Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Hva abonnerer du på?

edited October 2004 in Donaldisme

Jeg vet det har vert startet en tråd om dette før, men denne gangen er det bare hva abonerer du på av tegneserier?
Jeg mener ikke bare Disney serier, men også andre. Jeg anter en del her abonerer på andre serier i tilleg til Disney.
Selv abonerer jeg på:
-Hall of Fame
-Asterix samlede verk

«1

Comments

• edited November -1

Super Goofy skreiv:

Asterix samlede verk

Denne bble da fullført tidligere i år. Du er sikker på at du ikke mener Lucky Luke?

• edited November -1

Super Goofy skreiv:

Jeg vet det har vert startet en tråd om dette før, men denne gangen er det bare hva abonerer du på av tegneserier?

- Hall of Fame
    - Donald Duck & Co Komplette årganger
    - Fantomets Krøniker
    - Lucky Luke
    - Asterix Samlede (fullført)

• edited November -1

Jeg mener Asterix.
    Kanskje ble den fullført, men jeg startet for ikke så lenge siden og har kun fått den første boka.

• edited November -1

Super Goofy skreiv:

Jeg mener Asterix.
    Kanskje ble den fullført, men jeg startet for ikke så lenge siden og har kun fått den første boka.

OK, da liger du fremdeles litt etter skjema, men har myyye å glede deg til i tiden fremover!

• edited November -1

Må vel innrømme at eg ikkje baserer samlinga mi i så stor grad på abonnement. Abonnerer for tida kun på Hall of Fame, men ... det kjem eg sannsynlegvis til å slutte med, eller i det minste ta ein pause frå, ganske snart, då det eigentleg blir litt for kostbart for meg. Og jo, så abonnerer eg på Miranda, så klart.

• edited November -1

Jeg abonnerer på :

* Hall of Fame
    * Fantomet

• edited November -1

Jeg har akkurat begynt å abonnere på Donald, og det i en alder av 45 år!

• edited November -1

Jeg abonnerer på noe spennende som DD&co og Hall of Fame. Faktisk.
    Hadde tenkt til å tegne abo. på De Komplette Årganger, men så fant jeg ut at det lokale biblioteket har bøkene. CBL på norsk er jeg fortsatt i tvil om... 500 kr for én bok er umåtelig dyrt uansett hvordan jeg vrir og vender på det.

• edited November -1

Vurderer å abonnere på Hall of Fame..

• edited November -1

Abonnement har eg kun på Hall of Fame og Donald Duck & Co. Kjøper ein ti-tolv titler fast, men kun de to eg får i posten.

• edited November -1

De Komplette Årgangene.

Pluss den britiske magasinet Retro Gamer, men det er ikke et serieblad, så det teller vel ikke.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Abonnerer for tida kun på Hall of Fame

Trudde eg. Eg ringte Egmont i dag og fekk vite at ettersom eg sendte første bok i retur (som eg gjorde fordi eg allereie hadde to eksemplar), blei abonnementet mitt stoppa. Huff, så greitt det er å få beskjed om sånt ...

Så då abonnerer eg faktisk berre på Miranda. I tillegg er eg betalande onkel for to abonnement på Donald Duck & Co til nevø og niese Henrik og Emilie.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Eg ringte Egmont i dag og fekk vite at ettersom eg sendte første bok i retur (som eg gjorde fordi eg allereie hadde to eksemplar), blei abonnementet mitt stoppa.

Gjelder det bare dersom man returnerer første bok? Storebroren min retunerte nemlig Romano Scarpa-boka, men abonnementet hans har ikke stoppet av den grunn. Han har fått Carl Barks og Vicar-bøkene.

-------------
    Abonnerer selv kun på Disney-serier (DD&Co, De komplette årganger og Hall of Fame).

• edited November -1

Arnstein skreiv:

Gjelder det bare dersom man returnerer første bok? Storebroren min retunerte nemlig Romano Scarpa-boka, men abonnementet hans har ikke stoppet av den grunn. Han har fått Carl Barks og Vicar-bøkene.

Ja, dette var visstnok fordi eg hadde returnert opningstilbodet. Og eg som var sikker på at eg hadde prata med Egmont på telefonen og forsikra meg om at det gjekk an å gjera det sånn ... Trur til og med at eg skreiv i angrerettskjemaet at det berre var denne boka eg ønska å returnere, og eg bad dei om å ta kontakt med meg dersom det ikkje var mogleg å returnere denne boka utan å avbryte heile serien.

Ja, ja. Eg bestiller iallfall ikkje eit nytt abonnement om det skal vere på den måten.

• edited November -1

Hall of Fame.

• SvKSvK
    edited November -1

-DD&Co
    -De komplette årgangene
    -Fantomets Krøniker (bøkene)
    -Asterix samlede verk (jeg har fått alle nå)

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Arnstein skreiv:
    {{ Ja, dette var visstnok fordi eg hadde returnert opningstilbodet.

Ja, ja, du hadde tydeligvis spart deg mange ergrelser dersom du hadde tenkt litt på AC den gangen og ikke vært så kjapp til å returnere den ekstra boken. AC har forøvrig siden får kjøpt et ekemplar av Lillegull, så han tenker nok ikke mer på denne saken.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Ja, ja, du hadde tydeligvis spart deg mange ergrelser dersom du hadde tenkt litt på AC den gangen og ikke vært så kjapp til å returnere den ekstra boken. AC har forøvrig siden får kjøpt et ekemplar av Lillegull, så han tenker nok ikke mer på denne saken.

Jeg har en dublett av DDA #18 på Gladstone forlag, og hvis du gidder å sjekke COA før du gjør noen elementære feil ser du at det er ett Don rosa cover på den. Kan ikke du spørre AC om han vil ha den (gjerne i egen lang tråd) før jeg selger den på ebay.

• edited November -1

Glemte å fortelle at jeg fortsatt abonerer på De komplette årgangene og WDCS og US.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Sigvald skreiv:
    {{ Jeg har en dublett av DDA #18 på Gladstone forlag, og hvis du gidder å sjekke COA før du gjør noen elementære feil, ser du at det er ett Don Rosa cover på den. Kan ikke du spørre AC om han vil ha den (gjerne i egen lang tråd) før jeg selger den på ebay.

Tror ikke det er nødvendig. AC følger selv med i dette forumet og har nok alt lest din melding til ham.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?