Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Din Donald-samling

edited October 2004 in Donaldisme

Don-Rosa-LOVER<3 skreiv:

Her håper eg at vi kan legge ut bilde av sin donald samling eller skrive det man har^^alt fra kor mange blader bøker pocketer osv...eg skal bare telle så kommer min=)SÅ KVA(KK) Venter DERE PÅ!!

Jeg vil på det sterkeste fraråde dette. Eksponering av en samling kan fort fungere som en "handleliste" for kriminelle. Det finnes eksempler på bestillingstyverier av tegneserier, og det kan derfor være meget uklokt å legge ut slik informasjon på en nettside som er tilgjengelig for alle.

Comments

• ACAC
    edited November -1

Det har du ret i - hørte om en samler i Kbh. som blev offer for et sådant bestillingstyveri - han fik frarøvet alle sine gamle andeblade - virkelig værdifulde ting på det sorte marked...

• edited November -1

Don-Rosa-LOVER<3 skreiv:

jj^^

Det hadde vært flott om du holdt deg til vanelig Norsk og ikke bare bokstaver og tegn. Det er ikke alle som forstår slikt.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?