Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

D.Duck Jubileumsboken-84

edited January 2004 in Donaldisme

Har hørt at denne er ettertraktet. Noen som vet ca. verdi?

Comments

• edited November -1

Jeg betalte åttehundre kroner for en andreutgave i god stand. Du må nok over tusenlappen, tror jeg.

• edited November -1

Det avhenger veldig av kvaliteten, men den ligger på rundt 800-1000,-. Jeg betalte selv, for ca. én uke siden, 1000,- kroner for en meget pen 1. utgave.

• edited November -1

Takk. Har en nesten urørt utgave som jeg vil selge. Har ikke peiling på fremgangsmåten men det enkleste er kanskje QXL e.l.? Hos brukthandlere og spesialbutikker får man vel en dårligere pris pga. deres videresalg og fortjeneste osv.? Samler ikke selv, så bytting er ikke aktuelt. Takker for eventuelle tips.

• edited November -1

Har du solgt den? Kan hende jeg er interessert i å kjøpe...

• edited November -1

i norsk tegneserie-index fra 2001 er denne boken priset til kr. 1000 i near mint/mint. nå er (som nevnt før her et sted) prisene i NTI ganske konservative/lave - jeg vil tro at de reelle "markedsprisene" ligger rundt følgende (basert på priser jeg har sett på qxl og gibud.no) :

near mint/mint: 1250
    very fine: 1000
    fine: 750
    very good: 500

(med andre ord; veldig mye! :)

• edited November -1

Nei, du tok ikke feil. Det har vært et banner på forsiden av AOL der man kunne bestille Disney-utgivelser, men det ble tatt vekk etter en kort periode fordi det var ingen som bestilte noe som helst der.

• edited November -1

Olaf har bestandig hundre prosjekt i hovudet samtidig. Eit av dei som ein gong var i planleggjingsfasen (og som enno ikkje er forkasta, men som eg aldri har hatt tid til) er rubrikkmarknad her.

Det var det forsåvidt aldri snakk om at AOL skulle ta betalt for. Det var rett og slett snakk om ein annonsemarknad der ein kunne leggja inn informasjon om det ein ville kjøpe og selja, og så kunne ein bli kontakta gjennom e-postskjema av villige kjøparar.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?