidene... Var faktisk også mer info på denne gamle siden sitt bibliotek, enn i den nye... Som F.eks. har vi Andebykartet. Fint å ha for oss som klarte å ødelegge det når det ble utgitt;)

Comments

• edited November -1

Heh, dette er vel ei side som lever fordi ingen har tenkt på å slette ho. :-) Dette er jo ei adresse som ... ingen veit om, med unntak av at ho dukker opp i ulike fora med jamne mellomrom. :-)

Uansett synest eg at det er berre positivt, ettersom den gamle som sagt inneheld meir informasjon enn den nye.

• edited November -1

Oh, jeg ante ikke at det var liv i den sida der enda... nå kommer alle barndomsminnene strømmende på :-) (da jeg var yngre og bare hadde tilgang på internett på jobben til pappa, var det stort sett den sida og Lego sine gamle, koselige hjemmesider jeg pleide å gå inn på...)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?